Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

26 Σεπτεμβρίου 2012

Κατασκεύασαν αυτοκίνητο υδρογόνου – απαγορεύεται η αξιοποίησή του!+Η ΑΠΟΨΙΣ ΜΑΣ

Η ΑΠΟΨΙΣ ΜΑΣ:
ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΚΕΥΑΣΘΗ ΣΤΟ ΝΕΩΡΙΟΝ ΣΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΩΣ Η ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ ΤΟΥ ΕΠΩΛΗΘΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ! ΛΕΓΟΥΝ: ΕΧΕΙ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,  ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΛΙΝΔΡΙΣΜΟ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ, ΑΡΑ?? ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΔΕΙΑ ΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! ΤΟ CARRETTO SICILIANO ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ, ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ ΕΝΩ ΤΟΥΤΟ ΕΔΩ ΕΧΕΙ 4, ΑΡΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΔΕΙΑ OYTE ΩΣ CARRETTO SICILIANO!! ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΟΣ! ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ! ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΡΕΤΤΟΥ--ΟΧΙ ΔΕΝ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΔΙΟΛΟΥ ΜΑ ΔΙΟΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΕΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΝ!

Ο ΝΟΜΟΣ-ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!
ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΣΚΕΦΘΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗ, ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ, ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ, ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΙ ΟΛΑ Τ'ΑΛΛΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ! ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ (ΟΠΩΣ Ο ΑΛΕΚΟΣ ΙΣΙΓΩΝΗΣ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΜΙΝΙ) ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ), ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ, ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΙ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΣΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΕΝΟΜΟΘΕΤΗΣΑΝ ΚΙ ΕΤΣΙ ΥΠΗΡΞΕ-ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΝΟΜΟΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΙΣΧΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΣ, ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!!  
Sir Alec Isigonis with Enzo Ferrari in 1964.

ΟΧΙ! ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΟΠΟΤΕ, ΟΤΑΝ --ΠΑΡΑ ΠΑΣΑ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ-- ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΗΓΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ (ΜΕ ΒΑΣΙ ΤΟ 2CV) ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΡΟΝΥ, ΤΟΤΕ ΘΟΡΥΒΗΜΕΝΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ! ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΖΗΤΗΣΑΝ ΥΠΕΡΟΓΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ...ΕΚΠΛΗΞΗ! ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Ο,ΤΙ ΖΗΤΗΣΑΝ (ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΕΞΑΓΩΓΕΣ)!!! ΤΟΤΕ ΕΠΑΝΗΛΘΑΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΤΡΕΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ (ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΕΞΑΡΧΟΝΤΟΣ ΤΟΥ κ. ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ) ΩΣΠΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ!

ΕΠΟΜΕΝΩΣ???
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ, ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΙ??? ΟΧΙ, ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟΙ, ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΕΙΠΕ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ! Η ΕΛΛΑΣ ΘΑΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΞΙ, ΔΕΝ ΘΑΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΝ ΟΡΓΑΝΟΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ-ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΣ ΔΙ' ΑΓΟΡΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ! ΟΧΙ! Η ΕΛΛΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΗΣ ΝΤΑΤΣΟΥΝ!
----
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗ, ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΑΝΑΠΤΥΞΙ ΚΑΙ Η ΚΑΚΟΔΑΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΔΕΙΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ!
"Δεν ζούμε συμφορά, δοκιμασία, ατύχημα, ζούμε συντελεσμένο κακούργημα. Oσο περισσότεροι πολίτες το συνειδητοποιούν τόσο πληθύνονται οι πιθανότητες να γεννηθεί η ελπίδα." 
ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ Ο κ. Χρ. ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ!
----------------------------------------------------
SKY.gr

Κρήτη: Κατασκεύασαν αυτοκίνητο υδρογόνου – απαγορεύεται η αξιοποίησή του!

Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή

Κατερίνα Χριστοφιλίδου - επιμέλεια: Στέλιος Κάνδιας25/09/2012 | 22:51Τελευταία Ενημέρωση: 22:51 25/09/2012
Αυτοκίνητο υδρογόνου, έτοιμο να βγει στην αγορά, κατασκεύασε ομάδα του Πολυτεχνείου Κρήτης, ωστόσο η ελληνική νομοθεσία εμποδίζει την εμπορική αξιοποίηση του εντός συνόρων!

O λόγος για το Εco Racer
,
 αυτοκίνητο 100% ελληνικής σύλληψης, σχεδίασης και κατασκευής, που «γεννήθηκε» στα εργαστήρια του Πολυτεχνείου Κρήτης από μια ομάδα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών. Κινείται με υδρογόνο και με εξαιρετικές επιδόσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας, αφού χρειάζεται ένα λίτρο καύσιμου για 434 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα όχημα που θα μπορούσε κάλλιστα να περάσει στη μαζική παραγωγή με κάποιες τροποποιήσεις, ακόμη και με κόστοςκάτω των 10.000 ευρώ, ώστε να κατασκευάζεται πλήρως στη χώρα μας και να εξάγεται όχι να εισάγεται!

Το αμάξωμα του οχήματος είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα για να έχει χαμηλό βάρος, διαθέτει σασί αλουμινίου από ειδικά κράματα και κινείται από κυψέλες υδρογόνου, είναι αθόρυβο, και αυτό που παράγει ως αποτέλεσμα της κίνησης του είναι απλώς νερό, δηλαδή εκπέμπει μηδενικούς ρύπους.

Το Eco Racer δεν εχει τίποτα να ζηλέψει από ανάλογα μοντέλα που αναπτύσσονται σε εργαστήρια και αυτοκινητοβιομηχανίες του εξωτερικού, και επιβραβεύθηκε σε διεθνείς διαγωνισμούς με το 1ο βραβείο ασφάλειας και το 4ο εξοικονόμησης καύσιμου.

Αν το ζητούμενο στη χώρα μας είναι η ανάπτυξη, αυτή τη στιγμή λείπει το θεσμικό πλαίσιο ώστε να επιτρέπεται η μαζική παραγωγή αυτού του οχήματος. Ακόμη και αν εμφανιστεί ενδιαφερόμενος επενδύτης δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Εco Racer στην Ελλάδα γιατί ο νόμος δεν το επιτρέπει!

«Ελπίζω η Ελλάδα να αλλάξει [ΑΥΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΝΕΑΡΕ ΜΟΥ? ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ "ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ"!] , να αλλάξουν οι νομοθεσίες να γίνει πιο ευέλικτη. Ιδέες όπως βλέπετε υπάρχουν και ελπίζουμε να υπάρξουν πρωτοβουλίες για να συνδεθεί η επιχειρηματικότητα με το Πολυτεχνείο» σχολίασε στο Eco News ο φοιτητής Παναγιώτης Μπάζιος.


Σημειώνεται ότι η ομάδα Eco Racer του Πολυτεχνείου της Κρήτης μετέχει φέτος στο TedxΑcademy συνεισφέροντας μαζί με αλλά δημιουργικά ανήσυχα και καινοτόμα και μυαλά από τους χώρους της επιστήμης του πνεύματος και των τεχνών στο όραμα για μια Ελλάδα με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον [όραμα για μια Ελλάδα με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον! ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ, ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ ΛΕΝΕ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ! ΝΑ ΤΟ ΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΕΥΘΥΜΙΑ!] που θα βρίσκεται στην πρωτοπορία και όχι στα μετόπισθεν...

ΔΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ: http://www.tucer.tuc.gr
--------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου