Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

5 Ιουλίου 2012

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΤΗΝ Ν. ΚΟΡΕΑ!!!


Ο Νίκος Σ. Λαιμός πίσω από την παραγγελία του $1,2 δισ.


Του Ηλία Γ. Μπέλλου
Η ναυτιλιακή Enesel συμφερόντων Νίκου Σ. Λαιμού είναι η ελληνική εταιρεία πίσω από την παραγγελία μαμούθ στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία της  Hyundai Heavy Industries η οποία έγινε γνωστή χθες. Πρόκειται για την μεγαλύτερη παραγγελία μέχρι στιγμής το 2012 στον κλάδο και προκάλεσε αίσθηση ακόμα και στους πλέον αισιόδοξους κύκλου της αγοράς.
Στρατηγικός εταίρος στην επένδυση είναι από την αρχή η Evergreen,  ταϊβανέζικη  ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών μεταφορών (Liner)  και μια από τις μεγαλύτερες στο χώρο της.  Η Evergreen σχεδιάζει να δρομολογήσει τα πλοία στις γραμμές της Ασίας και της Μεσογείου καθώς υπόκειται ήδη σε ασφυκτικό ανταγωνισμό από τους ομολόγους της μεταξύ των οποίων και η Cosco .
Ο Νίκος Σ. Λαιμός μπαίνει έτσι δυναμικά στα  πολύ μεγάλα ποντοπόρα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πραγματοποιώντας μια επένδυση της τάξης των 1,2 δισ. δολ. Τα μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα που συνοδεύουν την παραγγελία αυτή εξασφαλίζουν ικανές ταμειακές ροές για την χρηματοδότηση της όπως άλλωστε και το οικονομικό εκτόπισμα του εφοπλιστή, σχολιάζουν στην Ακτή Μιαούλη.
Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που Το fund Kiamco της Korea Development Bank αρχικά είχε υπογράψει την παραγγελία αλλά υπαναχώρησε φέροντας έτσι σε δυσχερέστατη θέση ναυπηγεία και Evergreen. 
Η παραγγελία αφορά 10 πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ή mega-boxships όπως αποκαλούνται στην αγορά χωρητικότητας 13,800-teu (εμπορευματοκιβωτίων) έκαστο.
Τα ναυπηγεία της Hyundai Heavy δήλωσαν ότι τα 10 containerships  θα παραδοθούν όλα έως τα μέσα του 2014. Χαρακτηριστικό του αντίκτυπου της είδησης έιναι ότι οι μετοχές των ναυπηγείων σημείωσαν κέρδη τςη τάξης του 5% στο άκουσμά της.
Τα ναυπηγεία ανακοίνωσαν ότι έλαβαν παραγγελίες 1,341 τρισ. γουόν (1,2 δισ. δολάρια) για την κατασκευή 10 containers για μια εταιρεία με έδρα την Ελλάδα χωρίς να αποκαλύψουν την ταυτότητα του Λαιμού.
Ωστόσο, ακόμη και αυτό αφήνει την μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία παγκοσμίως, μακριά από τους φιλόδοξους στόχους της για τις νέες παραγγελίες φέτος.
«Οι παραγγελίες αυτές είναι αξιοσημείωτες, εάν αναλογιστεί κανείς τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. «Αναμένουμε κάποιες παραγγελίες να ολοκληρωθούν στο β΄ εξάμηνο ώστε να βοηθήσουν να επιτευχθεί ο στόχος για τις παραγγελίες αυτού του έτους».
Στην περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου οι νέες παραγγελίες της Hyundai Heavy διαμορφώθηκαν στα 7,32 δισ. δολάρια, ενώ ο ετήσιος στόχος κάνει λόγο για ετήσιες παραγγελίες ύψους 30,55 δισ. δολαρίων.

Πηγή:www.capital.gr
«Απόβαση» σε ναυπηγικές μονάδες της Νοτίου Κορέας και της Κίνας πραγματοποιούν το τελευταίο διάστημα οι Ελληνες εφοπλιστές



Στροφή Ελλήνων εφοπλιστών σε πλοία κοντέινερ και LNG
Του Νικου Μπαρδουνια

«Απόβαση» σε ναυπηγικές μονάδες της Νοτίου Κορέας και της Κίνας πραγματοποιούν το τελευταίο διάστημα αρκετοί Ελληνες εφοπλιστές επιλέγοντας να επενδύσουν σε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου (LNG) και μεταφοράς υγραερίου (LPG), καθώς εκτιμάται ότι η ζήτησή τους θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα έτη. Μόνο τους τελευταίους δέκα μήνες εκτιμάται από ναυλομεσιτικούς οίκους ότι οι Ελληνες προχώρησαν σε παραγγελίες περισσότερων από 20 πλοίων τύπoυ LNG και LPG, συνολικού ύψους 700 εκατ. δολαρίων, και εάν υπολογισθούν και τα πλοία για τα οποία υπάρχει «οψιόν», τότε ο αριθμός τους φθάνει στα 30 και η συνολική επένδυση ξεπερνάει τα 900 εκατ. δολάρια. Ανάμεσα στους Ελληνες εφοπλιστές που προχώρησαν σε παραγγελίες νεότευκτων LNG και LPG είναι ο όμιλος Αγγελικούση, η οικογένεια Λογοθετίδη και o όμιλος Βαφειά. Οι παραγγελίες έγιναν, κυρίως, σε ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας (Hyundai και Daewoo) και στα κινεζικά ναυπηγεία Guangzhou Wenchong και Cosco (για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ξηρού φορτίου).
Τα δύο τελευταία έτη, 2010-2011, οι Ελληνες εφοπλιστές έγραψαν στο βιβλίο παραγγελιών, σύμφωνα με στοιχεία του οίκου GA Moundreas, 347 παραγγελίες νεότευκτων, εκ των οποίων οι 171 αφορούσαν πλοία χύδην φορτίου, οι 48 δεξαμενόπλοια, οι 44 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων, οι 29 LNG, ενώ επίσης έγιναν παραγγελίες και για άλλες κατηγορίες πλοίων, μεταξύ των οποίων και 4 πλωτές δεξαμενές άντλησης και επεξεργασίας πετρελαίου. Επίσης, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, προκύπτει ότι τα δύο τελευταία έτη οι Ελληνες εφοπλιστές έκαναν στροφή στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων και στα LNG. Ειδικότερα, ενώ το 2010 έγιναν 9 μόνο παραγγελίες για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το 2011 οι παραγγελίες έφθασαν τις 45, ενώ στα πλοία LNG το 2010 έγιναν μόνο δύο παραγγελίες και πέρυσι έφτασαν στα 25. Φέτος, έως τα μέσα Μαρτίου έχουν καταγραφεί πέντε νέες παραγγελίες για πλοία LNG και εκτιμάται ότι θα ακολουθήσουν και άλλες.
Να σημειωθεί ότι συνολικά το ναυπηγικό πρόγραμμα των Ελλήνων εφοπλιστών, τα τελευταία έτη, αφορά 611 πλοία συνολικής χωρητικότητας 57,9 εκατ. dwt, με προτίμηση, κυρίως, στα ναυπηγεία της Κίνας και της Νοτίου Κορέας. Στις προτιμήσεις τους βρίσκονται επίσης ναυπηγεία σε χώρες όπως η Ιαπωνία, η Ινδία και οι Φιλιππίνες. Η Ελλάδα, όπως ανέφεραν κύκλοι της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), αν και θα μπορούσε να βρίσκεται στο ενδιαφέρον των ναυτιλιακών εταιρειών για μικρές κατασκευές ή εκτεταμένες μετασκευές, εντούτοις δεν προτιμάται για τρεις λόγους: πρώτον, λόγω του υψηλού κόστους επισκευών, δεύτερον, επειδή δεν τηρούνται τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης και, τρίτον, εξαιτίας της έλλειψης εργασιακής ειρήνης, αποτέλεσμα των «ακραίων μορφών δράσης του συνδικάτου που δραστηριοποιείται στα ναυπηγεία και στην Επισκευαστική Ζώνη Περάματος». Τα υπό παραγγελία πλοία αναμένεται να παραδοθούν έως το 2015, εάν δεν ακυρωθούν παραγγελίες εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου