Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


****************************************************************************************************************************************

.

.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα

.

.
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κείμενα του Παν. Μαρίνη δημοσιευμένα μεταξύ Σεπτεμβρίου 2016 και Απριλίου 2017.
******************************************************

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ - ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα

.

.
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ
κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

22 Ιουνίου 2012

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΨΕΜΜΑ ΣΑΜΑΡΑ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΡΑΓΚΟΥΣΗ

ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΨΕΜΜΑ ΣΑΜΑΡΑ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΡΑΓΚΟΥΣΗ

Αυτό ακριβώς δήλωσε ο κ. Χατζησωκράτης του αριστερού μαϊντανού... Τι λές Αντώνη??? Θα τον διαψεύσει κανείς???

Δεν ήταν αυτό μια από τις σημαίες σου κατα τη διάρκεια της προεκλογικής εξαπάτησης??? Τι έγινε ξαφνικά??? Που πήγε η ασφάλεια και η μεγαλοστομία... Που πήγαν οι κουκούλες που θα έβγαζες Αντώνη???

Είχαμε λοιπόν άδικο όταν επιμέναμε ότι...

Μπροστά στη λαχτάρα σου να γίνεις πρωθυπουργός, θα παρέδιδες τα πάντα και πρώτα απ όλα τη μάσκα της υποκρισίας που φόρεσες προεκλογικά???

Ή μήπως δικαιολογημένα θυσίασες τα πάντα για τη "σωτηρία" της πατρίδας... ΕΣΥ που υπέγραψες την καταστροφή της... Ο ΜΠΕΝΥ που διαχειρίστηκε και υπέγραψε την καταστροφή της... Και ο ΜΑΪΝΤΑΝΟΣ που θέλει να διαπραγματευθεί την καταστροφή της???

Σε παραγραφή οδηγούνται οι ευθύνες του ΠΑΣΟΚ για το μνημόνιο…

ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ

ΚΙ ΕΔΩ ΨΕΜΜΑΤΑ ΑΝΤΩΝΗ??? ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΕΘΕΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

Τελικά δεν υπάρχει τίποτε που να είπε αλήθεια ο συνεταίρος στην καταστροφή. 

Αφού πρώτα την έκανε γαργάρα με τη ναυαρχίδα της προεκλογικής του καμπάνιας και ο λαθρονόμος του Ραγκούση παραμένει ας έχει, ένα νέο ξεμπρόστισμα του Σαμαράαπό τους κυβερνητικούς του εταίρους, έρχεται να αποκαλύψει το μέγεθος της πολιτικής εξαπάτησης. 

Σε παραγραφή οδηγούνται οι ευθύνες του ΠΑΣΟΚ για το μνημόνιο…

Αίσθηση προκαλεί η δήλωση του Δημήτρη Χατζησωκράτη από την ΔΗΜ.ΑΡ στον Real fm και την Κάτια Μακρή ότι... 


Το θέμα της εξεταστικής επιτροπής για την οικονομία, προεκλογική δέσμευση του Αντώνη Σαμαρά, δεν συζητήθηκε ποτέ. 

Όχι δηλαδή ότι διαφώνησαν τα άλλα δύο κόμματα (ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ), αλλά ότι το θέμα αυτό δεν τέθηκε καθόλου!!!
 
Νομίζουμε όμως ότι ήταν ο κ. Σαμαράς εκείνος που επέμενε ότι μόνο μια εξεταστική επιτροπή θα γίνει. Αυτή που θα διερευνούσε για το πώς μπήκε η Ελλάδα στο μνημόνιο. Τι άλλαξε λοιπόν και…. δεν ενδιαφέρεται πλέον η ΝΔ για το θέμα αυτό;

Υπενθυμίζουμε πως αν δεν τεθεί αυτό το ζήτημα τώρα πριν το πέρας της δεύτερης τακτικής συνόδου της Βουλής και η χώρα οδηγηθεί ξαφνικά σε εκλογές, τότε όλα παραγράφονται, σύμφωνα με το άρθρο 86 του Συντάγματος.

Συγκαλεί πολεμικό συμβούλιο ο Ερντογάν

Συγκαλεί πολεμικό συμβούλιο ο Ερντογάν


Εκτάκτως μεταβαίνει στην Άγκυρα ο Τούρκος πρωθυπουργός Ρετσέπ Ταγίπ Ερντογάν μετά το επεισόδιο της κατάρριψης του τουρκικού αεροσκάφους, στη Συρία. Ο Τούρκος πρωθυπουργός βρισκόταν εν πτήση για την Κωνσταντινούπολη  όταν έγιναν γνωστές οι αναφορές για το επεισόδιο δίνοντας εντολή για επιστροφή στην Άγκυρα.
Μάλιστα ο Τούρκος πρωθυπουργός συγκαλεί εκτάκτως το συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας για να εξεταστεί η κατάσταση που διαμορφώνεται μετά τη κατάρριψη του τουρκικού μαχητικού. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες το τουρκικό F-4E/2020 (κατ΄ άλλες πηγές RF-4E) κατέπεσε τουλάχιστον 1 με 2 ν.μ. εγγυτέρα στις ακτές της Συρίας από ότι μεταδιδόταν αρχικά. Άλλες πηγές αναφέρουν ότι η Συρία εξέφρασε τη λύπη της για το επεισόδιο αλλά δεν έχουν επιβεβαιωθεί. .

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δύο τουρκικά μαχητικά F-4E κτυπήθηκαν από τους S-300PMU2! - Το ένα γλίτωσε με ζημιές

Δύο τουρκικά μαχητικά F-4E κτυπήθηκαν από τους S-300PMU2! - Το ένα γλίτωσε με ζημιές

Όπως μεταδίδουν στο defencenet.gr απόλυτα έγκυρες πηγές από την Μόσχα, δύο ήταν τα τουρκικά μαχητικά που κτυπήθηκαν απλά το ένα κατάφερε να γλιτώσει καθώς πετούσε υψηλότερα και είδες την κατάρριψη του πρώτου τουρκικού μαχητικού έκανε brake και απέφυγε το κύριο ωστικό κύμα από το βλήμα, κτυπήθηκε ελαφρά, ενώ εν συνεχεία βγήκε από τον συριακό εανέριο χώρο! Πάντως η πληροφορία αυτή, συμφωνεί με τις πληροφορίες των τουρκικών ραντάρ ότι δύο μαχητικά αναγνωριστικά RF-4E, εκινούντο στην περιοχή.
Αυτή την ώρα σε κατάσταση σοκ είναι η τουρκική πολιτική και στρατιωτική ηγεσία από την κατάρριψη του τουρκικού μαχητικού κρούσης F-4-E 2020 Terminator (αυτή την έκδοση του F-4 δίνουν οι Τούρκοι, αλλά πληροφορίες αναφέρουν ότι στην περιοχή πέταγαν δύο μαχητικά-ανανγωριστικά RF-4 όπως αυτά που πέταξαν επάνω από το Καστελόριζο. απλά ήταν διαφορετική η αντίδραση των Ρώσων χειριστών των συριακών Α/Α συστημάτων).
Με εξαίρεση το δίκτυο Αλ Μπαγιαντέρ του Λιβάνου, πρώτο το defencenet.gr μετέδωσε σε παγκόσμια αποκλειστικότητα ότι το τουρκικό μαχητικό είχε καταρριφθεί και δεν επρόκειτο για απλή συντριβή από μηχανική βλάβη.
Εικόνες που έρχονται από την Άγκυρα δείχνουν εμφανώς ταραγμένα τα μέλη του Συμβούλίου Εθνικής Ασφάλειας να προσέρχονται στην συνεδρίαση που συγκάλεσε ο Ρ.Τ.Ερντογάν. Το αντιαεροπορικό βλήμα ρωσικής κατασκευής των S-300 PMU2 που κατέρριψε το αεροσκάφος έπληξε κυρίως το τουρκικό γόητρο. Οι "μαγκιές" ενίοτε πληρώνονται.
Το αστείο είναι ότι ο Τούρκος πρωθυπουργός ανέφερε πριν την έναρξη της συνεδρίασης ότι  "Η Συρία απολογήθηκε για την κατάρριψη του αεροσκάφους τύπου Φάντομ και εξέφρασε τη λύπη της για το περιστατικό". Άν το έκαναν αυτό οι Σύροι, όντως έχουν πολύ χιούμορ.
Ο επικεφαλής του επιτελείου των ενόπλων δυνάμεων, στρατηγός Νετζντέτ Εζέλ, ο υπουργός Εσωτερικών Ιντρίς Ναΐμ Σαχίν, ο υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου, ο υπουργός ΆμυναςΙσμέτ Γιλμάζ και ο επικεφαλής των μυστικών υπηρεσιών Χακάν Φιντάν αναμένεται να πάρουν μέρος σε αυτή τη συνεδρίαση, σύμφωνα με την ίδια πηγή.

 Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί στο γραφείο του πρωθυπουργού μόλις εκείνος επιστρέψει στην Κωνσταντινούπολη, πρόσθεσε το Ανατολή.
Πρακτικά οι Ρώσοι/Σύροι έστειλαν ένα μήνυμα στην Δύση ότι αν επιχειρηθεί να επιβληθεί no-fly-zone τότε απλά "θα χυθεί αίμα" και δεν θα έχει καμία σχέση με αυτό που έγινε στην Λιβύη που αναίμακτα έκαναν ότι ήθελαν.
Νωρίτερα, το τηλεοπτικό δίκτυο αλ Μανάρ του Λιβάνου, το οποίο ανήκει στη Χεζμπολάχ, επικαλούμενο πηγές από τις συριακές δυνάμεις ασφαλείας, μετέδωσε ότι η συριακή αεράμυνα κατέρριψε το αεροσκάφος.

«Πηγές από τις συριακές δυνάμεις ασφαλείας επιβεβαίωσαν στον ανταποκριτή του Μάναρ στη Δαμασκό ότι η συριακή αεράμυνα κατάρριψε το τουρκικό μαχητικό αεροσκάφος», μετέδωσε το Μάναρ.

Αλλά και το φιλοϊρανικό τηλεοπτικό δίκτυο αλ Μαγιαντίν, που έχει την έδρα του στον Λίβανο, μετέδωσε ότι τουρκικές πηγές δήλωσαν ότι το αεροσκάφος καταρρίφθηκε από τη συριακή αεράμυνα στα σύνορα με την Τουρκία.

Σε ότι αφορά το σκηνικό του επεισοδίου το μαχητικό χάθηκε από τα ραντάρ στις 11.58 τοπική ώρα και ενώ το τουρκικό μαχητικό πετούσε επάνω συριακό έδαφος. Οι ΗΠΑ εμφανίζονται ιδιαίτερα εκνευρισμένες από το περιστατικό και μιλούν για "απαράδεκτη ενέργεια" (το ότι το τουρκικό μαχητικό πετούσε απάνω από την Συρία δεν ήταν "απαράδεκτη ενέργεια"...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
---------------------------------
Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΔΗΣΙΣ

(Ανανέωση 17.35): Η τουρκική Χουριέτ μεταδίδει ότι όντως το τουρκικό μαχητικό (δεν έχει επιβεβαιωθεί αν ήταν F-4E 2020 ή μαχητικό/αναγνωριστικό RF-4E) είχε παραβιάσει τον συριακό εναέριο χώρο, αλλά μετά την πτώση του, οι Σύροι έδωσαν άδεια στους Τούρκους και πλησίασαν την περιοχή ενώ τους παρέδωσαν και τους πιλότους.
 ----------------------------------------------------------------------------------------
(Ανανέωση 16.48): Οριστικό: Καταρρίφθηκε από πυρά των αντιαεροπορικών συστημάτων S-300PMU2 το τουρκικό μαχητικό κρούσης F-4E 2020 (κατ'άλλες πηγές RF-4E) που παραβίασε τον συριακό εναέριο χώρο και οι δύο πιλότοι αιχμαλωτίστηκαν. Το Reuters μεταδίδει ότι καταρρίφθηκε επάνω από το συριακό έδαφος. Επίσης το λιβανέζικο κανάλι "Αλ Μπαγιαντέρ"μεταδίδει ότι καταρρίφθηκε από πυρά της συριακής αεράμυνας.
 -------------------------------------------------------------------------------
(Αρχικό κείμενο): Η Τουρκία ανακοίνωσε ότι έχασε την επικοινωνία με ένα μαχητικό κρούσης F-4E 2020 Τερμινέϊτορ (υπάρχει και μαρτυρία ότι είναι αναγνωριστικό RF-4) την ώρα που αυτό βρισκόταν πάνω από θαλάσσια περιοχή στη νοτιοανατολική επαρχία Χατάι, στα σύνορα με τη Συρία.

Το CNN Turk μετέδωσε ότι το αεροσκάφος συνετρίβη στη Συρία, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση της πληροφορίας. Συριακές πηγές μεταδίδουν ότι το αεροσκάφος καταρρίφθηκε από ρωσικό αντιαεροπορικό σύστημα S-300PMU2 καθώς είχε παραβιάσει τον συριακό εναέριο χώρο.

Σε ανακοίνωσή του ο τουρκικός Στρατός αναφέρει ότι ξεκίνησε επιχείρηση εντοπισμού και διάσωσης μάχης αμέσως μόλις διακόπηκε η επικοινωνία με το αεροσκάφος, το οποίο απογειώθηκε από το αεροδρόμιο Ερχάκ στην ανατολική επαρχία Μαλάτια, και χάθηκε από τα ραντάρ. Συριακές δυνάμεις έχουν περικυκλώσει το σημείο που έπεσε το αεροσκάφος στη θάλασσα και απειλούν ότι θα καταρριφθεί οποιοσδήποτε αεροσκάφης ή ελικόπτερο παραβιάσει τον συριακό εναέριο χώρο. Πάντως λέγεται ότι έπεσε σε διεθνή ύδατα 8 μίλια από τις συριακές ακτές.
Oι Τούρκοι έχουν στείλει δύο φρεγάτες και σκάφη της ακτοφυλακής.

Μία πηγή από την Δαμασκό μετέδωσε ότι το αεροσκάφος "Πιθανόν να καταρρίφθηκε από μαχητικό MiG-29 της συριακής Αεροπορίας". To αεροσκάφος είχε φύγει από το αεροδρόμιο Ερχάκ της Μαλάτειας από όπου επιχειρούν τα F-4 2020 Terminator και χάθηκε στις 11.58 τοπική ώρα. 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Σφοδρή αντίδραση από τον ΣΥΡΙΖΑ για την αλλαγή Κανονισμού της Βουλής


Σφοδρή αντίδραση από τον ΣΥΡΙΖΑ για την αλλαγή Κανονισμού της Βουλής


Την έντονη αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ προκάλεσε η διακήρυξη των τριών κομμάτων που μετέχουν στην κυβέρνηση, καθώς και η αναφορά για την αλλαγή του Κανονισμού της Βουλής, θέση την οποία η βουλευτής Α' Αθήνας του κόμματος Ζωή Κωνσταντοπούλου χαρακτήρισε «θεσμική εκτροπή». 
Η κ. Κωνσταντοπούλου αναφέρεται στη διακήρυξη των «3», που έχει χαρακτηριστεί «οδικός χάρτης», και στην αναφορά για την αλλαγή του Κανονισμού της Βουλής, ώστε «να προσαρμοστεί η άσκηση του νομοθετικού έργου και ο κοινοβουλευτικός έλεγχος στις νέες συνθήκες των κυβερνήσεων συνεργασίας», επισημαίνοντας ότι:
«Η εξαγγελία αυτή συνιστά, από μόνη της, θεσμική εκτροπή και αποτελεί ομολογία ότι στόχος είναι και πάλι, η δημιουργία 'Κυβερνητικής Βουλής', σε πλήρη αναντιστοιχία με τους κοινοβουλευτικούς συσχετισμούς».
Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει, επίσης, ότι η Βουλή πρόκειται να εκλέξει το προεδρείο της με μυστική ψηφοφορία και προσθέτει ότι «το να προκαταλαμβάνεται το τι θα πράξει ένα μη εκλεγέν ακόμη Προεδρείο μιας μη συγκροτηθείσης Βουλής, κατά τρόπον ώστε να παρίσταται εντελώς εικονική η λειτουργία των θεσμών, είναι ενδεικτικό της πλήρους απαξίωσης του Συνταγματικού και Δημοκρατικού θεσμικού πλαισίου».
Το ίδιο ισχύει, υπογραμμίζει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό, για την προεξόφληση όχι μόνον της αλλαγής του Κανονισμού της Βουλής -κατά πλήρη περιφρόνηση της συνταγματικά κατοχυρωμένης ελευθερίας συνείδησης και ψήφου των βουλευτών- αλλά και για το περιεχόμενο αυτής της αλλαγής, δηλαδή «να προσαρμοστεί η άσκηση του νομοθετικού έργου και ο Κοινοβουλευτικός Έλεγχος στις νέες συνθήκες των κυβερνήσεων συνεργασίας».
Η φράση αυτή, σημειώνει η κ. Κωνσταντοπούλου, είναι αποκαλυπτική της πρόθεσης να φαλκιδευθεί η δυνατότητα κοινοβουλευτικού ελέγχου από την αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά και από την ελάσσονα αντιπολίτευση. Και βέβαια, όχι μόνον δεν αναβαθμίζεται έτσι η λειτουργία του Κοινοβουλίου, αλλά υποβαθμίζεται ακόμη περισσότερο, σε πλήρη στοίχιση με την πρακτική ψήφισης των Μνημονίων, που μετέτρεψε το Κοινοβούλιο σε διακοσμητικό στοιχείο και απομάκρυνε τη Βουλή από τη ζωντανή πραγματικότητα της κοινωνίας.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τραπεζική "σφαγή" μέσα στη νύχτα από την Moody's - Τρομάζει τον πλανήτη η Ελλάδα!

Τραπεζική "σφαγή" μέσα στη νύχτα από την Moody's - Τρομάζει τον πλανήτη η Ελλάδα!


Tραπεζική "σφαγή" και λόγω Ελλάδας, μέσα στη νύχτα από την Moody's με την υποβάθμιση των 15 μεγάλων τραπεζών και χρηματοπιστωτικών οργανισμών του πλανήτη και την Γερμανία να τρώει την πρώτη μεγάλη "σφαλιάρα" από τότε που ξεκινησε η κρίση με την Deutsche Bank να "βουτάει" σε επίπεδο μεσαίας αξιοπιστίας τράπεζα!
Επίσης πολλές μεγάλες αμερικανικές τράπεζες, βασικά η αφρόκρεμα της παγκόμισας αγοράς κρίθηκε από την Moody's ότι δεν θα μπορεσουν να ανταποκριθούν σε αυτά που έρχονται και ειδικότερα στην πτώση των κεφαλαιαγορών.  

Ο γενικός διευθυντής της Moody's, Γκρεκ Μπάουερ, δήλωσε ότι οι τράπεζες -Bank of America, Goldman Sachs, JPMorgan Chase - «έχουν εκτεθεί σημαντικά στην αστάθεια και το ρίσκο των μεγάλων απωλειών εξαιτίας της ρευστότητας στις αγορές και ειδικά απέναντι στην ελληνική κρίση».  

Σύμφωνα με τον οίκο Moody's οι τράπεζες και οι εταιρείες που έπεσαν από μία έως τρεις βαθμίδες είναι: Barclays (Βρετανία), Citigroup (ΗΠΑ), Credit Suisse Group AG (Ελβετία), HSBC Holdings (Βρετανία), Morgan Stanley (ΗΠΑ), Royal Bank of Scotland Group (Βρετανία), BNP Paribas (Γαλλία), Citibank (ΗΠΑ), Credit Agricole (Γαλλία), Royal Bank of Canada (Καναδάς), Societe Generale (Γαλλία) και UBS AG (Ελβετία), Deutsche Bank (Γερμανία). Οι περισσότερες από αυτές έχουν χάσει σημαντικά ποσά από το ελληνικό PSI και βέβαια αν τυχόν συμβεί κάποιο ελληνικό "ατύχημα" με έξοδο από το ευρώ, τότε είναι που θα κατρακυλήσουν, με ευνόητα παγκόσμια αρνητικά αποτελέσματα και στις πραγματικές οικονομίες, πλέον.

Ο Μπάουερ σημείωσε ότι κάποιες τράπεζες «απορροφούν το σοκ» μέσω άλλων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που βοηθούν στην ανακούφιση της αστάθειας των κεφαλαιαγορών, «παρουσιάζουν παρόλα αυτά εξαιρετικούς κινδύνους και προκλήσεις ειδικά λόγω της κρίσης χρέους της Ευρωζώνης». 

Η πιο μεγάλη υποβάθμιση σημειώθηκε στην Credit Suisse, η οποία έπεσε τρεις βαθμίδες, από τη δεύτερη υψηλότερη βαθμίδα, Aa1, στην A1. 

Δέκα οργανισμοί υποβαθμίστηκαν κατά δύο βαθμίδες, συμπεριλαμβανομένης της Deutsche Bank.Τέσσερις ακόμα οργανισμοί υποβαθμίστηκαν κατά μία βαθμίδα.

Οι μετοχές της Morgan Stanley, η οποία διευθύνει τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή εταιρεία του κόσμου, σημείωσε άνοδο στο χρηματιστήριο της Γουόλ Στριτ, αφού υποβαθμίστηκε μόλις δύο βαθμίδες έναντι των τριών που ήταν η αρχική εκτίμηση της Moody's, σύμφωνα με το Bloomberg.

Τα κέρδη των μεγάλων διεθνών τραπεζών σημειώνουν τελευταία μεγάλη πτώση καθώς η οικονομική κρίση στην ευρωζώνη κλιμακώνεται.Η σφαλιάρα που τρώει το "καμάρι" της Γερμανίας, η
Σε ότι αφορά την Ελλάδα, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό: Δείχνει στους ξενους και ειδικά στην ΕΕ πόσο ευάλωτες είναι αυτή την στιγμή οι κεφαλαιγορές από μόνες τους, οπότε μια "ανωμαλία" που θα μπορούσε να οδηγήσει σε έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ θα μπορούσε να κάνει την σημερινή "σφαγή" να μοιάζει με παιδικό πάρτι...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΕΙΔΗΣΙ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ κ. ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΟΣΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ "ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ"!


Δεμένους άφησαν στο σπίτι τους ένα 80χρονο και τον γιό του αδίστακτοι ληστές
22-06-2012 13:27:05


Για πάνω από 4 ώρες έμειναν πισθάγκωνα δεμένοι, από τρεις ληστές, ένας 80χρονος και ο 55χρονος γιος του στο Περιβόλι Σπερχειάδας, ένα ορεινό χωρίο της δυτικής Φθιώτιδας. Τα ξημερώματα ο 80χρονος μπόρεσε να απελευθερωθεί και να ειδοποιήσει την αστυνομία.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, λίγο μετά τις 3 τα ξημερώματα τρία άτομα μπήκαν μέσα στο σπίτι από βοηθητική πόρτα. Με την απειλή πιστολιού ζήτησαν από τον 80χρονο τα χρήματά του. Αυτός αρχικά αρνήθηκε ότι έχει χρήματα για να τους δώσει. Ο ένας εκ των ληστών χαμηλόφωνα του έβαλε το πιστόλι στον κρόταφο λέγοντάς του ότι «αν δεν δώσεις τα χρήματα θα σε σκοτώσουν».

Ο ηλικιωμένος τους είπε ότι είχε τα χρήματα κάτω από το μαξιλάρι του. Οι τρεις ληστές πήραν 1000 ευρώ που βρήκαν εκεί, το βιβλιάριο καταθέσεων της τράπεζας, ξήλωσαν το τηλέφωνο, τους έδεσαν -πατέρα και γιο- και έφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.

Tρεις ώρες αργότερα και με πολύ μεγάλη προσπάθεια ο 80χρονος κατόρθωσε και ξεφύγει από τα δεσμά του, έλυσε το γιο του και στη συνέχεια ειδοποιήθηκε η αστυνομία, η οποία άρχισε τις αναζητήσεις για τους τρεις άγνωστους δράστες, οι οποίοι σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της αστυνομίας παραμένει αδιευκρίνιστη η ταυτότητά τους, καθώς ο ηλικιωμένος δεν μπόρεσε να ξεχωρίσει αν ήταν Έλληνες ή αλλοδαποί.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Ποιοι "έφαγαν" τον Φράγκο από το υπουργείο Άμυνας...+ΣΧΟΛΙΟΝ


Ποιοι "έφαγαν" τον Φράγκο από το υπουργείο Άμυνας...


Τις αντιπάθειες του μέσα στη Νέα Δημοκρατία πλήρωσε σύμφωνα με πληροφορίες ο Φραγκούλης Φράγκος, ο οποίος δεν έμεινε τελικά στο υπουργείο Άμυνας της νέας κυβέρνησης. Ομάδα αποστράτων επανέλαβαν προχθές το βράδυ εντός των γραφείων της ΝΔ την έντονη διαφωνία τους για το ενδεχόμενο να παραμείνει στην θέση του ΥΕΘΑ ο Φράγκος. Δεν δέχονταν ούτε την εναλλακτική λύση της παραμονής του στη θέση του ΑΝΥΕΘΑ.
Η ομάδα αυτή επηρεάζεται από το παλαιό ιστορικό στέλεχος της παράταξης Ι.Βαρβιτσιώτη,αλλά και από τον Β.Μεϊμαράκη. Η προτίμησή τους ήταν πάντα ο στρατηγός Π.Καράμπελας.
Η καλή σχέση που είχε ο Φράγκος με τον Σαμαρά δεν στάθηκε ικανή να τον κρατήσει στο ΥΕΘΑ.
Τι θα κάνει τώρα ο Φράγκος;
Πάντως δεν θα πάει στην ΕΥΠ ,όπως είχε διαρρεύσει αλλά ούτε και στη Διεύθυνση Εξοπλισμών.Αποκλείεται βέβαια να κάτσει …ήσυχος.
---------------------------------------------
ΣΧΟΛΙΟΝ:
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΙΣΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΝΕ!!!! ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ!!!!
ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΑ!!!
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΛΕΓΟΥΝ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΔΙΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΤΡΑΠΕΖΟΫΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΕ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ!!!
ΕΔΩ ΤΙ ΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ???? ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΧΕΙ Ο κ. Π. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ ΦΡΑΓΚΟ ??? ΠΩΣ??? ΜΗΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ???
--------------------------- 

Β. Βιλιάρδος - ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΝΟΜΙΣΜΑ


ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΝΟΜΙΣΜΑ: Η μοίρα του ευρώ είναι ήδη προδιαγεγραμμένη, αφού δεν είναι δυνατόν να επιβιώσει μακροπρόθεσμα ένα νόμισμα χωρίς πατρίδα, κοινό σε χώρες που δεν έχουν καμία διάθεση να ενωθούν - πόσο μάλλον να εκβιασθούν από το νόμισμα τους

“Έτσι ή αλλιώς, το πείραμα του Ευρώ έχει εισέλθει σε μία επικίνδυνη καμπή: είτε θα ακολουθήσει ένας καταναγκαστικός γάμος των ευρωπαίων εταίρων, είτε το νόμισμα θα καταρρεύσει – αργά ή γρήγορα. Φυσικά δεν μπορεί κανείς να γνωρίζει, εάν οι λαοί της Ευρώπης είναι σύμφωνοι με έναν τόσο μη ρομαντικό γάμο – μάλλον συμβαίνει το αντίθετο”.    

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, οι οποίες συνεχίζουν να επιδεινώνουν σταθερά τις προοπτικές της δημιουργίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Ευρώπης, έχουμε την άποψη ότι, το Ευρώ χάνει ακόμη και τις τελευταίες άμυνες του. Φυσικά, το κοινό νόμισμα θεωρούταν ανέκαθεν ως το πλέον επικίνδυνο παγκοσμίως - μεταξύ άλλων επειδή πρόκειται για ένα «δομημένο προϊόν».

Ειδικότερα, το ευρώ διαφέρει ελάχιστα από ένα δομημένο ομόλογο (CDO), αφού αντιπροσωπεύεται από δεκαεπτά ανεξάρτητες, εχθρικές πολλές φορές μεταξύ τους χώρες, με μεγάλες αποκλίσεις στα οικονομικά μεγέθη τους, με διαφορετικά ρίσκα, με ανεπαρκή ηγεσία, καθώς επίσης με μία απίστευτη ιδιοτέλεια (εθνικισμούς). Εκτός αυτού, όλα τα «κράτη-χρήστες» του λειτουργούν εντός ενός μη άριστου νομισματικού χώρου, ο οποίος διαθέτει μία πολύ αδύναμη αγορά ομολόγων, χωρίς πραγματική κεντρική τράπεζα και χωρίς καμία κεντρική πολιτική ηγεσία (όπως πολύ σωστά είχε δηλώσει στο παρελθόν ο υπουργός οικονομικών της Ρωσίας, «Με ποιόν να συνεννοηθείς στην ΕΕ και με ποιόν να μιλήσεις, αφού δεν διοικείται από κανέναν;»)

Χωρίς να επεκταθούμε σε λεπτομέρειες έχουμε την άποψη ότι, τα ως άνω ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ευρώ, σε συνδυασμό με την τοποθέτηση σε αυτό ενός ποσού ίσου με το 30% των παγκοσμίων συναλλαγματικών αποθεμάτων, συνιστούν μία όχι και τόσο βραδυφλεγή βόμβα στα θεμέλια του χρηματοπιστωτικού συστήματος – ενώ η Γερμανία, η κυριότερη «χώρα-προστάτης» του, δεν έχει σε καμία περίπτωση την οικονομική δύναμη για να το διατηρήσει «εν ζωή».

Αυτό λοιπόν που ξεκίνησε στην Ευρώπη με την κρίση δανεισμού της Ελλάδας, η οποία ήταν η συνέχεια της χρεοκοπίας τηςLehman Brothers στις Η.Π.Α., έχει πάψει πλέον να εξαρτάται από τη χώρα μας. Δεν πρόκειται άλλωστε για μία ύφεση, έστω μεγάλου μεγέθους, αλλά για μία μεγάλη οικονομική κρίση, αντίστοιχη με αυτήν του 1930 – γεγονός που δυστυχώς έχει γίνει κατανοητό από ελάχιστους μέχρι σήμερα. Ακριβώς για το λόγο αυτό, η αρχική κρίση εμπιστοσύνης εξελίχθηκε σε μία κρίση ρευστότητας και χρέους, η οποία οδήγησε αρκετές χώρες στην αδυναμία πληρωμών.

Περαιτέρω, παρά το ότι οι πολιτικοί της ΕΕ θεωρούν ότι, εάν διαθέσουν αρκετά χρήματα θα καταπολεμηθεί το πρόβλημα και θα επανέλθει η ανάπτυξη, έχουν κάνει λάθος στη «διάγνωση» τους – αφού πολλές χώρες είναι αντιμέτωπες με τη χρεοκοπία. Εάν δεν διαγραφούν χρέη, καθώς επίσης εάν δεν προβούν σε στάση πληρωμών οι χώρες που αδυνατούν να ανταπεξέλθουν με το δανεισμό τους, δεν πρόκειται να αποφευχθεί το μοιραίο. Η κρίση της περιφέρειας θα επεκταθεί στο εξωτερικό «κέλυφος» της Ευρωζώνης, ενώ στη συνέχεια θα μολύνει τον πυρήνα της – ένα γεγονός που δεν προβληματίζει απλά, αλλά προξενεί φόβο (εάν όχι πανικό) σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Όπως συμβουλεύει τώρα την ΕΕ ο Κ.Rogoff, «Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υποκρίνεστε απέναντι στις αγορές, ισχυριζόμενοι ότι η Ευρωζώνη είναι σε θέση να ανταπεξέλθει με τις υποχρεώσεις των χωρών-μελών της, εξαγοράζοντας την έξοδο της από την κρίση χρέους και δανεισμού, με μία συνεχώς μεγαλύτερη τραπεζική επιταγή. Εκείνη η επιταγή, η οποία θα ήταν τόσο μεγάλη για να μπορέσει τελικά να εξοφληθεί το χρέος της Ισπανίας και της Ιταλίας, δεν υπάρχει. Οι αγορές έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους απέναντι στην Ευρώπη».    


Ολοκληρώνοντας, μία ενδεχόμενη αδυναμία δανεισμού της Ιταλίας με επιτόκια κάτω από 7%, πόσο μάλλον της Γαλλίας, θα είναι μάλλον αρκετή για να δώσει τη χαριστική βολή στο κοινό νόμισμα – προφανώς με σοβαρότατες συνέπειες για ολόκληρο τον πλανήτη. Εάν δε η Ιταλία ελεγχθεί από έναν οργανισμό όπως το ΔΝΤ, η χρεοκοπία της είναι μάλλον δεδομένη – κρίνοντας κυρίως από τα μη καταγεγραμμένα χρέη των νοσοκομείων κλπ., από τα προβλήματα των τραπεζών της, καθώς επίσης από την ανισορροπία μεταξύ Βορά και Νότου (Πίνακας ΙΙΙ):

ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΙΙ: Κατά κεφαλήν ΑΕΠ και ανεργία στις διάφορες ιταλικές περιοχές

Περιοχή
*Κατά κεφαλήν ΑΕΠ
Ανεργία



Βορειοδυτικά
+26%
6,2%
Βορειοανατολικά
+24%
5,5%
Κέντρο
+16%
7,6%
Νησιά
-31%
14,5%
Νότος
-31%
12,8%
* Συγκριτικά με το μέσο όρο της ΕΕ των 27   
ΠηγήEurostat 2011 στη βάση του ΑΕΠ 2008
Πίνακας: Β. Βιλάρδος

Εάν στα δεδομένα του Πίνακα ΙΙΙ προσθέσουμε ότι, ο μέσος ρυθμός ανάπτυξης της Ιταλίας ήταν 40,4 τη δεκαετία 1970-79, την επόμενη (1980-1989) μειώθηκε στα 24,3 και αμέσως μετά (1990-1999) περιορίσθηκε στα 12,9, ενώ το 2000-09 κατέληξε στο 1,2θα κατανοήσουμε τα τεράστια προβλήματα της.

Επίσης θα καταλάβουμε ότι, είναι αδύνατον να ανταπεξέλθει με ένα δημόσιο χρέος που υπερβαίνει επίσημα το 120% του ΑΕΠ της, πλησιάζοντας τα 2.000 δις € (ανεπίσημα ίσως φθάνει το 150%) – πόσο μάλλον εάν αυξηθεί το επιτόκιο δανεισμού της ακόμη μία φορά (πρόσφατα δανείσθηκε με 5,85%).    

ΕΠΙΛΟΓΟΣ

“Ο Γερμανός δεν καταλαβαίνει και δεν μπορεί να καταλάβει τίποτα, παρά μόνο τον εκφοβισμό, δεν δείχνει καμία γενναιοδωρία ή ενδοιασμό στις διαπραγματεύσεις, δεν υπάρχει πλεονέκτημα που δεν θα κοιτάξει να εκμεταλλευθεί και κανένα σημείο στο οποίο δεν θα ξέπεφτε χάριν του κέρδους - ενώ είναι άνευ τιμής, υπερηφάνειας ή οίκτου.

Ως εκ τούτου δεν πρέπει ποτέ να διαπραγματεύεσαι με ένα Γερμανό ή να συμφιλιώνεσαι μαζί του – πρέπει να του υπαγορεύεις….Η Γερμανία θα μπορούσε να εξακοντίσει ξανά ενάντια στη Γαλλία το μεγαλύτερο πληθυσμό της, τις ανώτερες πλουτοπαραγωγικές πηγές της και την τεχνική της δεξιότητα” (Keynes)

Εάν κρίνουμε την αναμενόμενη από πολλούς γερμανική «βοήθεια», στηριζόμενοι στην παραπάνω διαπίστωση από γνωστή μελέτη του Keynes, θα συμπεράνουμε ότι, στην καλύτερη περίπτωση, είμαστε αντιμέτωποι με μία προσπάθεια οικονομικής κατοχής της πατρίδας μας – κάτι που δεν είναι επιθυμητό από την πλειοψηφία των Ελλήνων, με μοναδική ίσως εξαίρεση (ως συνήθως) μία μικρή και ενδοτική εγχώρια ελίτ.  

Έχουμε την άποψη λοιπόν ότι, παρά τα τεράστια οικονομικά μας προβλήματαοφείλουμε να αποφύγουμε την παγίδα – όσο και αν μας κοστίσει. Φυσικά οι λύσεις, τις οποίες είχαμε ένα χρόνο πριν (μείωση των επιτοκίων στο 1,5%, επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής όλων των δανείων, χωρίς καμία διαγραφή, έγκαιρη εκδίωξη του ΔΝΤ, ευρωπαϊκό σχέδιο ανάπτυξης κλπ.), έχουν πάψει πια να υφίστανται – με εξαίρεση ίσως τις πολεμικές αποζημιώσεις, τις οποίες προσπαθεί να αποφύγει η Γερμανία, με το τέχνασμα των επενδύσεων (για τις οποίες όμως ζητάει ευρωπαϊκές επιδοτήσεις!).  

Εν τούτοις, η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να τα καταφέρει – αφού έχει τη δυνατότητα, λόγω του τεράστιου πλούτου της, ενδεχομένως με νέους συμμάχους, να επιβιώσει μέσα στην μεγάλη καταιγίδα, η οποία σύντομα θα ξεσπάσει στον πλανήτη.Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι η προστασία της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων, η οποία είναι εφικτή μόνο με τη βοήθεια της στάσης πληρωμών – μία εξαιρετικά οδυνηρή απόφαση, η οποία όμως δεν είναι το τέλος του κόσμου.

Η παραμονή της Ελλάδας φυσικά εντός του Ευρώ, μέχρι εκείνη τη στιγμή, κατά την οποία θα εξέλθουν μαζικά οι «εταίροι» της, είναι μάλλον απαραίτητη – εκτός εάν εξαγοραστεί αδρά η έξοδος της, με μία «εθελούσια» διαγραφή χρεών ύψους άνω του 80%.

Διαφορετικά προβλέπεται δυστυχώς η ελεγχόμενη χρεοκοπία, το αργότερο εντός του 2013, η οποία θα συνοδεύεται με νέα καταναγκαστικά μέτρα «δήμευσης» της ιδιωτικής περιουσίας – παράλληλα με την «εκποίηση» της δημόσιας. Η χρεοκοπία και τα μέτρα αυτά θα μπορούσαν να οδηγήσουν λίγους μήνες αργότερα σε τεράστιες κοινωνικές εξεγέρσεις, οι οποίες θα επεκτείνονταν με καταιγιστικό ρυθμό στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης – προκαλώντας ταξικούς, ευρύτερους εμφυλίους και διακρατικούς πολέμους, οι οποίοι θα κατέληγαν σε έναν γενικότερο: σε αυτόν των φτωχών, εναντίον των πλουσίων.

Αθήνα, 21. Ιουνίου 2012

Η ΝΕΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ+ ΣΧΟΛΙΑ


Η διακήρυξη της κυβέρνησης συνεργασίας της Νέας Δημοκρατίας, του ΠαΣοΚ και της ΔΗΜΑΡ που επεξεργάστηκε η εξαμελής επιτροπή των τριών κομμάτων πάνω στην οποία θα στηριχθεί είναι:

«Η κυβέρνηση Εθνικής Ευθύνης που δημιουργείται με τη στήριξη των τριών κομμάτων (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) θα έχει πλήρεις αρμοδιότητες και χρονικό ορίζοντα όπως ορίζει το Σύνταγμα.

Στόχος της είναι να αντιμετωπίσει την κρίση, να ανοίξει το δρόμο της Ανάπτυξης και να αναθεωρήσει όρους της Δανειακής Σύμβασης (Μνημονίου), χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας ούτε την παραμονή της στο ευρώ. Και, ασφαλώς, χωρίς να αμφισβητήσει τους αυτονόητους στόχους μηδενισμού του δημοσιονομικού ελλείμματος, ελέγχου του χρέους και εφαρμογής των διαρθρωτικών αλλαγών που έχει ανάγκη η χώρα.

Στόχος επίσης είναι να δημιουργήσει τις συνθήκες για να βγει οριστικά η χώρα από την κρίση, καθώς κι από την ανάγκη εξάρτησης από δανειακές συμβάσεις στο μέλλον.

Η νέα κυβέρνηση Εθνικής Ευθύνης θα είναι μικρότερη, με προοπτική να μειωθεί ακόμα περισσότερο, λειτουργική και επιτελικού χαρακτήρα.

Δεν θα αποτελείται από «φέουδα» κομματικών επιρροών, θα λειτουργεί ενιαία, θα στηρίζεται στη διαφάνεια, στις προγραμματικές συμφωνίες των κομμάτων που την στηρίζουν και στη στελέχωση όλου του διοικητικού μηχανισμού με αξιοκρατικά κριτήρια.

Επίσης, θα στηρίζεται στην ευελιξία, ώστε επιμέρους διαφωνίες που μπορεί να υπάρξουν να μην αναστέλλουν ούτε το έργο της ούτε τη συναίνεση που είναι απαραίτητη για τη συνέχιση του έργου της.

Τέλος, με πρωτοβουλία της νέας κυβέρνησης και του Προεδρείου της Βουλής, θα αλλάξει ο Κανονισμός Λειτουργίας της, ώστε να προσαρμοστεί η άσκηση νομοθετικού έργου και ο Κοινοβουλευτικός Έλεγχος στις νέες συνθήκες των κυβερνήσεων συνεργασίας. Έτσι θα αναβαθμιστεί και ο ρόλος του Κοινοβουλίου ».

Το κείμενο της συμφωνίας

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ν. Τσίτσα στο Εθνος της Παρασκευής το τελικό κείμενο θα αποτελέσει τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης και τη βάση διαπραγμάτευσης μεταξύ της Ελλάδας και της ΕΕ την επόμενη εβδομάδα.
Η κυβέρνηση Εθνικής Ευθύνης που απαρτίζεται από τα τρία κόμματα (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ), όπως επισημαίνεται στο προοίμιο του κειμένου, θα έχει χρονικό ορίζοντα τετραετίας με πλήρεις αρμοδιότητες σύμφωνα με το Σύνταγμα.

Στόχος της κυβέρνησης είναι να ανοίξει τον δρόμο της ανάπτυξης για τη χώρα και να αναθεωρήσει το Μνημόνιο, χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την παραμονή της χώρας στο ευρώ. Τα τρία κόμματα συμφωνούν ότι δεν αμφισβητούνται οι στόχοι του μηδενισμού του δημοσιονομικού ελλείμματος, του ελέγχου του χρέους αλλά και των διαρθρωτικών αλλαγών που έχει ανάγκη η χώρα.

Οι Αρχές
Στρατηγικός στόχος της νέας κυβέρνησης είναι η οριστική έξοδος της χώρας από την κρίση και η απεμπλοκή από τις δανειακές συμβάσεις.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη λειτουργία της κυβέρνησης που θα έχει επιτελικό χαρακτήρα, θα λειτουργεί ενιαία, μακριά από κομματικά φέουδα και θα στηρίζεται στη διαφάνεια, στις προγραμματικές συμφωνίες των κομμάτων που τη στηρίζουν.

Οσον αφορά τις επιμέρους διαφωνίες, τα κόμματα του κυβερνητικού συνασπισμού διακηρύσσουν ότι θα υπάρχει ευελιξία στη λήψη αποφάσεων, προκειμένου να μην αναστέλλεται το έργο της κυβέρνησης, αλλά και η συναίνεση που απαιτείται.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι σημαντικές αποφάσεις θα πρέπει να έχουν τη σύμφωνη γνώμη και των τριών αρχηγών, ενώ θα υπάρχει επιτροπή παρακολούθησης του κυβερνητικού έργου.

Το προοίμιο της προγραμματικής συμφωνίας προετοιμάζει και για την αλλαγή του κανονισμού λειτουργίας της Βουλής, προκειμένου το ελληνικό Κοινοβούλιο να προσαρμοστεί στους ρυθμούς παραγωγής νομοθετικού έργου, αναβαθμίζοντας παράλληλα τον ρόλο του στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται.

Το πρόγραμμα της κυβέρνησης συνεργασίας περιλαμβάνει σειρά μέτρων για την ελάφρυνση των βαρών στους μισθωτούς, τους συνταξιούχους και τους ανέργους, επαναφέρει τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας από τον Σεπτέμβριο, ενισχύει τα μέτρα κοινωνικής προστασίας, παγώνει τις μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, ενώ παράλληλα περιγράφει με σαφήνεια πως δεν θα γίνουν απολύσεις από το Δημόσιο.

Φορολογικό
Θέτει τις βάσεις για ένα νέο φορολογικό σύστημα με θέσπιση περιουσιολογίου και καθολικότητα του «πόθεν έσχες» καθώς και διεύρυνση της φορολογικής βάσης. Στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων, συμφωνήθηκε να διατηρήσει το κράτος την κυριότητα στα δίκτυα, ενώ περιγράφει τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα με ΣΔΙΤ επενδύοντας σε υποδομές και θέσεις εργασίας.

Σημαντικό κεφάλαιο των κυβερνητικών δεσμεύσεων αποτελεί η εξυγίανση του πολιτικού συστήματος, όπου αναγγέλλεται η κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας, ο έλεγχος από το 1974 του πόθεν έσχες των πολιτικών προσώπων και η δήμευση της περιουσίας όσων αποδειχτεί ότι έχουν πλουτίσει παρανόμως.

Α. Ζητήματα για Αναθεώρηση δανειακής σύμβασης:

1. Παράταση του χρόνου δημοσιονομικής προσαρμογής κατά δύο τουλάχιστον χρόνια. Ο δημοσιονομικός στόχος για το τέλος της περιόδου προσαρμογής κατανέμεται σε περισσότερα οικονομικά έτη, για τη στήριξη της ζήτησης, της ανάπτυξης, της απασχόλησης. Ετσι, ο τελικός δημοσιονομικός στόχος μπορεί να επιτευχθεί χωρίς επιπλέον περικοπή μισθών και συντάξεων ή του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων, αλλά με την περιστολή της σπατάλης και τη στοχευμένη καταπολέμηση της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής και της παραοικονομίας, καθώς και μέσα από τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις του κράτους και του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

2. Η συλλογική αυτονομία και η ισχύς των συλλογικών συμβάσεων εργασίας επανέρχεται στο επίπεδο που προσδιορίζουν το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Δίκαιο και το ευρωπαϊκό κεκτημένο, σύμφωνα με το οποίο το ύψος του μισθού στον ιδιωτικό τομέα συμφωνείται μεταξύ των κοινωνικών εταίρων. Αυτό περιλαμβάνει και τη ρύθμιση του κατώτατου μισθού που προβλέπεται στη ρύθμιση της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

3. Αποκατάσταση αδικιών (χαμηλοσυνταξιούχοι, πολυτεκνικά επιδόματα κ.λπ.) με άμεσα δημοσιονομικά ισοδύναμα.ΝΑΙ, ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΙΚΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΘΙΓΓΑΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΦΡΕΝΟΠΑΘΕΙΣ, ΤΟΥΣ "ΧΑΖΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ" ΚΑΙ Σ' ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΝΑ ΒΑΖΗΣ ΦΡΕΝΟ ΣΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΣΟΥ!!! ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑΡΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΑΜΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ??? ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΛΟ ΣΠΕΡΜΑ??? ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΗΣ ΚΥΡΙΟ ΚΡΑΤΟΣ!!! ΝΑ ΜΑΘΗ Ο ΚΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑΧΕΙ ΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ!!! ΤΩΡΑ ΓΙΝΑΜΕ ΕΥΡΩΠΗ, ΓΑΛΛΙΑ, ΠΟΥ ΔΙΔΟΥΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟ ΜΕ ΤΙΣ 5 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ 32 ΠΑΙΔΙΑ!!! 

4. Ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων φορολογουμένων για φέτος, ώστε να μην ξεπερνούν το 25% του εισοδήματός τους (τα υπόλοιπα σε δύο ετήσιες δόσεις).

5. Επέκταση του επιδόματος ανεργίας για έναν ακόμα χρόνο (1 + 1) από κοινοτικούς πόρους.

6. Επέκταση του επιδόματος ανεργίας και σε μη μισθωτούς (αυτοαπασχολούμενους, επιτηδευματίες κ.λπ.) που έχασαν τις δουλειές τους, εφόσον πληρούν εισοδηματικά κριτήρια (επίσης από κοινοτικούς πόρους).

7. Σταδιακή αύξηση του αφορολόγητου ορίου στους ευρωπαϊκούς μέσους όρους στα πλαίσια του Εθνικού Φορολογικού Συστήματος με κριτήρια κοινωνικής δικαιοσύνης, ιδιαίτερα για τους μισθωτούς (συμπεριλαμβανομένων και των συμβάσεων έργου που υποκρύπτουν συμβάσεις εργασίας) και τους συνταξιούχους.

8. Μείωση των εξής φορολογικών συντελεστών:

ΦΠΑ για την εστίαση στην προηγούμενη κλίμακα.

ΦΠΑ για αγροτικά εφόδια, σπόρους, λιπάσματα, φυτοφάρμακα, ζωοτροφές, σε χαμηλά κλιμάκια.

9. Οχι απολύσεις στο Δημόσιο.ΟΛΟΙ ΘΑ ΨΟΦΗΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!!!! Η ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΚΕΚΗΡΥΓΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ!!!!

10. Αντικατάσταση του Ειδικού Τέλους Ακινήτων και όλων των φόρων επί της Ακίνητης Περιουσίας με ενιαίο προοδευτικό φόρο.ΕΔΩ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ!!! ΦΟΡΟΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ!!! ΣΤΟΧΟΣ ΕΝΑΣ: ΤΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΚΤΗΜΑΤΑΚΙ ΤΟ ΠΑΤΡΟΓΟΝΙΚΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ ΓΕΙΤΟΝΑ ΕΚΕΙ!! ΝΑ ΑΠΟΞΕΝΩΘΗΣ ΚΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΚΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΓΗ ΣΟΥ! ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ: "ΑΣΤΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ!"

11. Αγροτική Τράπεζα: Επανακεφαλαιοποίηση και εξυγίανσή της. Διαφύλαξη του χαρτοφυλακίου υποθηκών αγροτικής γης.

Γενική επιδίωξη, όχι άλλες μειώσεις μισθών και συντάξεων, όχι άλλοι φόροι.

Β. Ζητήματα Αναπτυξιακής Ανασυγκρότησης, Κοινωνικής Προστασίας και πολιτικών που δεν συνδέονται με το Μνημόνιο

1. Διαμόρφωση εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης της χώρας με νέο αναπτυξιακό και παραγωγικό πρότυπο. Επανακαθορισμός των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων στους κρίσιμους και συμπληρωματικούς τομείς (αγροτική παραγωγή, τρόφιμα, μεταποίηση, καινοτομία), αξιοποίηση συγκριτικών πλεονεκτημάτων (ενέργεια, τουρισμός, ορυκτός πλούτος, ναυτιλία). Ενίσχυση της Περιφερειακής διάστασης της ανάπτυξης και δημιουργία τοπικών συμφωνιών (με έμφαση στο τρίπτυχο ελληνικά προϊόντα-τουρισμός-πολιτισμός).

2. Αξιοποίηση κάθε επενδυτικού πόρου και δυνατότητας με την απελευθέρωση των μεγάλων έργων του ΕΣΠΑ, την προσέλκυση ξένων επενδύσεων, την αποδέσμευση και αξιοποίηση (και όχι εκποίηση) της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου (τίτλοι, χρήσεις γης, συντελεστές δόμησης, μορφές χρηματοοικονομικής εκμετάλλευσης). Ο χωροταξικός σχεδιασμός θα εναρμονίζει τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες. Παράλληλα διεκδίκηση συμπληρωματικών αναπτυξιακών πόρων σε εφαρμογή των διακηρύξεων του Συμβουλίου Κορυφής της Ε.Ε. Σύνδεση στρατηγικών παρεμβάσεων με τη δημιουργία σταθερών θέσεων εργασίας με υψηλό εισοδηματικό πολλαπλασιαστή.

3. Διεκδίκηση του μέγιστου δυνατού προϋπολογισμού για τη νέα ΚΑΠ και δίκαιη κατανομή πόρων προσανατολισμένη στην αγροτική παραγωγή με προτεραιότητα την κτηνοτροφία και τα τρόφιμα.

Πρώτος στόχος η μετατροπή του αρνητικού ισοζυγίου εισαγωγών-εξαγωγών στον αγροτικό τομέα σε θετικό.

Αξιοποίηση του ρεύματος επιστροφής στην ύπαιθρο με παροχή κινήτρων, με παραχώρηση γης σε νέους αγρότες αλλά και ενεργούς αγρότες και συνεταιρισμούς.

Δημιουργία νέων χρηματοδοτικών και εγγυοδοτικών μέσων.

Ιδρυση Ταμείου Ενίσχυσης Αγροτών και αγροτικών επιχειρήσεων.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ!!!! ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ!!!! ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΗ Η ΕΠΑΡΧΙΑ!!!! ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ!!!! ΓΙΑ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΡΩΣΣΙΔΕΣ!!!! 

Παρεμβάσεις στο κύκλωμα εμπορίας και διακίνησης προϊόντων, με στόχο την προστασία του παραγωγού και του καταναλωτή.

Λειτουργία Δημοπρατηρίων, συμβατικών και ηλεκτρονικών κατά αυτοδιοικητική περιφέρεια.

Ενίσχυση της συμβολαιακής γεωργίας.

Θέσπιση του «αγροτικού πετρελαίου» με τη δημιουργία κάρτας αγρότη.

Εκσυγχρονισμός και εξυγίανση των συνεταιρισμών. ΑΘΑΝΑΤΟ ΠΑΣΟΚ!! ΧΟΑΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΟΘΡΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΜΥΡΙΑΔΕΣ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΑΓΡΟΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!!!! ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΗ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΟΥΪ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ!!!

4. Στήριξη της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας με νέα χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Ενεργοποίηση των Κοινοτικών Προγραμμάτων.

Ενίσχυση της ρευστότητας στην αγορά μετά από την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών με διάφορους πρόσφορους τρόπους: Ενίσχυση της μικρομεσαίας επιχείρησης μέσω του Ενιαίου Ταμείου Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, του «εργαλείου ρευστότητας», της αποκλιμάκωσης επιτοκίων χορηγήσεων κ.λπ.

Αναμόρφωση των κανόνων του «Τειρεσία», προκειμένου να διευκολυνθεί η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα σε συνθήκες κρίσης. Επίσπευση αποπληρωμής ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δημοσίου προς τον επιχειρηματικό κόσμο. Εφαρμογή της αρχής συμψηφισμού οφειλών από και προς το Δημόσιο. Αναστολή κάθε προστίμου και διακανονισμός, όταν υπάρχει χρέος του Δημοσίου.

5. Αποκατάσταση του χαρτοφυλακίου των ασφαλιστικών ταμείων με ομόλογα του ελληνικού Δημοσίου και πόρους δημόσιας περιουσίας. Εφαρμογή της χρηματοοικονομικής πρότασης που έχει γίνει δεκτή και από τους ομολογιούχους-φυσικά πρόσωπα και από το Λογιστήριο του κράτους.

6. Αμεση προτεραιότητα έχουν και πρόσθετα μέτρα κοινωνικής προστασίας για πολίτες και νοικοκυριά.

Για όλους καθολική υγειονομική προστασία χωρίς προϋποθέσεις (ένσημα, χρόνος ασφάλισης).

Για τους ανέργους, ιδιαίτερα τους νέους, αξιοποίηση ειδικών προγραμμάτων κοινωνικής εργασίας (αυτεπιστασία Δήμων, προγράμματα κατάρτισης, θεσμοί κοινωνικής μέριμνας).

Για τους δανειολήπτες εφαρμογή της ρύθμισης ότι: «η δόση δεν ξεπερνά το 30% του μηνιαίου εισοδήματος», με την εξαίρεση των υψηλών εισοδημάτων. Επέκταση της ρύθμισης σε ατομικές μικρές επιχειρήσεις.

Για τα νοικοκυριά, καταπολέμηση της ακρίβειας με κάθε πρόσφορο μέτρο: σπάσιμο των καρτέλ, έλεγχος ενδο-ομιλικών συναλλαγών κ.λπ.

Για τα ΑΜΕΑ ενίσχυση επιδομάτων από κοινοτικούς πόρους. Ενοποίηση και εξορθολογισμός επιδομάτων - ουσιαστικός έλεγχος.

Γ. Αμεσες οικονομικές προτεραιότητες

1. Νέο Φορολογικό Σύστημα:

Με ευρεία συναίνεση και σταθερότητα για τα επόμενα δέκα χρόνια.

Με θέσπιση περιουσιολογίου και «πόθεν έσχες».

Με δίκαιη και αναλογική κατανομή των φόρων.

Με διεύρυνση της φορολογικής βάσης, ταυτόχρονα με τη σταδιακή μείωση φόρων και ασφαλιστικών εισφορών, πάταξη της φοροδιαφυγής και της παραοικονομίας.

Με μείωση των έμμεσων φόρων, συντελεστών ΦΠΑ κ.λπ.

Με οριστική κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και αντικατάστασή τους από απλούς κανόνες απεικόνισης συναλλαγών.

2. Αποκρατικοποιήσεις:

Διαδικασία αποκρατικοποιήσεων - εγγυήσεις διαφάνειας.

Σύνδεση με την ανάπτυξη και όχι μόνο με εισπρακτικούς στόχους.

Δημιουργία θεσμικού πλαισίου για τις ρυθμιστικές αρχές. Διατήρηση της κυριότητας του κράτους στα δίκτυα και αξιοποίηση του θεσμού των συμβάσεων παραχώρησης για βασικές υποδομές.

Επίσπευση με άμεσες ενέργειες, κυρίως των περιπτώσεων όπου η συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα συνδέεται με επενδύσεις σε υποδομές και θέσεις εργασίας. Π.χ. λειτουργικό έργο ΟΣΕ.

3. Κατάργηση - συγχώνευση δημοσίων οργανισμών και φορέων: Στόχος να μη γίνουν απολύσεις μόνιμου προσωπικού, αλλά σοβαρές οικονομίες από μη μισθολογικό λειτουργικό κόστος και μείωση γραφειοκρατίας.

4. Δημόσια Υγεία: Επείγοντα μέτρα για αποκατάσταση ομαλού εφοδιασμού νοσοκομείων και ασθενών σε φάρμακα, αποκατάσταση λειτουργίας ΕΟΠΥΥ. Ενεργοποίηση του θεσμικού πλαισίου. Συνέχιση μείωσης της φαρμακευτικής και νοσοκομειακής δαπάνης.

5. Αμεσα μέτρα καταπολέμησης σπατάλης και διαφθοράς (εθνικό σύστημα ηλεκτρονικών προμηθειών και διαχείρισης υλικού).

Δ1. Συμφωνία για αλλαγές-εξυγίανση στο πολιτικό σύστημα και αναδιοργάνωση του κράτους-δημόσιας διοίκησης

Η ριζική αλλαγή του πολιτικού συστήματος και η αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την προώθηση ενός προγράμματος αλλαγών στη χώρα. Προτεραιότητες είναι:

α) Εξυγίανση του πολιτικού συστήματος

Ψήφιση νόμου για αναδρομικό έλεγχο των περιουσιακών στοιχείων όσων διετέλεσαν αρχηγοί κομμάτων, υπουργοί, υφυπουργοί, Γ.Γ. Υπουργείων, ανώτεροι κρατικοί λειτουργοί, οι οποίοι διαχειρίστηκαν δημόσιο χρήμα από το 1974 μέχρι σήμερα. Ο νόμος να προβλέπει και να εξασφαλίζει διοικητικά την επιβολή ποινών και τη δήμευση περιουσιών για όσους τα περιουσιακά τους στοιχεία δεν δικαιολογούνται από τα νόμιμα εισοδήματά τους.

Αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου για ευθύνη υπουργών και υπαγωγή των περιπτώσεων οικονομικών εγκλημάτων υπουργών στις διατάξεις του νόμου για τους καταχραστές του Δημοσίου και της καταπολέμησης του ξεπλύματος μαύρου χρήματος.

Κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας για τα θέματα που δεν έχουν σχέση με την πολιτική δραστηριότητα.

Υποστήριξη του έργου του βουλευτή χωρίς προνόμια και ατέλειες. Κατάργηση της αποζημίωσης για συμμετοχή στις επιτροπές της Βουλής.

Ορισμός πλαφόν στο συνολικό ποσό που λαμβάνουν από συνταξιοδοτικά ταμεία οι βουλευτές. Για τους νεοεισερχόμενους βουλευτές κατάργηση της βουλευτικής σύνταξης και συνταξιοδότηση μόνον από τον ασφαλιστικό τους φορέα, όπως ο κάθε πολίτης, και εφόσον θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα.

Επανεξέταση όρων και προϋποθέσεων για τη χρηματοδότηση των κομμάτων. Μείωση της επιχορήγησης των πολιτικών κομμάτων. Πλήρης έλεγχος των οικονομικών των κομμάτων και των βουλευτών από ανεξάρτητο θεσμικό όργανο.

Δραστικός περιορισμός του αριθμού των ειδικών συμβούλων και συνεργατών των υπουργών, Γενικών Γραμματέων και βουλευτών.

Δημιουργία θεσμικού πλαισίου που θα ρυθμίζει τα ζητήματα των ΜΜΕ και τις αδειοδοτήσεις. Δημόσια τηλεόραση ανεξάρτητη, που θα ελέγχεται και θα λογοδοτεί στην Επιτροπή θεσμών και διαφάνειας της Βουλής, η οποία θα διορίζει και τα εκτελεστικά όργανα της διοίκησής της. Διαφανής οικονομική διαχείριση και εξασφάλιση της διάθεσης τυχόν πλεονασμάτων από τις χρήσεις στην παραγωγή ελληνικών προγραμμάτων για την ενίσχυση της οπτικοακουστικής βιομηχανίας.

Μεταρρύθμιση στη Δικαιοσύνη: Βελτιώσεις για ταχύτερη απονομή. Εξωδικαστική επίλυση των διαφορών. Κωδικοποίηση του δικαίου. Απεμπλοκή της εκτελεστικής εξουσίας από την επιλογή ηγεσίας της Δικαιοσύνης και κατοχύρωση του Αυτοδιοίκητου των δικαστηρίων.

Συνολική στρατηγική για χτύπημα γραφειοκρατίας.

Συνολική στρατηγική για χτύπημα φοροδιαφυγής.

Συνολική στρατηγική για την Ενέργεια και τη διαχείριση Υδάτινων πόρων (ρυθμιστικό πλαίσιο, ρυθμιστικές αρχές και μακροχρόνιος προγραμματισμός).

β) Ανασυγκρότηση της δημόσιας διοίκησης

Αναμόρφωση του τρόπου λειτουργίας Κυβέρνησης και υπουργείων: Κεντρικός διυπουργικός συντονισμός των καθημερινών οριζόντιων αποφάσεων. Ενίσχυση της επιτελικότητας, του συντονισμού και του ελέγχου της εφαρμογής δημοσίων πολιτικών.

Ενίσχυση της αυτοτέλειας της δημόσιας διοίκησης από τις πολιτικές αλλαγές: Δραστική μείωση του αριθμού των γενικών διευθύνσεων και ορισμός γενικών διευθυντών με 5ετή θητεία και μισθό ίσο με του Γενικού Γραμματέα.

Περιορισμός της πολυνομίας και εξάλειψη της σύγκρουσης νομοθετημάτων. Πάταξη της διαφθοράς μέσω της ενίσχυσης πρακτικών διαφάνειας και νομοθέτησης νέου αυστηρότερου πειθαρχικού δίκαιου και κυρίως εφαρμογή του στην πράξη.

Αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες προαγωγής. Διαδικασίες εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης υπηρεσιών και προσωπικού. Θεσμοθέτηση της λογοδοσίας και της διαφάνειας. Σύνδεση του προϋπολογισμού που δίδεται σε κάθε δημόσια υπηρεσία με τους στόχους και την απόδοση.

Οργανωτικός και τεχνολογικός εκσυγχρονισμός.

Δ2. Για Παράνομη μετανάστευση και Ασφάλεια:

1. Αναβάθμιση φύλαξης συνόρων.

2. Αναβάθμιση αρμοδιοτήτων-δικαιοδοσιών FRONTEX.

3. Πρωτοβουλία σε Ευρώπη (και με πυρήνα τις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου) για: αλλαγή Συμφωνίας Δουβλίνου-ΙΙ και κοινή πολιτική επαναπατρισμού.

4. Διασπορά των παράνομων μεταναστών σε κέντρα φιλοξενίας ως τον επαναπατρισμό τους.

5. Επιτάχυνση εξέτασης των αιτήσεων ασύλου.

6. Προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου για απόδοση Ιθαγένειας σε συνδυασμό με τις σύγχρονες εξελίξεις και σε αντιστοίχηση με τα ισχύοντα σε ευρωπαϊκές χώρες με παρόμοια προβλήματα (Ευρωπαϊκός Νότος). ΝΑΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!!!

7. Επιλογή υψίστης κυβερνητικής προτεραιότητας η ασφάλεια του πολίτη. Με τις απαραίτητες προσαρμογές νομικού, επιχειρησιακού και σωφρονιστικού πλαισίου, ώστε να ελεγχθεί η εγκληματικότητα και να σταματήσει η ατιμωρησία. Βασική αρχή η προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών, αλλά και η πεποίθηση ότι η ίδια η Ασφάλεια είναι κι αυτή ουσιώδες δικαίωμα των πολίτη και υποχρέωση της δημοκρατικής πολιτείας. Μόνο έτσι θα ελεγχθούν και τα κρούσματα αυτοδικίας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΜΗΔΕΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ! ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΚΟΠΟΙΟ ΠΑΡΕ ΤΗΛ. ΤΗΝ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΓΙΑ "ΕΤΕΡΟΔΙΚΙΑ"!!!!! ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ!!!! ΑΛΛΑ ΕΛΕΓΕ Ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΡΟΕΚΟΛΟΓΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ!! ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ!!!!

Ε. Ζητήματα Εξωτερικής Πολιτικής

1. Συστηματική προετοιμασία για ανακήρυξη ΑΟΖ στα πλαίσια του Διεθνούς Δικαίου και της διεθνούς πρακτικής ώστε να επισπευσθεί η εκμετάλλευση του ενεργειακού πλούτου.

2. Ενεργός προώθηση κοινής Ευρωπαϊκής Πολιτικής για όλα τα περιφερειακά ζητήματα του Ευρωπαϊκού Νότου.

3. Ενίσχυση όλων των παραδοσιακών συμμαχιών της Ελλάδας και αναζήτηση νέων περιφερειακών ερεισμάτων για την κατοχύρωση - προώθηση εθνικών συμφερόντων. Η ενεργός διπλωματία είναι απαραίτητη εν όψει και των εξελίξεων σε όλη την ευρύτερη περιοχή. Η Ελλάδα παραδοσιακά επιδιώκει σχέσεις καλής γειτονίας με όλο τον περίγυρό της.

4. Αναβάθμιση του ρόλου της χώρας ως σταθεροποιητικού παράγοντα στην περιοχή της.

Τελική παρατήρηση: Πέρα από τη συναίνεση που σημειώθηκε σε όλα τα παραπάνω, υπάρχουν και ζητήματα στα οποία δεν προχώρησε ακόμα ο διάλογος. Στα ζητήματα αυτά και σε άλλα που θα προκύψουν στο μέλλον, θα συνεχιστεί η προσπάθεια συνεννόησης, ώστε η συναινετική βάση της νέας διακυβέρνησης να ενισχύεται συνεχώς.