Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

6 Ιουλίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΣΤΟΝ κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΡΟ-ΠΟ

ΔΙΑΒΑΖΟΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ:

<< Η επικίνδυνη κλιμάκωση της έντασης μεταξύ ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ προκαλεί πολιτικό αναβρασμό, σε τέτοιο σημείο που σήμερα ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χρήστος Παπουτσής μιλώντας στη Βουλή αποκάλυψε ότι δέχεται επιθέσεις ο ίδιος και η οικογένειά του και προειδοποίησε "κάτω τα χέρια από τη σύζυγό μου και το παιδί μου".

«Δεν πρόκειται να με τρομάξει η ιδεολογική πολιτική τρομοκρατία. Γίνεται από δειλούς και ανέντιμους», πρόσθεσε ο κ. Παπουτσής και αναρωτήθηκε: «Έχουν σκεφτεί αυτοί που δεν βρίσκουν μια λέξη να καταδικάσουν αυτά τα φαινόμενα κατά συναδέλφων μου και υιοθετούν τέτοιες πρακτικές, τι θα γίνει αν απευθυνθούμε και εμείς στους ψηφοφόρους μας;»

«Τους προειδοποιώ. Μακριά από τη γυναίκα και το παιδί μου», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Παπουτσής ενώ επιτέθηκε με δριμύτητα κατά του σκηνοθέτη Δημήτρη Κολλάτου, ο οποίος προγραμματίζει συγκέντρωση τη Πέμπτη προς το σπίτι του. «Ο κ. Κολλάτος, που είναι προέκταση της πλατείας Συντάγματος, όπως ο ίδιος λέει, έχει προγραμματίσει με μια κατάπτυστη ανακοίνωση, να έρθει στο σπίτι μου, και κανείς δεν αντιδρά. Δεν υπάρχει καμία πολιτική δύναμη, ή ο δήμαρχος να καταδικάσει αυτά τα γεγονότα για το σπίτι μου».

AΥΞΗΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Αυξημένα μέτρα ξεκίνησαν να λαμβάνονται τις τελευταίες ημέρες γύρω από τις κατοικίες του υπουργού προστασίας του πολίτη και του αρχηγού της αστυνομίας στο Γέρακα, μετά από πληροφορίες που έχουν συλλεχθεί με παραδοσιακά και τεχνικά μέσα για επικείμενες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας από αγανακτισμένους πολίτες. http://www.eglimatikotita.gr/2011/07/blog-post_8973.html >>
-------------

 ΔΙΚΑΙΑ Η ΟΡΓΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΡΟ-ΠΟ!!! ΟΜΩΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑ!!! ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΟΝΟΝ ΕΣΕΙΣ "'ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ"!!! ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ (ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ) ΚΛΕΨΑΤΕ ΑΠ'  ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΥΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΟΛΥ--ΚΑΙ--ΚΑΛΟ-ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΛΙΓΑ ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ???? ΕΓΩ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗΝ ΣΑΣ, ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΟΡΓΙΖΟΜΑΙ ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου