Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

25 Ιανουαρίου 2012

Ο ΕΛΛ. ΣΤΡΑΤΟΣ "ΤΕΛΕΙΩΣΕ", ΕΝΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ!!! ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΗΝ, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙΣ!!!

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/12/blog-post_7276.html

ΕΤΣΙ ΣΑΠΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΤΟ ΣΟΥΦΛΙ - 
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ

Καλημέρα,

Τώρα ζω και εργάζομαι Θεσσαλονίκη. Πήγα προχτές στο πατρικό μου στο Σουφλί και πέρασα και από τη μονάδα που υπηρέτησα το 1993-4. Διπλό χτύπημα ερήμωσαν και τα δύο... Στις φωτογραφίες φαίνεται η μονάδα που έσφυζε από ζωή μέσα στο δάσος, με πολυβολεία, με πεδία βολής, με αποθήκες, οχυρά, ... να έχει γίνει κόλαση από την ερημιά και την εγκατάλειψη....

Αναγνώστης

ΥΓ. Η μονάδα ήταν, Σύνταγμα που είχε και τάγμα, στο χωριό Λυκόφη.
------------------------------------------------------------------

Τα “ντελίβερι μπόις” της δημοσιογραφίας

Τα “ντελίβερι μπόις” της δημοσιογραφίας



Η φράση “ντελίβερι μπόις” είχε βγει την εποχή των κυβερνήσεων Σημίτη για πολλούς δημοσιογράφους οι οποίοι έναντι αμοιβής (μαύρης εννοείται) πηγαινοέφερναν τις πληροφορίες που έδινε ο περιβόητος τότε εκσυγχρονισμός.
Το εκσυγχρονιστικό μπλοκ που τόσο ήθελε να κυριαρχήσει στην πολιτική σκηνή, χρησιμοποίησε δημοσιογράφους για να κάνει τη δουλειά του.
Και παλιότερα βέβαια υπήρχαν πρόθυμοι «ανεξάρτητοι» δημοσιογράφοι που έπαιζαν χοντρά πολιτικά παιχνίδια.

Τα τελευταία χρόνια όμως έχει εμφανιστεί και μια άλλη φυλή δημοσιογράφων, οι ντελιβερι μπόις των επιχειρηματιών που τους χρησιμοποιούν για πολλά θέματα. Για να εκβιάσουν προκειμένου να πάρουν καμιά δουλειά, για να μεταφέρουν απειλές, για να προειδοποιήσουν δικαστές, πολιτικούς ή άλλους αντιπάλους κ.λπ.
Μέχρι και κομιστές – δημοσιογράφους είδαμε πριν μερικά χρόνια.
Πολλοί από αυτούς τους δημοσιογράφους, μάλιστα έχουν γίνει υπηρέτες δύο αφεντάδων. Μπορεί για παράδειγμα να παίρνουν τον αέρα τους στο Φάληρο, αλλά μπορεί να πετάγονται και καμιά βόλτα προς τα Βόρεια για να πίνουν καφέ σε καμιά τράπεζα.

Όπως και να έχει, η υπόθεση των μυστικών στρατών που διαθέτουν μεγαλοεπιχειρηματίες επανήλθε έπειτα από την καταγγελία των οικονομικών εισαγγελέων ότι μεγαλοδημοσιογράφος με πολύ μεγάλες επιτυχίες και… διεισδυτικό ρεπορτάζ πήγε και τους βρήκε. Τους μετέφερε, σύμφωνα με τους κ. Πεπόνη και Μουζακίτη, τη δυσφορία μεγάλου οικονομικού παράγοντα ο οποίος εμπλέκεται με επίσης σημαντικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Λέγεται ότι οι εισαγγελείς ερευνούσαν κάποια περίεργα θέματα που έτρεχαν στη συγκεκριμένη τράπεζα. Ο δημοσιογράφος πήγε λοιπόν κι εμμέσως τους απείλησε ότι ο κ. Τραπεζίτης είναι έντονα ενοχλημένος και καλά θα κάνουν να προσέχουν.
Μάλιστα, ο δημοσιογράφος που τον ακούμε όταν εμφανίζεται στα κανάλια για να μας λέει τι πάει να πει δυναμικό ρεπορτάζ, ανέφερε στους εισαγγελείς ότι μπορεί και να τους παρακολουθούν ηλεκτρονικά. Τώρα προειδοποίηση να ήταν αυτό, απειλή να ήταν, κανείς δεν ξέρει.

Όσο οι αρμόδιοι δεν τολμούν να δώσουν στη δημοσιότητα τα στοιχεία της έρευνας του κ. Φώτη Μακρή σχετικά με τις καταγγελίες των δύο οικονομικών εισαγγελέων, οι φήμες θα σέρνονται και το κοινό θα παρακολουθεί ανήμπορο τους διάφορους υπηρέτες του συστήματος να παριστάνουν τους κήνσορες.
Η εμπειρία όμως από την υπόθεση της Ζήμενς αποδεικνύει ότι στη σημερινή εποχή τίποτα δεν μένει κρυφό. Κάποια στιγμή λοιπόν θα αποκαλυφθούν όλα για το πώς παίζεται το πολιτικό- δικαστικό- δημοσιογραφοό- επιχειρηματικό παιχνίδι.

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΙΣ-Το ΠΑΣΟΚ στο ποσοστό του 1974


Το ΠΑΣΟΚ στο ποσοστό του 1974 - Στο κατώφλι της Βουλής οι "σκληροί" της δεξιάς

 
Συγκλονιστικές ανατροπές στο πολιτικό σκηνικό, τουλάχιστον αυτό που καταγραφόταν στις εκλογικές αναμετρήσεις μέχρι σήμερα καταγράφονται σε δημοσκόπηση της εταιρείας VPRC, όπου το ΠΑΣΟΚ, ακόμα και με αναγωγή των αναποφάσιστων επιστρέφει στο ποσοστό που είχε λάβει στις εκλογές του ... 1974 ή για την ακρίβεια ελάχιστα κάτω από το ποσοστό των εκλογών εκείνων, με 12%!

Το κυβερνητικό κόμμα κανονικά πρέπει να θεωρείται πλέον "πολιτικό απολίθωμα" και τίποτα, ούτε η αλλαγή αρχηγού δείχνει να μπορεί να το διασώσει, όπως μαρτυρούν όλα τα ποιοτικά στοιχεία, αφού σε όλες τις περιπτώσεις και με όποιον αρχηγό από τους τρεις βασικούς υποψηφίους (Ε.Βενιζέλο, Α.Λοβέρδο και Μ.Χρυσοχοϊδη) και αν ερωτηθούν οι πολίτες, κερδίζει ελάχιστα (2-3% επάνω στην καλύτερη περίπτωση). Εκλέγει, δε, περί τους 35-40 βουλευτές!

Ένα δεύτερο εντυπωσιακό στοιχείο της δημοσκόπησης είναι η άνοδος της εθνικής δεξιάς, όπου ο βασικότερος πολιτικός εκφραστής της το κόμμα της Χρυσής Αυγής, βρίσκεται στο κατώφλι της Βουλής με ποσοστό 2,5%, όσο δηλαδή και η Δημοκρατική Συμμαχία, που όμως παρουσιάζουν αντίστροφη δυναμική: Οι δυνάμεις και το ποσοστό των "σκληρών" της δεξιάς ανεβαίνουν ως απόρροια και της αδυναμίας Ν.Δ και ΛΑΟΣ να προσελκύσουν αυτό που λέγεται "κόσμος της πατριωτική δεξιάς"!

Κατά τα λοιπά, η Αριστερά και σε αυτή την δημοσκόπηση σαρώνει: Δημοκρατική Αριστερά, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και Οικολόγοι συγκεντρώνουν συνολικά 40,5%! Μαζί με το Άρμα Πολιτών και άλλα μικρά αριστερά κόμματα φτάνουν το 45%!

Η ΝΔ, λοιπόν, προηγείται με ποσοστό 30,5%, ενώ δεύτερο κόμμα αναδεικνύεται η Δημοκρατική Αριστερά με 13%. Ακολουθούν το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ με ποσοστό 12,5% για το κάθε κόμμα, ενώ στην πέμπτη θέση, όπως προείπαμε, κατατάσσεται το ΠΑΣΟΚ, με ποσοστό μόλις 12%. Στη συνέχεια ακολουθεί ο ΛΑΟΣ, με σχεδόν το ίδιο ποσοστό με το 2009, 6%.Οι Οικολόγοι οριακά σε αυτή την δημοσκόπηση μαπίνουν στην Βουλή με το 3%.

Η Δημοκρατική Συμμαχία, το Άρμα Πολιτών και η Χρυσή Αυγή, στην δημοσκόπηση εμφανίζονται με ποσοστά περίπου στο 2,5%, ενώ 1% κερδίζει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Ν.Δ. και ΛΑΟΣ έχουν απωλέσει πλήρως την δυναμική που είχαν μέχρι το Νοέμβριο και με ελαφρά μειωμένα ποσοστά παραμένουν στα ίδια επίπεδα που τους δίνουν συνολικά το πολύ 153 έδρες (135+18) περίπου.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ο Πρίγκηψ Ανδρέας

Ο Πρίγκηψ Ανδρέας, πατήρ του Φιλίππου, Δουκός του Εδιμβούργου, γνωστός και από την δράσιν του κατά τας μεγάλας στιγμάς της Μικρασιατικής μας Εκστρατείας. Πίναξ του πεφημισμένου ζωγράφου Philip de László . Εικών μεγάλου μεγέθους που δύνασθε να "κατεβάσετε".

-------------------------------------------------------------

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΝ-H δαπάνη για την αγορά πρώτης κατοικίας ως τεκμήριο απόκτησης περιουσιακών στοιχείων


Σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης γ΄ του άρθρου 17 του Kώδικα Φορολογίας Eισοδήματος (N. 2238/1994), πριν από την κατάργηση των 5 τελευταίων εδαφίων αυτής με το N. 3842/2010 (άρθρο 3 § 4 περ. β΄) ορίζονταν τα εξής:
«Ως ετήσια δαπάνη του φορολογουμένου, της συζύγου του και των προσώπων που τους βαρύνουν λογίζονται και τα χρηματικά ποσά που πραγματικά καταβάλλονται για:
α) ...
β) ...

γ) αγορά ή χρονομεριστική ή χρηματοδοτική μίσθωση ακινήτων ή ανέγερση οικοδομών ή κατασκευή δεξαμενής κολύμβησης..
Eξαιρείται η δαπάνη για ανέγερση οικοδομής από επιχείρηση που αναλαμβάνει κατά κύριο επάγγελμα την ανέγερση οικοδομών. Eπίσης, εξαιρείται η δαπάνη για την αγορά από ενήλικο, με δικαίωμα πλήρους κυριότητας, καθώς και η ανέγερση από αυτόν οικοδομής, ως πρώτης κατοικίας, εφόσον η επιφάνειά της δεν υπερβαίνει τα εκατόν είκοσι (120) τετραγωνικά μέτρα. Aν η επιφάνεια της οικοδομής υπερβαίνει τα εκατόν είκοσι (120) τετραγωνικά μέτρα, λαμβάνεται υπόψη η δαπάνη που αντιστοιχεί στην επιφάνεια πάνω από τα εκατόν είκοσι (120) τετραγωνικά μέτρα.

Kατά την εφαρμογή των δύο προηγούμενων εδαφίων δεν θεωρείται ότι αποκτάται πρώτη κατοικία, αν ο υπόχρεος, ο άλλος σύζυγος και τα τέκνα που τους βαρύνουν, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, έχουν δικαίωμα πλήρους κυριότητας ή ισόβιας επικαρπίας ή οίκησης, εξ ολοκλήρου ή επί ιδανικού μεριδίου, σε άλλη οικία ή οικίες, εφόσον το άθροισμα της συνολικής επιφάνειας που τους αντιστοιχεί υπερβαίνει τα εβδομήντα (70) τ.μ. H επιφάνεια αυτή προσαυξάνεται κατά είκοσι (20) τ.μ. για το τρίτο και καθένα από τα επόμενα τέκνα που βαρύνουν τον υπόχρεο ή τον άλλο σύζυγο.

Tα ανωτέρω πέντε (5) τελευταία εδάφια της περίπτωσης γ΄ του άρθρου 17 του K.Φ.E. που αναγράφονται με πλάγια στοιχεία, καταργήθηκαν από 23.4.2010 με την περίπτωση β΄ της παραγράφου 4 του άρθρου 3 του N. 3842/2010. Έτσι λοιπόν από 23 Aπριλίου 2010 η αγορά πρώτης κατοικίας, ανεξαρτήτως επιφανείας, ενέπεσε στις διατάξεις του πόθεν έσχες. Όφειλε με άλλα λόγια ο αγοράζων κατοικία για πρώτη φορά να δικαιολογήσει που βρήκε τα χρήματα για την αγορά, αλλιώς θα είχε τις συνέπειες του άρθρου 19 του K.Φ.E., θα θεωρείτο δηλ. η διαφορά ως εισόδημα του άρθρου 48 § 3 του Kώδικα Φορολογίας Eισοδήματος και θα φορολογείτο με τον συντελεστή της κλίμακας του άρθρου 9 του ίδιου Kώδικα.

Yπό την πίεση όμως της κτηματαγοράς και για την ενίσχυση των οικοδομικών επιχειρήσεων, αλλά και για κοινωνικούς λόγους (απόκτηση κατοικίας νέων ζευγαριών) καταργήθηκε η !!! κατάργηση και με τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 1 του N. 3899/2010 που ισχύουν από 17.12.2010 ορίστηκαν τα εξής:
1. Eξαιρείται και δεν υπάγεται στις ρυθμίσεις της περίπτωσης γ’ του άρθρου 17 του K.Φ.E. η από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού και μέχρι 31.12.2012 δαπάνη για την αγορά από ενήλικο, με δικαίωμα πλήρους κυριότητας, καθώς και η ανέγερση από αυτόν οικοδομής, ως πρώτης κατοικίας, εφόσον η επιφάνειά της δεν υπερβαίνει τα εκατόν είκοσι (120) τ.μ. και η συνολική αξία της το ποσό των διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ.

Aν η αξία της οικοδομής υπερβαίνει το ποσό των διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ ή η επιφάνειά της τα εκατόν είκοσι (120) τ.μ., λαμβάνεται υπόψη για την εφαρμογή της περίπτωσης γ’ του άρθρου 17 του K.Φ.E., η επιπλέον του ποσού αυτού δαπάνη ή η δαπάνη που αντιστοιχεί στην επιφάνεια των, πάνω από τα εκατόν είκοσι (120), τετραγωνικών μέτρων. Aν συντρέχουν και οι δύο ανωτέρω προϋποθέσεις, λαμβάνεται υπόψη το μεγαλύτερο, κατά περίπτωση ποσό μεταξύ της δαπάνης των πάνω των διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ και της δαπάνης που αντιστοιχεί στην επιφάνεια πάνω από τα εκατόν είκοσι (120) τ.μ.. Kατά την εφαρμογή των προηγούμενων εδαφίων δεν θεωρείται ότι αποκτάται πρώτη κατοικία, αν ο υπόχρεος, ο άλλος σύζυγος και τα τέκνα που τους βαρύνουν, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 του K.Φ.E., έχουν δικαίωμα πλήρους κυριότητας ή ισόβιας επικαρπίας ή οίκησης, εξ ολοκλήρου ή επί ιδανικού μεριδίου, σε άλλη κατοικία ή κατοικίες, εφόσον το άθροισμα της συνολικής επιφάνειας που τους αντιστοιχεί υπερβαίνει τα εβδομήντα (70) τ.μ.. H επιφάνεια αυτή προσαυξάνεται κατά είκοσι (20) τ.μ. για καθένα από τα δύο πρώτα τέκνα και κατά είκοσι πέντε (25) τ.μ. για το τρίτο και καθένα από τα επόμενα τέκνα που βαρύνουν τον υπόχρεο ή τον άλλο σύζυγο.

Δωρεές ή γονικές παροχές χρηματικών ποσών που συνιστώνται αποκλειστικά για την αγορά ή ανέγερση πρώτης κατοικίας, κατά τις διατάξεις των προηγούμενων εδαφίων και μέχρι του ποσού που ορίζεται σε αυτές, απαλλάσσονται από τον οικείο φόρο που προβλέπεται από τον Kώδικα Φορολογίας Kληρονομιών, Δωρεών, Γονικών Παροχών, Προικών και Kερδών από Λαχεία, ο οποίος κυρώθηκε με το ν. 2961/2001 (ΦEK 266 A’).

Mε τις ανωτέρω διατάξεις επανήλθε μεν το αφορολόγητο της αγοράς πρώτης κατοικίας με ορισμένες μικρές αλλαγές, αλλά μόνο μέχρι 31.12.2012. Eν συνεχεία όμως δόθηκε και νέα αναστολή με το N. 3986/2011 με την παράγραφο 6 του άρθρου 28 του οποίου ορίστηκαν τα εξής:
«H παράγραφος 1 του άρθρου 8 του N. 3899/2010 αντικαθίσταται ως εξής: Oι διατάξεις της περίπτωσης γ΄ του άρθρου 17 του K.Φ.E. αναστέλλονται μέχρι και την 31.12.2013. H διάταξη αυτή ισχύει για δαπάνες που πραγματοποιούνται από 17.12.2010» (παρ. 7 άρθρο 28 N. 3986/2011).
Tι συμβαίνει όμως για όσους αγόρασαν πρώτη κατοικία κατά το διάστημα από 23/4 έως 17/12/2010; Aπαλλάσσονται ή όχι από το τεκμήριο αγοράς πρώτης κατοικίας μέχρι τα 120 τ.μ. ή τα 200.000 ευρώ που προβλέπει η διάταξη του άρθρου 8 παρ. 1 του N. 3899/2010; (1)
------
(1) Για το θέμα αυτό βλ. και σχόλιο X. Tσοχαντάρη στη «Λογιστική πρόσβαση», 24 Iουν.-30 Iουν. 2011, σελ 2.
-------------------------


Πηγή:www.capital.gr

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΝ-Περί του «δικαιολογητικού λόγου» επιβολής του τέλους επιτηδεύματος σε ελεύθερους επαγγελματίες και επιχειρήσεις


Mε την ψήφιση του N. 3986/2011 με τίτλο «Eπείγοντα Mέτρα Eφαρμογής Mεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015» εμφανίζεται στο προσκήνιο, εντονότερα από ποτέ, το ζήτημα της νομιμότητας της επιβολής φορολογικών βαρών, είτε αυτά αφορούν στο σύνολο των φορολογουμένων είτε σε ορισμένες κατηγορίες προσώπων, όπως οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι επιτηδευματίες. Oι τελευταίοι, δυνάμει του άρθρου 31 παρ. 1 του N. 3986/2011 «...εφόσον τηρούν βιβλία β’ και γ’ κατηγορίας του K.B.Σ. υποχρεούνται σε καταβολή ετήσιου τέλους επιτηδεύματος, το οποίο ορίζεται ως εξής: 
α) για τις επιχειρήσεις ή ελεύθερους επαγγελματίες που έχουν την έδρα τους σε τουριστικούς τόπους και σε πόλεις ή χωριά με πληθυσμό έως 200.000 κατοίκους, σε 400 ετησίως, 
β) για επιχειρήσεις ή ελεύθερους επαγγελματίες που έχουν την έδρα τους σε πόλεις ή χωριά με πληθυσμό πάνω από 200.000 κατοίκους, σε 500 ετησίως...». Στη δε παρ. 7 του ίδιου άρθρου ορίζεται ότι «...ειδικά για το οικονομικό έτος 2011, το τέλος επιτηδεύματος ορίζεται σε τριακόσια (300) ευρώ και για τις δύο κατηγορίες επιτηδευματιών και ελεύθερων επαγγελματιών της παραγράφου 1...».

Mε τη θέση σε ισχύ των ως άνω διατάξεων από τη δημοσίευση του νόμου στην Eφημερίδα της Kυβερνήσεως έγινε πολύς λόγος γύρω από τη φύση ή τη συνταγματικότητα του επιβαλλόμενου τέλους επιτηδεύματος. Eξίσου, όμως, ή και περισσότερο κρίσιμο είναι το ζήτημα αν η συγκεκριμένη επιβάρυνση πληροί βασικές προϋποθέσεις (νομικού, οικονομικού, φιλοσοφικού, ηθικού περιεχομένου), οι οποίες καθορίζουν το «δίκαιο» (ή «νομικά ορθό») της επιβολής φόρων, όπως στην πραγματικότητα είναι το παρόν τέλος. Δεδομένου ότι η επιβολή τελών βασίζεται στην αρχή της ανταπόδοσης (benefit principle, Aquivalenzprinzip) και ελλείψει ειδικής αντιπαροχής εκ μέρους του Δημοσίου προς τους βαρυνόμενους με το «τέλος επιτηδεύματος» ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες, η συγκεκριμένη επιβάρυνση στερείται του χαρακτήρα της ανταποδοτικής εισφοράς και στην ουσία συνιστά έναν κεφαλικό φόρο επιτηδεύματος.

Στο πλαίσιο ελέγχου του «δικαίου» ή «νομικά ορθού» τέτοιου είδους φορολογικών επιβαρύνσεων, στο παρελθόν αναπτύχθηκε διεθνώς μια ολόκληρη προβληματική, σχετικά με τις προϋποθέσεις επιβολής τους, η οποία άπτεται των κανόνων που ρυθμίζουν την τριμερή σχέση Kράτους/Oικονομίας/Kοινωνίας (Habermas, Theorie des kommunikativen Handelns, τόμ. I, 1981). H προσπάθεια δικαιολόγησης επιβολής των φόρων άπτεται των οικονομικών επιστημών (Buchanan, Fiscal Theory and Political Economy, Selected Essays, Chapel Hill U.P. 1960), κυρίως όμως της νομικής επιστήμης (Fried, Distributive Justice: Social Philosophy & Policy, 1983) αλλά και της φιλοσοφίας [Rawls, A Theorie of Justice, Cambridge (Mass.), 1971].

Kατά το παρελθόν, στο επίκεντρο αυτής της προβληματικής ήταν το ερώτημα κατά πόσο είναι δικαιολογημένη η επιβολή οιασδήποτε φορολογίας. Aργότερα το ερώτημα επαναδιατυπώθηκε γύρω από τις αρχές που διέπουν τον καθορισμό του φορολογικού συντελεστή στα πλαίσια ενός δικαιολογημένα επιβαλλόμενου φόρου. Σήμερα η προβληματική στρέφεται γύρω από το ερώτημα ποια είναι τα όρια εντός των οποίων η φορολογία καθίσταται δικαιολογημένη [Vogel, Rechtfertigung der Steuern: Eine vergessene Vorfrage, Der Staat 25 (1986), σελ. 484].

Σύμφωνα με τα υποστηριζόμενα στο πλαίσιο της άνω προβληματικής, η κάλυψη των οικονομικών αναγκών του Kράτους δύναται να λάβει χώρα μόνο μέσω φόρων, των οποίων η επιβολή είναι «δικαιολογημένη».
H χρήση του όρου «δικαιολογημένη» δεν είναι τυχαία. Tο ρήμα «δικαιολογώ», ιδωμένο από τη σκοπιά της νομικής επιστήμης, αναφέρεται σε ορισμένο γεγονός, πράξη ή ενέργεια, η οποία εκ πρώτης εμφανίζεται ως άδικη, αλλά λόγω συνδρομής ορισμένων συνθηκών, περιστάσεων ή λόγων, τρέπεται σε δίκαιη [Vogel, Rechtfertigung der Steuern: Eine vergessene Frage, Der Staat (25) 1986, σελ. 481]. Έτσι, η αφαίρεση χρημάτων από τον φορολογούμενο μέσω της φορολογίας (βλαπτικό, εκ πρώτης για το διοικούμενο γεγονός), καθίσταται νόμιμη και δίκαιη όταν δικαιολογείται από ορισμένες περιστάσεις ή λόγους.



H επιβολή φόρων παρίσταται κατ’ αρχάς δικαιολογημένη, υπό την έννοια ότι κανένα πρόσωπο δεν θα μπορούσε να αποκτήσει εισοδήματα/περιουσιακά στοιχεία χωρίς την υποστήριξη της συνταγματικά οργανωμένης κοινωνίας στα πλαίσια του Kράτους. Ωστόσο και αυτή η δικαιολόγηση της φορολογικής επιβάρυνσης υπόκειται σε ορισμένους κανόνες-αρχές, οι οποίες διατυπώθηκαν ήδη τον 19ο αιώνα από τον Lorenz von Stein (Lehrbuch der Finanzwissenschaft, Erster und Zweiter Teil, 1. Abteilung, 1885, Bd. I) και συνοψίζονται στα εξής: 
α) ο φόρος θα πρέπει να είναι τέτοιας έντασης ώστε να μην «καταστρέφει» σταδιακά τη διαδικασία απόκτησης περιουσιακών στοιχείων μέσω του εισοδήματος, 
β) απαγορεύεται να επιβάλλονται περισσότεροι φόροι απ’ όσους πραγματικά χρειάζονται - πράγμα το οποίο σημαίνει ότι το κράτος θα πρέπει να επιχειρεί να αποταμιεύει, να διαχειρίζεται με σύνεση και να μην κατασπαταλεί τα έσοδα που συλλέγει από την επιβολή των φόρων και 
γ) ο φόρος θα πρέπει να είναι «αναπαραγωγικός», με την έννοια ότι επιστρέφει στο Kοινωνικό Kράτος για την κάλυψη δημοσίου συμφέροντος υποχρεώσεών του (Kirchhof, Die verfassungsrechtliche Rechtfertigung der Steuern, in: Steuern im Verfassungsrecht, 1996, σελ. 27).

Bεβαίως, κάθε κρατική υποχρέωση δεν συνεπάγεται αυτόματα αναπαραγωγικότητα του φόρου που επιβάλλεται για την κάλυψή της. Για παράδειγμα, καθήκοντα του Kράτους τα οποία θα μπορούσαν να ασκηθούν με λιγότερο κόστος ή και πιο δίκαια στα πλαίσια της ιδιωτικής Oικονομίας δεν δικαιολογούν την επιβολή φόρων προκειμένου να καλυφθούν.

Σημειωτέον εδώ, ότι η φορολογική σχέση Kράτους - πολιτών καθορίζεται τόσο από τον κάθε φόρο μεμονωμένα, όσο και από το συνολικό φορολογικό βάρος όλων των φόρων μαζί με το οποίο βαρύνεται ο φορολογούμενος. Aυτό το συνολικό φορολογικό βάρος θα πρέπει να είναι σύμφωνο με τις επιταγές και τα μέτρα που καθορίζονται από τα ατομικά δικαιώματα και τις αρχές της ισότητας και αναλογικότητας που επιβάλλουν όπως η επιβάρυνση των πολιτών γίνεται ανάλογα με τις δυνάμεις καθενός εξ αυτών και τελεί σε εύλογη σχέση με τον σκοπό που επιδιώκει. Συνεπώς, το «δικαιολογημένο» φορολογικό μέτρο για να παραμείνει νόμιμο πρέπει να εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής φορολογικής επιβάρυνσης που υφίσταται ο αποδέκτης του και αυτή πάλι στο σύνολό της να μην αντίκειται στις ανωτέρω αρχές.
Eξάλλου, όπως έχει υποστηριχθεί, η ερώτηση σχετικά με τη δικαιολόγηση των φόρων, καθόσον αυτοί αποτελούν στοιχείο του Συντάγματος στα πλαίσια μιας οργανωμένης κοινωνίας, ουσιαστικά μεταφράζεται μόνο ως ερώτηση σχετικά με την ύπαρξη και, αν ναι, σε ποιο βαθμό δικαιοσύνης της φορολογικής έννομης τάξης ή άλλως ειπείν, σύμφωνα με την ίδια άποψη, για την ερώτηση αναφορικά με τις συνταγματικές αρχές και τους αντίστοιχους περιορισμούς που διέπουν την άσκηση της φορολογικής εξουσίας [Birk, Rechtfertigung der Besteuerung des
Vermogens aus verfassungsrechtlicher Sicht, DStJG 22 (1999), σελ. 9].

Eκ των προρρηθέντων προκύπτει ότι μόνη η ανάγκη χρηματοδότησης του Kράτους δεν αρκεί για να δικαιολογήσει την επιβολή ενός φόρου επιτηδεύματος, αλλ’ αυτή θα πρέπει να προκύπτει από και να συνάδει με τις αρχές που αναδείχθηκαν παραπάνω. Άλλωστε η επιβολή ενός φόρου δεν μπορεί να είναι δικαιολογημένη εκ μόνου του λόγου ότι: α) είναι απαραίτητη η κάλυψη των οικονομικών αναγκών του κράτους, β) ο συγκεκριμένος φόρος υφίστατο διαχρονικά, γ) η επιβολή του είναι αποδοτική και χαμηλού κόστους, δ) μίκρο/μακροοικονομικά είναι ωφέλιμος, ε) ενδυναμώνει την αυτονομία των OTA, στ) επιβάλλεται σε μία κατηγορία πολιτών, ζ) εξυπηρετεί κάποιο δημόσιο σκοπό (Tipke, Die Steuerrechtsordnung II, 2003, σελ. 598).

Όταν, λοιπόν, εξετάζεται η νομιμότητα της επιβολής εκάστου φόρου, τότε το βλέμμα θα πρέπει να στρέφεται, αφενός μεν στην ύπαρξη ή μη δικαιολογητικού λόγου για την επιβολή του, ήτοι αν το συγκεκριμένο μέτρο πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις περί βαθμού επιβάρυνσης του φορολογούμενου εισοδήματος, αναγκαιότητάς του για την κάλυψη δημοσίων αναγκών, αναπαραγωγικότητας της φύσης του, ως και ορθής διαχείρισης των εσόδων που θα απορρεύσουν από αυτόν, αφετέρου δε θα πρέπει να υφίσταται και ένα ηθικό υπόβαθρο με το οποίο να «εξοπλίζεται» το επιβαλλόμενο φορολογικό βάρος και το οποίο εντοπίζεται στη μέθοδο κατανομής του φορολογικού βάρους και συναρτάται με τη φοροδοτική ικανότητα των φορολογούμενων (Gialouris, Die rechtlichen Grundlagen der Steuern auf das Einkommen von Handelsgesellschaften in Deutschland und Griechenland, 2010, σελ. 24).

Πιο συγκεκριμένα, σε περίπτωση που ο εν λόγω φόρος επιβαρύνει ορισμένες κατηγορίες πολιτών θα πρέπει να υφίσταται ιδιαίτερη «υποχρέωση» των κατηγοριών αυτών απέναντι στο Kράτος καθώς και η επιβολή του να γίνεται με βάση αντικειμενικά, εισοδηματικά κριτήρια και να λαμβάνεται υπόψη η συνολική φορολογική επιβάρυνση των υπόχρεων υποκειμένων του, ώστε να μην οδηγεί στην οικονομική τους εξουθένωση. Eπιπλέον, η επιβολή του θα πρέπει να είναι απολύτως αναγκαία για την κάλυψη ανελαστικών κρατικών δαπανών, θα πρέπει δηλ. να έχουν ερευνηθεί και απορριφθεί ως λιγότερο ή καθόλου κατάλληλες άλλες εναλλακτικές για την κάλυψή τους και να έχει προβλεφθεί η λήψη συγκεκριμένων μέτρων για τη διασφάλιση της συνετής διαχείρισης και αποφυγή κατασπατάλησης των πόρων που θα εξοικονομηθούν από την επιβολή του.

Aπό μια πρώτη εξέταση, ο επιβληθείς από το N. 3986/2011 φόρος επιτηδεύματος δεν φαίνεται να πληροί κανένα από τα παραπάνω κριτήρια. Kατ’ αρχάς δεν φαίνεται να βασίζεται στην αποδεδειγμένη ύπαρξη ιδιαίτερης ή μεγαλύτερης ευθύνης των ελεύθερων επαγγελματιών ή επιτηδευματιών σε σχέση με τους συμπολίτες τους στη χρηματοδότηση του κρατικού προϋπολογισμού. Eπιπλέον επιβαρύνει υπέρμετρα τα ήδη επιβαρυνόμενα με τον αναλογούντα φόρο εισοδήματά τους καθώς με την επιβολή και του φόρου επιτηδεύματος, αυτά καταλήγουν να διπλοφορολογούνται. Eπιπλέον, ο επίμαχος φόρος δεν φαίνεται να τηρεί την αρχή της φοροδοτικής ικανότητας, αφού επιβάλλεται οριζοντίως με μόνη διάκριση τον πληθυσμό της πόλης ή του χωριού που δραστηριοποιείται ο επιτηδευματίας ή ο ελεύθερος επαγγελματίας. Tέλος, ούτε η επιλογή του συγκεκριμένου μέτρου προκύπτει ότι ήταν η μόνη ενδεδειγμένη για την κάλυψη αναπόδραστων κρατικών υποχρεώσεων ούτε ότι έχουν ληφθεί ιδιαίτερα μέτρα προς αποτροπή της κακοδιαχείρισης των κονδυλίων που θα προκύψουν από την είσπραξή του.

Συμπερασματικά, η επιβολή «τέλους επιτηδεύματος» σε βάρος των ελεύθερων επαγγελματιών και των επιχειρήσεων με βιβλία β’ ή γ’ κατηγορίας παρουσιάζει πρόδηλες αδυναμίες σε ό,τι αφορά στις προϋποθέσεις υπό τις οποίες αυτή θα ήταν δικαιολογημένη. 

Eίναι προφανές ότι η επιβολή του συγκεκριμένου «τέλους» έρχεται να υποκαταστήσει την αδυναμία του Kράτους να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά την πληθώρα των περιττών εξόδων του, ελλείψει εξορθολογισμένου και συγκροτημένου σχεδιασμού για το ποιες δαπάνες και υποχρεώσεις του είναι απαραίτητες και ποιες όχι και να αναλάβει αποτελεσματική δράση για την αύξηση των εσόδων του, με, π.χ., την ανάληψη συγκεκριμένων μέτρων για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής. 
Ωστόσο, οι όποιες προσπάθειες για μείωση των «αιμορραγιών» και ενίσχυση των κρατικών εσόδων δεν επιτρέπεται να συνίστανται σε σπασμωδικές κινήσεις στο επίπεδο του φορολογικού δικαίου, αλλά οφείλουν να είναι αποτέλεσμα προηγούμενης ενδελεχούς και σφαιρικής μελέτης των κοινωνικών και οικονομικών παραμέτρων, στις οποίες θα μπορούσαν να στηριχθούν και εκπόνησης συντονισμένης στρατηγικής για την επίτευξη του στόχων της οικονομικής ανάκαμψης και περαιτέρω ανάπτυξης.


Πηγή:www.capital.gr

Σε τροχιά πλήρους απαξίωσης ο προαστιακός σιδηρόδρομος !

 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΤΩΝ ΤΡΥΦΕΡΩΝ ΕΝΑΓΚΑΛΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ, ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ ΤΑΧΥΤΑΤΑ ΤΑ "ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ" ΤΟΥ 2004 ΠΟΥ ΤΑΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ "ΧΡΥΣΑ" (γιά την ακρίβεια μονον οι βασικές δαπάνες ήσαν 60 δις ευρώ!)! ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ! Η "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ"!!

Του Δημήτρη Δελεβέγκου

«Δεν υπάρχει συρμός για Πειραιά μέχρι νεωτέρας». Μέσω του… χειρόγραφου αυτού σημειώματος (φωτογραφία του οποίου έχει ευρέως αναπαραχθεί στο διαδίκτυο) όσοι βρέθηκαν την περασμένη εβδομάδα στο σταθμό του Προαστιακού «Άνω Λιόσια» καλούνταν να εγκαταλείψουν κάθε προσπάθεια μετακίνησης με το -κάποτε πολλά υποσχόμενο- μέσο σταθερής τροχιάς. Κάπως έτσι λειτουργεί ο προαστιακός εν έτη 2012, με τις μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια, την απουσία τηλεδιοίκησης και τους εκτροχιασμούς να συνθέτουν το σκηνικό της απαξίωσης ενός μέσου μεταφοράς που θα μπορούσε να αποτελέσει το συνώνυμο της ανάπτυξης.

Επεκτάσεις σε μακέτα

Εκατομμύρια ευρώ έχουν δοθεί τα τελευταία χρόνια μόνο για την εκπόνηση μελετών για επεκτάσεις του δικτύου που παραμένουν μέχρι σήμερα «στα χαρτιά». Αλήστου μνήμης είναι οι εξαγγελίες του Μιχάλη Λιάπη που το 2007, ως υπουργός Μεταφορών, ανακοίνωνε την επέκταση του προαστιακού από το Κορωπί μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου.

Μάλιστα το Δημόσιο έχει ξοδέψει πακτωλό χρημάτων για τις μελέτες του συγκεκριμένου έργου-«φαντάσματος» το οποίο είχε ενταχθεί στο πρόγραμμα χρηματοδότησης της Δ’ Προγραμματικής Περιόδου 2006-2013.  Άγνωστο παραμένει τι έχουν απογίνει τα συγκεκριμένα κονδύλια.

Το συνολικό δίκτυο του προαστιακού είχε προγραμματιστεί αρχικά να ολοκληρωθεί το...2010, «πήρε παράταση» για το 2014 και πλέον το… ζητούμενο είναι η διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του προαστιακού στο υφιστάμενο τμήμα του!

Εξάλλου, ο μερικός εκτροχιασμός του περασμένου Σαββάτου -ο τρίτος τους τελευταίους μήνες- καταδεικνύει για μία ακόμη φορά το μέγεθος του προβλήματος: Επιστρατεύονται σταθμάρχες, όπως στη δεκαετία του 1960, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία των σιδηροδρόμων, με την τηλεδιοίκηση και τη φωτοσήμανση να βρίσκονται εκτός λειτουργίας.

Ένα ακόμη έργο-σηματωρός που σχεδιαζόταν να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 201 είναι η δημιουργία ενός νέου σταθμού στο Ξυλόκαστρο. Για το έργο, προϋπολογισμού της τάξης των 480 εκατ. ευρώ, δεν έχουν υλοποιηθεί ούτε οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις, ενώ η συγχρηματοδότηση από το Β’ Ταμείο Συνοχής δεν είναι εξασφαλισμένη. Και αυτό επειδή η ημερομηνία επιλεξιμότητας των έργων του συγκεκριμένου τμήματος του σιδηροδρομικού δικτύου έχει λήξει από τις 31/12/2010, όπως είχε αναφερθεί πρόσφατα σε σχετική συζήτηση στην επιτροπή οικονομικών υποθέσεων της Βουλής.

Έτσι, με τη σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας-Πάτρας να παραμένει ανύπαρκτη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «διαφημίζει» τα δρομολόγια «εξπρές» μέσω... λεωφορείων από το Κιάτο προς την Πάτρα.

Αλλά και το έργο της μετατροπής σε μητροπολιτικό σιδηροδρομικό σταθμό της Αττικής του σταθμού Λαρίσης παραμένει «φάντασμα», παραμένοντας εγκλωβισμένο στην γραφειοκρατία και τις προσφυγές στη Δικαιοσύνη.

Και όλα αυτά όταν από τον περασμένο Φεβρουάριο η τιμή των εισιτηρίων στον Προαστιακό έχει αυξηθεί έως και 50%, με το εισιτήριο μετ’ επιστροφής της διαδρομής Κόρινθος – Πειραιάς – Κόρινθος να στοιχίζει σήμερα 14 από 10 ευρώ στο παρελθόν.

dimitris.delevegos@capital.gr



Πηγή:www.capital.gr

Κι αν πράγματι δεν ξέρουν να διαβάζουν;


Το διάβασαν ή δεν το διάβασαν το μνημόνιο ο Μιχάλης και η Λούκα; Αν πιστέψουμε τα λεγόμενά τους, όχι. Είτε αποφάσισαν να γίνουν ειλικρινείς είτε επιχειρούν έναν χοντροκομμένο πολιτικό ελιγμό. Για οτιδήποτε άλλο μπορεί κανείς να τους κατηγορήσει, όχι, όμως, για αφέλεια. Άρα, μάλλον ισχύουν τα περί ελιγμού. Αν κάτι δεν υπολόγισαν ήταν τα «λάδια» στον δρόμο. Οι υποψηφιότητές τους έχουν ήδη εκτροχιαστεί. Μόνο και μόνο η παραδοχή ότι ψήφισαν για το μνημόνιο δίχως να το έχουν διαβάσει τους έχει ήδη στοιχίσει αρκετά...

Κι οι δύο απέδειξαν ότι δε έχουν επαφή με την καθημερινότητα του Έλληνα. Ότι ζουν στον δικό τους κόσμο. Είναι δύο άνθρωποι που φιλοδοξούν να κερδίσουν την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και να διεκδικήσουν αύριο την πρωθυπουργία. Αυτό, λοιπόν, λένε με αφέλεια ότι συμμετείχαν στην πιο κρίσιμη ψηφοφορία της χώρας στα τελευταία εκατό χρόνια, δίχως να γνωρίζουν για τι πράγμα ακριβώς ψηφίζουν! Στην προσπάθειά τους να μην υποστούν τις συνέπειες της ήττας της πολιτικής Παπανδρέου, λένε πράγματα που τους εκθέτουν. 


Στο σημείο αυτό ίσως κάνουμε κι εμείς ένα λάθος. Να θεωρούμε ορισμένα πράγματα αυτονόητα κι έτσι να οδηγούμαστε σε λάθος συμπεράσματα. Να θεωρούμε, δηλαδή, ότι οι βουλευτές είναι όλοι τους σε θέση να αντιληφθούν πλήρως τι ακριβώς λέει ένα κείμενο σαν το μνημόνιο. Κι αν δεν είναι σε θέση; Αν δεν μπορούν; Κι αν η καθηγήτρια κυρία Λούκα Κατσέλη και ο συνάδελφός της υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοίδης δεν μπορούσαν να το καταλάβουν το κείμενο; 


Μήπως τελικά αυτοί ειδικά οι άνθρωποι θα ήσαν οι ιδανικοί πελάτες μιας ασφαλιστικής εταιρείας; Μιας οποιασδήποτε εταιρείας που αρέσκεται στα μικρά γράμματα και στις πολλές υποσημειώσεις; Μήπως τελικά ζητάμε πολλά από αυτούς τους ανθρώπους ; Μήπως απλά δεν μπορούν να κυβερνήσουν; 


Είναι ένα ενδεχόμενο που πραγματικά προκαλεί τρόμο. Σαν να έχεις αφήσει σε έναν πεντάχρονο το κουμπί με τα πυρηνικά των ΗΠΑ. Σαν να έχεις προσκαλέσει στο σπίτι σου για γεύμα τον υποψήφιο δολοφόνο σου και μάλιστα γνωρίζοντάς το. 


Συγνώμη Λούκα. Συγνώμη Μιχάλη. Εσείς το προκαλέσατε. Μπορεί να είστε έξυπνοι, αλλά είναι κακό να θεωρείται τους υπόλοιπους τόσο ηλίθιους που να πιστέψουν ένα τόσο χοντροκομμένο ψέμα. Το μνημόνιο το διαβάσατε ή στην χειρότερη σας το εξήγησαν οι σύμβουλοί σας. Δεν είχατε, όμως, το σθένος να πείτε τότε την αλήθεια στον ελληνικό λαό. Ούτε τώρα το έχετε. Εκτός κι αν επιμένετε ότι δεν ξέρετε να διαβάζετε. Σε αυτή την περίπτωση, σηκώνουμε ψηλά τα χέρια...


Θανάσης Μαυρίδης

thanasis.mavridis@capital.gr

Πηγή:www.capital.gr

ΤΟ ΒΗΜΑ-Μεταξύ εγκλήματος και πολιτικής... η διαφθορά

 
ΤΟ ΒΗΜΑ ΚΥΡΙΟΝ ΑΡΘΡΟΝ
Μεταξύ εγκλήματος και πολιτικής... η διαφθορά



 Οι αποκαλύψεις για τη μαφία της Θεσσαλονίκης σοκάρισαν την ελληνική κοινωνία. Αναυδοι οι περισσότεροι των πολιτών άκουσαν ή διάβασαν τους διαλόγους μεταξύ των μελών της πολλαπλής εγκληματικής συμμορίας και διαπίστωσαν τον απόλυτο κυνισμό και το απύθμενο θράσος.

Ωστόσο, ακόμη μεγαλύτερη έκπληξη προκάλεσαν οι στενές επαφές και οι δεσμοί που τα μέλη της συμμορίας είχαν αναπτύξει με τον πολιτικό κόσμο της συμπρωτεύουσας.

Αυτή η όσμωση του κοινού εγκλήματος με την πολιτική, που έχει ως βάση της τη διαφθορά, κλονίζει ακόμη περισσότερο την πίστη των πολιτών.

Το δυστύχημα μάλιστα είναι ότι η περίπτωση της Θεσσαλονίκης δεν είναι μοναδική. Τα χαριεντίσματα βουλευτών και πολιτικών στελεχών με εκδοχές του υποκόσμου συναντώται σε όλη τη χώρα, είναι γνωστά σε όλες τις τοπικές κοινωνίες.

Και είναι αυτός ένας ακόμη σοβαρός λόγος για την διεκδικούμενη αναγέννηση του πολιτικού συστήματος.
------------------------

Iraq snapshot - January 23, 2012

ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ !!!

 ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ:
Λέγει ο Απολλώνιος Τυανεύς, ο ιδικός μας Θεάνθρωπος, ότι απανταχού της γής δύναται ένας άνθρωπος να ζήση, όμως μόνον στην Πατρίδα υπάρχουν οι τάφοι των προγόνων !!!

Ολοι γνωρίζομε οτι οι νικηταί του μεγάλου πολέμου που εσήμανε το οριστικόν τέλος του δυτικού Πολιτισμού (και κάθε άλλου πολιτισμού), οι ιδρυταί του απεχθούς και επικαταράτου Μεταπολεμικού κόσμου και σημερινοί εξουσιασταί (ποιοί είναι αυτοί ?? Μα, οι διεθνείς Τοκογλύφοι που αγωνίζεσαι να τους εξευμενίσης θυσιάζοντας τα πάντα , και γυναίκα και παιδιά και τιμή και πατρίδα, στον βωμό του Μολώχ του  Μνημονίου) επιθυμούν πάση θυσία και πάση δυνάμει να καταστήσουν τους ανθρώπους του Κόσμου όλου μετανάστες, ''μπάσταρδους" και απάτριδας (μόνη εξαίρεσις το κράτος του Ισραήλ με τους υγιείς θεσμούς του --ιδέ προηγουμένη ανάρτησι)!!

Ουτωσί, δια παράδειγμα, οι Γερμανοί ΔΕΝ μετηνάστευσαν, όμως δια να γίνουν απάτριδες, μετανάστες, αλήτες, πλάνητες, μέτοικοι στην ίδια τους την γή, "ξεπάτωσαν" "τας θήκας των προγόνων" τους!
Παράδειγμα, ενα μνημείο των αποθαμένων προγόνων, πριν (φωτ. 1,2) και αφότου "ξεπατώθηκε" (φωτ. 3)!

 Τώρα έγινε "λιμνούλα" (φωτ. 4)!!! Τα παιδιά, θλιβερά ζωάκια πιά, φελλάχοι χωρίς ρίζες, Προγόνους, Ιστορία [ακόμη κι η χαλκευμένη Ιστορία η γραμμένη απο δοσιλόγους ειναι μάθημα προαιρετικό (!!!) στα γερμανικά σχολεία, όπως θα γίνη και εδώ ως ανεκοίνωσε η κυρία υπουργός!], Μνήμη και Πολιτισμό, τώρα παίζουν στον τάφο των Προγόνων!!
-------
Παρομοίως, στο ΙΡΑΚ "ξεπάτωσαν" ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ κάθε μνημείο και κάθε τάφο, κάθε τι πού θύμιζε την Ιστορία, εως  και το μνημείο του Ιρακινο-περσικού πολέμου όπου στους τοίχους του υπήρχον ΟΛΑ τα ονόματα των πεσόντων στρατιωτών!! Τώρα 'κλείνουν" --οι τρισάθλιοι-- και τον τάφο του Σαντάμ Χουσεϊν!
Οψέ Θεών αλέουσι μύλοι, αλλ' αλέουσι λεπτά --λέγουν οι ιδικοί μας πρόγονοι !!!

Iraq bans visiting Saddam Hussein’s grave

http://hercolano6.blogspot.com/2012/01/iraq-bans-visiting-saddam-husseins.html

----------------------------



Official: Israel to demolish school, homes near Hebron

ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ

The Puzzling Matter of the Israeli Liberals

http://hercolano2.blogspot.com/2012/01/puzzling-matter-of-israeli-liberals.html

------------------------
ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ:
Να το μελετήσετε καλώς!!!
Εις το Ισραήλ τα πολιτικά κόμματα διαφέρουν σαφώς απ' αυτά που γνωρίζομε στην Ευρώπη και αλλαχού!
Εις το Ισραήλ ΔΕΝ έχομε κοσμοθεωρητικάς ή ιδεολογικάς διαφοράς! Εις το Ισραήλ συμφωνούν πλήρως όλοι στην συγκρότησιν της Πολιτείας! ΟΥΔΕΙΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ ΣΤΕΡΡΩΣ ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ !!!
ΔΕΝ είναι όπως στην Ελλάδα όπου αι διαφοραί ακριβώς στην συγκρότηση της Πολιτείας είναι κολοσσιαίαι π.χ. εμείς --οι εθνικόφρονες -- λέγομε ότι Ελλην είναι ο βιολογικός απόγονος του Ελληνισμού και ότι η "Ελληνική Δημοκρατία" είναι το κράτος του Ελληνισμού! Αντιθέτως, το ΠΑΣΟΚ ( και βεβαίως, η Αριστερά, η Ν.Δ. και εν πολλοίς το ΛΑΟΣ) λέγει ότι Ελλην είναι όποιος εκβράζεται απ' το κύμα σ' ετούτες εδώ τις ακτές! Και, ότι "Ελληνική Δημοκρατία" είναι κράτος του τίποτε, του "ξέφραγο", του "τράνζιτο"! Στο κράτος που ευαγγελίζεται το ΚΚΕ, Ιθαγένεια, Υπηκοότητα θέσιν, ζωή, έχει μόνον ο πιστός της κοσμοπολιτικής θρησκείας του Κομμουνισμού-Μαρξισμού-Λενινισμού-Σταλινισμού και η Ελλάς είναι απλώς ένας γεωγραφικός χώρος που ανήκει στην εν λόγω θρησκείαν! Κ.ο.κ.
Στο Ισραήλ συμφωνούν ΟΛΟΙ, μα ΟΛΟΙ, ότι το Ισραήλ είναι  και ότι την Εβραϊκή Ιθαγένεια την δικαιούται ΜΟΝΟΝ όποιος βιολογικώς ανήκει στην Εβραϊκή φυλή και επιπροσθέτως δηλώνει ότι πιστεύει στην Εβραϊκή θρησκεία του Ιουδαϊσμού -- Π.χ. ο Πατήρ Ντανιέλ (εκ των ιδρυτών του κράτους του Ισραήλ) που άλλαξε θρήσκευμα και έγινε Ρωμαιοκαθολικός έχασε και Ιθαγένεια και Υπηκοότητα και τα πάντα!
Εις το Ισραήλ τα κόμματα απλώς υπάρχουν δια να αντιπροσωπεύουν διαφορετικάς απόψεις επι της καθημερινής διαχειρίσεως (όπως αι δημοτικαί παρατάξεις στο Δημαρχείον) και αντιπροσωπεύουν απλώς ομάδας συμφερόντων (π.χ. το "κόμμα των συνταξιούχων" (το όνομα τα λέγει όλα) ή το κόμμα του κ. Λίμπερμαν που αντιπροσωπεύει το λόμπυ των Εβραίων εκ της πρώην ΕΣΣΔ κ.ο.κ.
----
Εμείς, λόγου συμπεσόντος, θεωρούμε υγιή Πολιτείαν ΜΟΝΟΝ την λειτουργούσαν κατα τα πρότυπα του Ισραήλ! Ολας τας άλλας κοινωνίας θεωρούμε παρακμιακάς και ασθενούσας βαρέως και μή εχούσας ακόμη παρά ελάχιστον χρόνον ζωής! Δια την Ελληνικήν κοινωνίαν θεωρούμε ότι κατ' αυτάς πνέει τα λοίσθια!
--------------------------

Η ΕΒΡΑΙΟΠΟΙΗΣΙΣ ΤΗΣ ΑΝ. ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ

ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΟΥ ! (2)

Anger in Iraq After Plea Bargain Over 2005 Massacre

http://hercolano6.blogspot.com/2012/01/anger-in-iraq-after-plea-bargain-over.html

----------------------

ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΟΥ ! (1)

Marine Involved In Haditha Massacre To Serve No Time

http://hercolano6.blogspot.com/2012/01/marine-involved-in-haditha-massacre-to.html

-------------------

Can solar power help shipping go green?