Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

6 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΡΙΖΑ εναντίον Φαήλου Κρανιδιώτη

ANTINEWS
ΣΥΡΙΖΑ εναντίον Φαήλου Κρανιδιώτη




Ο ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε σήμερα αυτήν την πρωτοφανή – ακόμα και γι αυτόν – ανακοίνωση:
«Σε ένα άθλιο άρθρο στην εφημερίδα Δημοκρατία, ο στενός συνεργάτης και επί έτη έμπιστος του κ. Σαμαρά, κ. Κρανιδιώτης προβαίνει σε ένα κήρυγμα μίσους, μνημείο εμφυλιοπολεμικής μισαλλοδοξίας για τα μεταπολιτευτικά χρονικά, το οποίο θα ζήλευε ακόμα και η Χρυσή Αυγή.
Η κυβέρνηση καλείται να απαντήσει στο εάν αποδοκιμάζει αυτήν την ακραία και επικίνδυνη τοποθέτηση ή αν είναι διατεθειμένη να καθοδηγείται από μια δράκα ακροδεξιών, επικίνδυνων και εμπαθών συμβούλων.
Όσο δεν το κάνει θεωρούμε ότι αυτός ο εμετικός λίβελος είναι η επίσημη κυβερνητική γραμμή».
Για να προλάβουμε, πριν ο ΣΥΡΙΖΑ επιβάλει λογοκρισία σε όλους όσους δεν έχουν καμία κομματική ιδιότητα και αρθρογραφούν εναντίον του, διαβάστε το άρθρου του Φαήλου, οπότε  ο καθείς θα κρίνει μόνος του
Ακριβοί στα πίτουρα
Ο ιδανικός άνθρωπος, ο πολίτης που είναι αξιότερος όλων τιμής, υπόληψης και προστασίας, για τον ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ «Βίλα Αμαλία» είναι Πακιστανός/Αφγανός/Σομαλός κ.λπ., gay λαθρομετανάστης, που εκτρέφει καρέτα-καρέτα, ζει σε «κοινωνικό χώρο», ήγουν κατάληψη, και πουλάει απλωμένα στη λινάτσα τα λαθραία της Καμόρα.
Αμα κατεβαίνει και στις πορείες μαζί με τους «αλληλέγγυους» εγχωρίους, κι είναι κι αυτός συλλέκτης μπουκαλιών, στουπιών, βενζίνης και έχει ρόπαλο, αντιασφυξιογόνο μάσκα και κουκούλα, τότε μιλάμε για το απόλυτο είδωλο της διαταραγμένης αριστεροσύνης, τον Ιερό Μόσχο της «Ηρωες Πολυτεχνείου Α.Ε.» αλλά και της νεοτέρας «επανάστασης», ερήμην του μικρού και αδικοχαμένου Αλέξη, που κανείς δεν τον ρώτησε για τα πλιάτσικα, τους καμένους και τους βανδαλισμούς που ενίοτε λαμβάνουν χώρα αυθαιρέτως στο ανύποπτο όνομα και στη μνήμη του.
Εκεί δίνουν τα ρέστα τους οι «σκουρλέτηδες» και η Κλάραμπελ της γνωστής προοδευτικιάς οικογενείας. Δώσε τους μειονότητα και πάρ’ τους την ψυχή. Πέφτουν τ’ ανάσκελα από την έκσταση.
Αμα είσαι Ελληνας, χριστιανός ορθόδοξος, ανήκεις στη συντριπτική πλειονότητα που θέλει, φευ, τάξη και ασφάλεια, ή νόμιμος μετανάστης, που σέβεσαι τη χώρα που σε φιλοξενεί, οικογενειάρχης και δουλευτής, που δεν κλέβεις, δεν πουλάς πρέζα, γυναίκες, λαθραία, που δεν διακινείς, απαγάγεις και εκβιάζεις συμπατριώτες σου, τότε δεν έχεις τύχη. Δεν σε πιάνει το αριστερόμετρο των φασιστοειδών αντιλήψεων της Κουμουνδούρου. Είσαι μπανάλ.
Αν είσαι από τις λίγες μανάδες που ζουν ακόμη, πατέρας, σύζυγος, γιος ή κόρη αγνοουμένου στην Κύπρο, μάταια θα ψάξεις δύο λέξεις, μια εκδήλωση διαμαρτυρίας, μνήμης, από τις βαρεμένες «συνιστώσες», για τον γιο, πατέρα, σύζυγο ή αδερφό που χάθηκε πολεμώντας στην Κύπρο. Ο Αλέξης, που έχει ως γκράντε ατραξιόν στο βιογραφικό του τη συμμετοχή του στις… καταλήψεις του λυκείου του, δεν σύχναζε σε τέτοια κακά πράγματα.
Αν μάλιστα τους στριμώξεις στο τετ α τετ για το ζήτημα, αφού ξινίσουν τη μούρη τους, θα σου παίξουν στερεοφωνικά την πιο κεμαλική σοβινιστική κασέτα, επαναλαμβάνοντας ως κλισέ ένα προς ένα τα επιχειρήματα του τουρκικού ισλαμοφασισμού, με τέτοια ζέση, που θα νομίσεις ότι κατά λάθος έπιασες την παλιά ελληνόφωνη εκπομπή του «Μπαϊράκ». Πιο ντενκτασικοί και από τον Ντενκτάς, που ήδη κοχλάζει στα καζάνια της Κόλασης. Θα κάνουν συμψηφισμούς με το πραξικόπημα, με «Τουρκοκύπριους αγνοούμενους» κι όλα τα καλούδια που παπαγαλίζουν οι Τούρκοι σοβινιστές.
Τα στελέχια του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/ «Βίλα Αμαλία», της βαριάς αριστεροσύνης, από Μπουχάριν και πάνω, δεν χαράμισαν ποτέ τον επαναστατικό χρόνο τους στις διάφορες μαυροκόκκινες παραφυάδες που υπηρετούσαν ή υπηρετούν για πασέ πράγματα που αφορούν κωλοέλληνες αγνοούμενους, πρόσφυγες, γενικά το ζήτημα εισβολής και κατοχής της Κύπρου από τον τουρκικό ισλαμοφασισμό.
Τιμητική εξαίρεση, το λέω, ο Πάνος Λαφαζάνης. Μπορεί να διαφωνώ σε πολλά, λιγότερα απ’ όσα νομίζετε, αλλά ο Πάνος ήταν εκεί, παρών και στα εθνικά και δεν ήταν από τους ψωραλέους ψευτοπροοδευτικούς, που προμοτάρανε μαζί με Τούρκους ισλαμοφασίστες και Αγγλοαμερικανούς το σχέδιο απαρτχάιντ σε βάρος της Μικρής Ελλάδας του Νότου, το επαίσχυντο και ρατσιστικό Σχέδιο Ανάν. Κάτι τσανάκια, ταλιροφονιάδες, «αγωνιστές» παρά τω πλευρώ επιχειρηματιών – νταβατζήδων, τρόφιμοι του πρυτανείου της μεταπολιτευτικής παράγκας, δώσανε τα ρέστα τους. Ο Λαφαζάνης όχι. Κάτι άλλοι όμως…
Μεγαλύτερο όνειδος στη μεταπολεμική Ιστορία της Αριστεράς από τη στάση του τότε Συνασπισμού στο Σχέδιο Ανάν δεν υπάρχει. Ισως μόνο η στάση τους στο ψευτομακεδονικό, το φλερτ τους με τους επιγόνους του Ιβάν Μιχαήλοφ, του φίλου του Χάινριχ Χίμλερ, αρχηγού των SS, και του Αντε Πάβελιτς, αρχηγού των αιμοσταγών Ουστάσι, ήταν μεγαλύτερη ξεφτίλα από αυτό. Πάντα άλλωστε οι αληθινοί φασίστες τα βρίσκουν και κολεγιάζουν, στο βουνό, σε γιορτές νεολαίας στα Σκόπια ή σε πολιτικές θέσεις.
Αν δε τους ψιθυρίσεις τις δύο κακές λέξεις, Βόρειος Ηπειρος, τότε παθαίνουν σπασμούς, στραβώνει το στόμα τους και μόνο στο άκουσμα της ύπαρξης των δικαιωμάτων της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας. Ανήκουστο πράγμα να πρέπει να υπερασπιστείς, να συζητήσεις έστω, για εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες, που έχουν περάσει του Χριστού τα πάθη κάτω από τη ληστρική αλβανική εξουσία.
Είναι άτιμο και διεστραμμένο να αρνείσαι να κάνεις το καθήκον σου απέναντι στα ίδια σου τ’ αδέρφια και την ίδια στιγμή να υποκρίνεσαι τον «διεθνιστή». Πόσο μάλλον να εχθρεύεσαι τ’ αδέρφια σου, να προκρίνεις και υπηρετείς, εκ του αποτελέσματος, ξένα συμφέροντα, σε βάρος των συμφερόντων του έθνους σου. Πώς το λέει αυτό ο λαός μας, «σύντροφοι»;

ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ - Η "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" ΚΑΙ Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΚΟΣ

Η ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ:

ΟΠΩΣ ΕΧΟΜΕ ΗΔΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ (ΕΔΩ) Η ΓΝΩΣΤΗ ΜΚΟ "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ" ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΥΓΕΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΟΡΚΟΥ, ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΜΕ ΤΟ ΕΠ' ΑΥΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΝ ΤΗΣ "ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ" ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΟΝ ΜΕ ΙΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ


ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΤΙ:

1, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ! [ΑΤΥΧΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟΝ ΕΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΡΟΧΕΙΡΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΜΑ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ - ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΝ "ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ"? ΑΣ ΥΠΑΓΕΙ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΘΗ ΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΜΑΣ, ΝΑ ΜΑΘΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΑ!]

2.ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ! ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΣ "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑΣ" (ΝΟΜΙΚΟΣ ΟΡΟΣ: RELIGIOUS INTOLERANCE STATE), ΑΣΦΑΛΩΣ! ΟΜΩΣ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ! ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΒΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ "ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ"! Η ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΑΠΟΨΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΥΡΗΜΑ ΚΩΛΥΣΙΕΡΓΙΑΣ!

3. ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ "ΕΠΙΣΗΜΗ", Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΙ ΕΙΝΑΙ "ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑ ΘΡΗΚΕΙΑ" ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΥΡΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟΥ 1844 !

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ:

4. Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ, ΟΠΩΣ ΛΕΓΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΜΑΘΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ "ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΑΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΣ", ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΔΕΙΞΙΝ ΔΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΩΜΕ ΕΥΝΟΪΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ!

5. ΚΑΚΩΣ-ΚΑΚΙΣΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΔΟΥΝ ΟΙ ΔΥΟ ΑΛΛΕΣ ΑΝΕΓΝΩΡΙΣΜΕΝΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΡΚΟ ΔΙΟΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΟΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ "Ο ΕΒΡΑΙΟΣ" , "Ο ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΣ"!

6. ΕΙΝΑΙ ΕΩΛΟ ΚΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΡΚΟΣ!
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΛΩΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ  ΖΗΤΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΡΚΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ, ΓΙΝΕΤΑΙ "ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ" ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ! ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΩΣ ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΡΕΙΤΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΗ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΝΑ ΔΩΣΗΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΡΚΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΖΗΤΗΣ ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ! ΑΠΛΩΣ ΕΜΠΡΟΣ ΣΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ (ΤΥΛΙΓΜΕΝΟ ΣΕ ΝΑΫΛΟΝ) ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ "ΟΡΚΙΣΘΕΙΤΕ!" ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΗΣ "ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΡΚΟ" ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΝΑΣΟΥΝ ΟΥΦΟ!

7. ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗ ΚΑΘΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΥΣΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΔΙΟΤΙ ΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΣΘΗ ΔΙΚΑΙΑ ΔΙΚΗ! Η ΕΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΔΡΥΤΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ! ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΜΕ ΒΑΣΙ ΤΟΝ ΟΡΘΟ ΛΟΓΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΑΣΙ ΤΟΥΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΙΔΡΥΤΟΥ! ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΙΚΩΝ ΜΑΣ ΘΙΓΕΙ ΒΑΡΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟΝ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ!

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΑΣ ΛΑΘΗ:

8. ΓΝΩΡΙΖΟΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ Μ.Κ.Ο. ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΤΕΘΝΙΚΕΣ! ΟΜΩΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΧΕΙ 100% ΔΙΚΙΟ! ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΧΕΣΘΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΙΟ --ΠΡΟΣΟΧΗ!-- ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ!

8. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ:
Α. ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Χ.Ο. ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ! ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ:
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΙΑΣΠΑ ΚΑΙ ΦΥΛΕΤΙΚΩΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ! ΒΑΠΤΙΖΕΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΟΜΑΔΙΚΩΣ ΚΑΙ "ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ"!!!
Β. ΑΛΛΟ ΤΑ "ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ" ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ Ο ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ "ΗΛΘΕ ΔΙΑ (ΝΑ ΣΩΣΗ) ΤΑ ΑΠΟΛΟΛΩΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΙΣΡΑΗΛ" (ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ) ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ!!!

9. Η ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΚΑΘΑΡΟΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΜΗ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΝΟΗΜΑ: ΝΑ ΕΧΗΣ ΤΟΥΣ ΔΟΜΙΚΟΥΣ ΛΙΘΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΤΙΣΗΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ! Η ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ! ΕΙΝΑΙ Ο ΔΟΜΙΚΟΣ ΛΙΘΟΣ!
ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΩΣ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΙΟΥΔΑΪΚΗ ΨΥΧΗ ΠΟΥ ΑΝΑΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕ "ΒΙΒΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ" ΩΣ ΕΒΡΑΙΟΠΑΙΔΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟΥΣ "ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ", ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ!!!
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΤΕ? ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, ΤΗΝ ΙΕΡΙΧΩ ΚΙ ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ "ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ"? ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΙ ΤΗΝ ΛΕΤΕ? ΔΕΝ ΕΝΤΡΕΠΕΣΘΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΒΗΘΛΕΕΜ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟ???

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΩΣ:

ΑΝ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΣΘΕ ΤΗΝ ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΙ ΤΗΣ "ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ" ΨΕΥΔΟΔΕΞΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΧΥΛΗ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΕΔΩ, ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΩΝ "ΑΛΛΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ", ΣΥΓΓΝΩΜΗΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ!

ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΟΝ ΕΔΡΑΙΟΝ ΘΕΜΕΛΙΟΝ ΔΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟΝ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ!
--------
Ο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΔΙΑ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΛΥΣΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΥΡΗ ΣΤΟ ΟΜΩΝΥΜΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΣ (ΕΚΔ. "ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ")
ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ
------------------------------

Η πέμπη Φάλαγγα εντός των Τειχών

Σάββατο, 5 Ιανουαρίου 2013 - 00:34





Όπου αδυνατούν να φτάσουν τα αριστερά και δεξιά κόμματα της προδοσίας και του ανθελληνισμού, αναλαμβάνουν δράση οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις. Μια εξ αυτών, το ''Ελληνικό Παρατηρητήριο του Ελσίνκι'', οργάνωση η οποία έχει πολλάκις κατηγορήσει τη Χρυσή Αυγή, προσέφυγε στο δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Ευρώπης, αιτούμενη να καταργηθεί ο θρησκευτικός όρκος στα ελληνικά δικαστήρια!
Οι προσφεύγοντες στο ευρωπαϊκό δικαστήριο υπεύθυνοι της Μ.Κ.Ο., διαμαρτύρονται για την υποχρέωση των μαρτύρων στα ελληνικά δικαστήρια, να ορκίζονται στο Ευαγγέλιο. Είναι βέβαια γνωστό, ότι αν κάποιος το επιθυμεί, δύναται να δώσει πολιτικό όρκο ή επιπλέον, αν ανήκει σε άλλο θρήσκευμα(π.χ. Ισλάμ), δύναται να ορκιστεί στο Κοράνι.
Παρά ταύτα, θα πρέπει κάποια στιγμή, οι κύριοι αυτοί των παχυλά (μέχρι πρότινος) επιδοτούμενων μη κυβερνητικών οργανώσεων, να ενημερωθούν πως η Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη είναι η επίσημη θρησκεία αυτού του Κράτους και αυτό ορίζεται συνταγματικά.
Εν τούτοις, οι υπεύθυνοι της εν λόγω Μ.Κ.Ο., υποστηρίζουν ότι η υποχρέωση των μαρτύρων να ορκίζονται στο Ευαγγέλιο, συνιστά παραβίαση του δικαιώματος στον σεβασμό της ιδιωτικής και οικογενειακής ζωής, του δικαιώματος στην ελευθερία της σκέψης, συνείδησης και θρησκείας των σχετικών διατάξεων της Σύμβασης, με τις οποίες απαγορεύονται οι διακρίσεις.
Επιπλέον, στην προσφυγή τους κατά της Ελλάδος, στρέφονται και κατά των χριστιανικών συμβόλων, τα οποία βρίσκονται εντός των δικαστικών αιθουσών, ενώ τονίζουν πως όλοι οι Έλληνες δικαστές είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, γεγονός που θέτει αμφιβολίες για την αμεροληψία των αποφάσεών τους!
Υπενθυμίζεται, ότι η Μ.Κ.Ο. ''Ελληνικό Παρατηρητήριο του Ελσίνκι'', έχει παραστεί ως μάρτυρας υπεράσπισης, σε 48 ποινικές υποθέσεις, όπου το Ελληνικό Κράτος κατηγορήθηκε για ''παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων''. Καθένας δύναται πλέον να αντιληφθεί, τον ξεκάθαρα διαβρωτικό ρόλο των Μ.Κ.Ο., οι οποίες επιδοτούνται από τον Ελληνικό Λαό, για να στρέφονται εναντίον του.
------------------------------

Η επιστολή εθνικής ντροπής του Ελευθέριου Βενιζέλου

http://hercolano8.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html
----------------------------------

150 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου μας ποιητή, Κωνσταντίνου Καβάφη


150 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου μας ποιητή, Κωνσταντίνου Καβάφη





150 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου μας ποιητή, Κωνσταντίνου Καβάφη
Ο Κ. Π. Καβάφης αποτελεί μια ιδιαίτερη μορφή των Ελληνικών γραμμάτων που στο χώρο της ποίησης άνοιξε δρόμους θαρραλέους και φωτεινούς σε εποχές ιδιαίτερα δύσκολες και έχοντας ζήσει μια ζωή με εξαιρετικές αντιξοότητες και ανατροπές.Γεννήθηκε πριν εκατον πενήντα χρόνια στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου στις 29-4-1863 από γονείς του Κωνσταντινουπολίτες και ο Κωνσταντίνος υπερηφανευόταν για την καταγωγή του και για τους διαπρεπείς προγόνους του.Ήταν το τελευταίο παιδί, ένατο της πολυμελούς οικογένειάς του Πέτρου Καβάφη και της Χαρίκλειας Φωτιάδου,ο πατέρας του ήταν πετυχημένος έμπορος με οικονομική επιφάνεια και μέχρι το θάνατό του, 1870, η οικογένεια ζούσε σε άριστες συνθήκες. Ομως μετά το θάνατο του η μητέρα του ποιητού Χαρίκλεια μετέβη με όλα της τα παιδιά στο Λίβερπουλ, όπου διέμενε ο αδελφός του πατέρα τους. Τα οικονομικά της οικογένειας άρχισαν να συρρικνώνονται. Ο μικρός Κωνσταντίνος τελειοποίησε τα αγγλικά του, εξοικειώθηκε με τα αγγλικά ήθη και έθιμα και μελέτησε την αγγλική λογοτεχνία και μετά την επιστροφή του όμως στην Αλεξάνδρεια φοίτησε στο Λύκειο «Ερμής» όπου ο διευθυντής του Λυκείου, Κ. Παπαζής, καλλιέργησε την έμφυτη φιλομάθεια του νεαρού μαθητή και τον ενθάρρυνε στο να μελετήσει αρχαίους έλληνες συγγραφείς και ελληνική ιστορία και από τότε ο νεαρός Καβάφης άρχισε τις πρώτες συγγραφικές απόπειρες· επιχείρησε μάλιστα να συντάξει ένα ιστορικό λεξικό. Τον Ιούνιο του 1882 ο βρετανικός στόλος βομβάρδισε την Αλεξάνδρεια, για να καταπνίξει ένα στρατιωτικό κίνημα καιο  βομβαρδισμός, μεταξύ των άλλων, είχε ως αποτέλεσμα να καταστραφεί η πατρική οικία του Καβάφη. Μετά από αυτό η Χαρίκλεια Φωτιάδη – Καβάφη μεταβαίνει οικογενειακώς στην Κωνσταντινούπολη, όπου φιλοξενείται από τον πατέρα της Γεωργάκη Φωτιάδη. Ο Γ. Φωτιάδης, πρώην έμπορος αδαμάντων είχε στενές σχέσεις με κύκλους του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Η γνωριμία του Κ. Καβάφη με τη βασιλίδα των πόλεων επηρέασε τις εθνικιστικές πεποιθήσεις του κατά την τριετή παραμονή του.
Στην Αλεξάνδρεια επέστρεψε το 1885 και στην αρχή δεν είχε εισοδήματα να συντηρηθεί· οι αδελφοί του τον βοήθησαν μέχρι που το 1892 προσλαμβάνεται στο Υπουργείο Δημοσίων Έργων της Αιγύπτου. Από αυτό το χρονικό σημείο (1885) μέχρι το θάνατό του (1933) δεν συνέβησαν συγκλονιστικά γεγονότα στη ζωή του (εκτός των θανάτων προσφιλών του προσώπων) κι έτσι αφιερώθηκε στη μελέτη και την περισυλλογή της ιστορίας, της λογοτεχνίας με απώτερο στόχο την ποιητική δημιουργία. Η μεγάλη αξία της ποίησής του έγκειται κυρίως στο δραματικό της περιεχόμενο και την ειλικρίνεια και το βάθος της ανάλυσης των ανθρώπινων συναισθημάτων. Παρά τον υποκειμενισμό που υπάρχει στα ποιήματά του ορισμένα σύμβολα προεκτείνονται σε πανανθρώπινη κλίμακα ενώ η μελαγχολική και απαισιόδοξη φιλοσοφία του είναι αποτέλεσμα πικρών προσωπικών βιωμάτων και διαφαίνεται στωικότητα και υψηλή αξιοπρέπεια απέναντι στη συμφορά αλλά και ειρωνεία απέναντι στις ατυχείς επιλογές και γεγονότα της ζωής του.  Το έργο του Κ. Π. Καβάφη αντιπροσωπεύει ένα σταθμό από τους πλέον σημαντικούς της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Μέχρι τότε, τέλη 19ου αιώνα, η νεοελληνική ποίηση χαρακτηριζόταν από στομφώδη λυρισμό και μεγαλόστομη ρητορεία. Η καβαφική ποίηση προβάλλει με δωρική λιτότητα, που αγγίζει τα όρια της πεζογραφίας· απορρίπτει το διακοσμητικό στοιχείο, αποδεσμεύεται από καθιερωμένους στιχουργικούς κανόνες. Η ποίησή του προτάσσει την κυριολεξία, την πύκνωση των εκφραζόμενων διανοημάτων, τον αποκλεισμό του περιττού.Οι παραπάνω καινοτομίες φυσικό ήταν να προκαλέσουν αντιδράσεις στους πνευματικούς κύκλους της Ελλάδας. Οι πολλές αντιδράσεις και από άλλους λογοτέχνες οφείλονταν κυρίως στην «περίεργη» μεικτή γλώσσα που χρησιμοποιούσε ο Αλεξανδρινός ποιητής σε εποχή που το γλωσσικό ζήτημα ήταν τότε  σε έξαρση σε βαθμό που οι δημοτικιστές απέρριπταν την «ανεξαρτησία» που συμβόλιζε η ποιητική γλώσσα του Καβάφη.Την ίδια στιγμή  όμως ο Ν. Καζαντζάκης λέει για αυτόν «Να ένας άνθρωπος μπροστά μου άρτιος, που τελεί τον άθλο της τέχνης με υπερηφάνεια και σιωπή, αρχηγός ερημίτης κ’ υποτάσσει την περιέργεια, τη φιλοδοξία και τη φιληδονία στον αυστηρό ρυθμό της επικούρειας ασκητικής».Ηταν εθνικιστής αλλά η φυσική του σεμνότητα και η ενοχική αίσθηση της προσωπικής του προβληματικής σεξουαλικής ζωής τον κατέστησαν απόκοσμο και τον οδήγησαν στη προσωπική απομόνωση με αξιοπρέπεια και αριστοκρατικό τρόπο ακόμη και στις πλέον δύσκολες προσωπικές του στιγμές. Στη πολιτική προσπάθησε να μείνει μακρυά από το κέντρο των αντιπαλοτήτων και των διενέξεων αν και ο Ελληνοκεντρισμός και η "αριστοκρατική" του σε πολιτικές επιλογές τοποθέτηση μαζί με τον προφανή Ελληνοκεντρικό κοσμοπολιτισμό θα ήταν φυσιολογική και αναμενόμενη όπως τεκμαίρεται από το ύφος και τα υψηλά νοήματα  που αναδίδει η ποίησή του. Μοναδική του πολιτική τοποθέτηση και μάλιστα εθνικοσοσιαλιστική ήταν το γεγονός πως είχε υπογράψει το 1928 επιστολή υπέρ της “Ένωσης Ελλήνων Φασιστών”, μαζί με άλλους επιφανείς Αλεξανδρινούς και η οποία δημοσιεύθηκε στην γνωστή εφημερίδα της εποχής ΣΚΡΙΠ. Το κείμενο έχει ως ακολούθως:

Εκδηλώσεις υπέρ του φασισμού
Τηλεγραφήματα και επιστολαι προς τον κ. Υψηλάντη
Εξ Αλεξανδρείας
Προς τον Αρχηγόν της Ενώσεως των Ελλήνων Φασιστών απεστάλη εξ Αλεξανδρείας η κατωτέρω επιστολή:
Έντιμε και ένδοξε Αρχηγέ,
Πλήρεις ευφροσύνης και αγαλλιάσεως διά την υφ᾿ ημών ανάληψιν της αρχηγίας του Φασιστικού αγώνος διαδηλούμεν την απεριόριστον αφοσίωσίν μας εις τα Ιδεώδη του Φασισμού και απεκδεχόμεθα παρ᾿ υμών την πραγμάτωσιν ιερών σκοπών, αναστήλωσιν γοήτρου Ελληνικού ονόματος, αποκατάστασιν ιερών και αιωνίων θεσμών, εκρίζωσιν ψυχοφθόρων και εθνοφθόρων τάσεων μαλλιαρισμού, κομμουνισμού, δημοκρατισμού. Παρακαλούμεν όπως μας δεχθήτε υπό την αμίαντον σημαίαν σας.
Η φασιστική ομάς
Σωκ. Λαγουδάκης, Βασ. Αθανασόπουλος, Κ. Καβάφης, Γ. Πετρίδης, Σ. Γιαννακάκης, Ν. Καρδάρης, Μ. Ανταίος, Γιάγκος Περίδης. (Έπονται και άλλαι υπογραφαί).
Μπορεί λοιπόν οι ιδιαιτερότητες της αυστηρά προσωπικής ζωής του Κωνσταντίνου Καβάφη να είναι απολύτως απορριπτέες από τον Εθνικισμό, όμως η Ελλάς δεν χαρίζει κάποιον Έλληνα στο νοσηρό ανθελληνικό κατεστημένο και πολύ περισσότερο όταν αυτός τις κρατά για τον εαυτό του με συστολή και σεμνότητα. Ο Κ. Καβάφης τέλος, δεν τύπωσε ποτέ τα ποιήματά του σε βιβλίο· προτιμούσε να δημοσιεύει τα ποιήματά του σε εφημερίδες, περιοδικά, ημερολόγια ή να τα τυπώνει ιδιωτικά και να τα μοιράζει στους ενδιαφερόμενους και η πρώτη συλλογή με τα 154 ποιήματα του καβαφικού «Κανόνα» κυκλοφόρησε μετά το θάνατό του στην Αλεξάνδρεια, ενώ στην Ελλάδα βιβλία με ποιήματα του κυκλοφόρησαν το 1948 και το 1963 από τις εκδόσεις «Ίκαρος».
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ