Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


****************************************************************************************************************************************

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ

ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΙΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΠΟΧΗΣ
κλικ στην εικόνα

.

.
ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κείμενα του Παν. Μαρίνη δημοσιευμένα μεταξύ Σεπτεμβρίου 2016 και Απριλίου 2017.
****************************************************************************************************************************************

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ - ΔΩΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ - κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ

ΤΟ ΝΕΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗ
κλικ στην εικόνα
****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

2 Ιουνίου 2013

«Ως μουσουλμάνοι απορρίπτουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα, απορρίπτουμε την δημοκρατία» λέει ο τζιχαντιστής Anjem Choudary


«Ως μουσουλμάνοι απορρίπτουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα, απορρίπτουμε την δημοκρατία» λέει ο τζιχαντιστής Anjem Choudary


Φυσικά. Δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα στο Ισλάμ.

Αυτά τα ισχυρίζεται ο ίδιος ο Choudary, ο οποίος δεν αντιπροσωπεύει μόνο μια «μικρή μειοψηφία εξτρεμιστών» - όπως προσπαθούν να πείσουν τον βρετανικό λαό οι ελαφρόμυαλοι οπαδοί της πολυπολιτισμικότητας - ο ίδιος πιστεύει ότι μιλάει εκ μέρους της πλειοψηφίας των μουσουλμάνων. Και δεδομένου ότι ποτέ δεν έχουμε δει αυτή την πλειοψηφία των Μουσουλμάνων να βγει και να καταγγείλει τον Choudrey και τους συνεργούς του, μάλλον θα πρέπει να συνηθίσουμε στη δυσάρεστη διαπίστωση ότι η πλειοψηφία τον συμπαθεί.
Ακολουθούν αποσπάσματα από μια συνέντευξη του ισλαμιστή και συνιδρυτή της  τρομοκρατικής ισλαμικής ομάδας «Αλ Μουχατζιρούν»Anjem Choudary, που προβλήθηκε στο Press TV, μέσω του Διαδικτύου, στις 11 Απριλίου του 2013.

Anjem Choudary: Επιτρέψτε μου να είμαι απολύτως σαφής:ως Μουσουλμάνοι, απορρίπτουμε τη δημοκρατία, απορρίπτουμε την εκκοσμίκευση και την ελευθερία και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Απορρίπτουμε όλα τα πράγματα που εσείς ασπάζεστε ως ιδανικά.

Άλλος προσκεκλημένος στην εκπομπή: Απορρίπτετε τα ανθρώπινα δικαιώματα; Σας πιστεύω.

Anjem Choudary: Δεν υπάρχει κανένα τέτοιο πράγμα που να ονομάζεται δημοκρατία στο Ισλάμ. Όταν μιλάμε για τη Σαρία, μιλάμε για μόνο τη Σαρία. Μιλάμε για την απόρριψη του ΟΗΕ, του ΔΝΤ και της Παγκόσμιας Τράπεζας.


Στο μεταξύ ο Choudary δήλωσε στο BBC ότι "σοκαρίστηκε" μεν από τη δολοφονία του Βρετανού στρατιώτη στο Woolwich, αλλά αρνήθηκε να καταδικάσει την επίθεση.

Ο Drummer Lee Rigby σκοτώθηκε στο φως της ημέρας την Τετάρτη από δύο άνδρες, οι οποίοι στη συνέχεια πυροβολήθηκαν από την αστυνομία. Οι δράστες, που τώρα είναι γνωστό ότι είναι ο Michael Adebolajo και ο Michael Adebowale, ήταν γνωστοί στις υπηρεσίες ασφαλείας.
 
 
Ο Choudary δήλωσε στην εκπομπή Newsnight του BBC ότι συνάντησε τον Adebolajo σε μια σειρά από διαδηλώσεις ισλαμιστών.

"Όταν είδα το τι έγινε σοκαρίστηκα ... αλλά αυτά που είπε στο βίντεο, δεν νομίζω ότι πολλοί μουσουλμάνοι μπορεί να διαφωνήσουν μαζί του", πρόσθεσε.

   
Σχ. ΚΟ: Σκεφτείτε ότι αυτόν τον άνθρωπο που έχει ως "όνειρο" να δει την μαύρη σημαία της Αλ Κάιντα να κυματίζει στην Downing Street και θέλει να επιβληθεί ο νόμος της Σαρία, δέχεται να τον φιλοξενεί η «δημοκρατική» Βρετανία, να μιλάει στο BBC και τον αφήνει ελεύθερα να διασπείρει το μίσος κατά των «απίστων». Και όχι μόνο αυτό αλλά ο «Βρετανός» Choudary λάμβανε κρατική χρηματοδότηση από το επίσημο Αγγλικό κράτος, που του χρηματοδοτούσε ακόμα και την πολυτελή οικία που διαμένει, αξίας μισού εκατομμυρίου δολαρίων, σύμφωνα με τηνεφημερίδα Sun!
Αυτό είναι ένα δείγμα της μεγάλης κοροϊδίας των διαφόρων «δημοκρατικών κρατών» της διεφθαρμένης Δύσης και των απανταχού θιασωτών των «συνταγματικών τόξων» και άλλων ποιημάτων, που δεν βλέπουν πουθενά αλλού την«απειλή για τη δημοκρατία» παρά μόνο στα εθνικιστικά «ξενοφοβικά» κόμματα. Προκειμένου να δέσουν τους ευρωπαϊκούς λαούς στα σιδερένια δεσμά τηςπολυπολιτισμικότητας (που λειτουργεί ως απαραίτητος τροφοδότης της παγκοσμιοποίησης) δεν διστάζουν να χαϊδεύουν τις πιο ακραίες ιδεολογίες και να αποδέχονται να σφάζονται στους δρόμους σαν αρνιά οι «άπιστοι» Ευρωπαίοι. Μετά δε τις σφαγές και την αγανάκτηση του κόσμου, το μόνο που τους απασχολεί είναι να μην δημιουργηθεί κλίμα «ισλαμοφοβίας» και «ρατσισμού» στους αυτόχθονες πληθυσμούς της Ευρώπης και ανέβουν τα ποσοστά των «ξενοφοβικών» κομμάτων. Για αυτό βιάζονται για τους διάφορους «αντιρατσιστικούς νόμους». Για να γίνουν τα δεσμά ακόμα πιο σφιχτά. Είναι ένα ξεκάθαρο μαφιόζικο σχέδιο. Δεν μπορώ να το χαρακτηρίσω αλλιώς.

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ /

Να θέσει εκτός νόμου εθνικιστικές οργανώσεις μελετά η γαλλική κυβέρνηση


Να θέσει εκτός νόμου εθνικιστικές οργανώσεις μελετά η γαλλική κυβέρνηση


Από : Ristorante Verona

Οι επιτυχημένες διαδοχικές διαδηλώσεις στη Γαλλία έχουν θορυβήσει τη σοσιαλιστική κυβέρνηση. Όπως είναι γνωστό η αντίθεση στον νόμο που επιτρέπει τον «γάμο» μεταξύ ομοφυλοφίλων και την υιοθεσία παιδιών από αυτούς, κατέβασε στους δρόμους εκατοντάδες χιλιάδες Γάλλους. Την Κυριακή 27/5 η συγκέντρωση στο Παρίσι ξεπέρασε κάθε προηγούμενο και ο αριθμός των συμμετεχόντων έφθασε το 1.000.000. Φυσικά, οι διαδηλωτές, όλον αυτόν τον καιρό, δεν ήταν μόνο εθνικιστές ή  εθνικοσοσιαλιστές. Δεξιοί, παραδοσιακοί δεξιοί, καθολικοί μέχρι και κάποιοι μαύροι (και μουσουλμάνοι). Όπως, όμως, είχε γράψει σε πρόσφατο άρθρο του (στις 14/5) ο Dominique Venner σχετικά με το ετερόκλητο πλήθος που ελάμβανε μέρος στις συγκεντρώσεις (από τη μια ήσυχοι αστοί, συντηρητικοί θρήσκοι και από την άλλοι νέοι και δυναμικοί identitaires) το μέλλον θα έδειχνε ποιοι θα επικρατούσαν με τη ζωτικότητα και την αποφασιστικότητά τους.

Ο Manuel Valls (στο κέντρο) σε Συναγωγή
Η προχθεσινή διαδήλωση σαφώς και έντονα χρωματίστηκε από τη δράση αρκετών «ριζοσπαστικών εθνικιστικών» οργανώσεων, όχι μόνο από την Génération identitaire αλλά και άλλων πιο ακραίων.  Έτσι, σύμφωνα με την εφημερίδα ‘Le Figaro’ο Υπουργός Εσωτερικών Manuel Valls εξετάζει με τη βοήθεια «ειδικών επί της ακροδεξιάς» να θέσει  εκτός νόμου ακραίες οργανώσεις που είτε λειτουργούν ως σωματεία, έχουν δηλαδή νομική προσωπικότητα, είτε λειτουργούν εν τοις πράγμασι, χωρίς καταστατικό, χωρίς να έχουν υποβληθεί στη διαδικασία αναγνώρισης και έγκρισης.
Το πρόσχημα για την εξέταση της  απαγόρευσης αυτών των οργανώσεων είναι «οι ένοπλες επιχειρήσεις», «η άσκηση βίας» και μάλιστα, όχι μόνο η «άσκηση φυσικής βίας», αλλά και η «άσκηση λεκτικής βίας» δηλαδή η «υποκίνηση σε μίσος ή διακρίσεις εναντίον κάποιου λόγω του ότι ανήκει σε διαφορετική φυλή, θρήσκευμα κ.λπ.» («αδικήματα» που θέλει να φέρει και στην Ελλάδα ο Ρουπακιώτης, ο οποίος - παρεμπιπτόντως- δεν φαίνεται να ξεκολλάει από τη θέση του, παρά το ότι είχε δηλώσει ότι η καρέκλα του δεν έχει κόλλα και παρά το ότι τα σχέδιά του προσωρινά τουλάχιστον ματαιώνονται και ο ίδιος έχει ταπεινωθεί από την έντονη αμφισβήτηση της επιστημονικής του κατάρτισης και επάρκειας).

Ως μοντέλο για την απαγόρευση των παραπάνω οργανώσεων χρησιμοποιείται μια προηγούμενη απαγόρευση, αυτή της ναζιστικής οργάνωσης της Αλσατίας Elsass Korps (με την κατηγορία της βεβήλωσης εβραϊκών νεκροταφείων). Το πώς βέβαια θα διαλυθεί μία οργάνωση που «στα χαρτιά» δεν υπάρχει είναι  ένα σοβαρό θέμα. Φαίνεται πως το γαλλικό κράτος φοβάται ακόμη και τα ονόματα και τον μύθο τους. Πέρα από αυτό, επειδή γνωρίζει τη δυνατότητα επανασύστασης με άλλο όνομα μιας οργάνωσης που τίθεται εκτός νόμου είναι σαφές ότι με την απαγόρευση επιδιώκει να προκαλέσει φόβο, να συλλάβει και φυλακίσει άτομα αλλά και να ωθήσει τα μέλη σε λιγότερο ριζοσπαστικούς και συνεπώς πιο ασφαλείς για το κράτος δρόμους, στην ανάπτυξη δράσης «σ΄ ένα πλαίσιο νομιμότητας», στο «μάντρωμα» σε νόμιμα πολιτικά κόμματα…. 

Οι οργανώσεις για την απαγόρευση των οποίων γίνεται λόγος, σύμφωνα με τη Le Figaro είναι οι GUD, Oeuvre française, Jeunesses nationalistes, Renouveau français.

  GUD
 
Oeuvre française
 
Jeunesses nationalistes
 
Renouveaufrançais


* Και από την Le Figaro :

Μετά την «καταδίκη της βίας» από ακροδεξιές ομάδες στο τέλος της διαδήλωσης κατά του «γάμου» των ομοφυλοφίλων στο Παρίσι, από τους σοσιαλιστές και τους κομμουνιστές, το υπουργείο Εσωτερικών μελετά τη διάλυση αυτών των μικρών ομάδων.
Περισσότεροι από 350 υποστηρικτές της άκρας δεξιάς ή της«Γαλλικής Άνοιξης» (Le Printemps Français) συνελήφθησαν και 250 τέθηκαν υπό κράτηση, σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών.

Αλλά η κυβέρνηση δεν σκέφτεται να μείνει εκεί. Σύμφωνα με τον Ζαν-Ιβ Καμί, συνεργάτη ερευνητή στο Ινστιτούτο Διεθνών και Στρατηγικών Σχέσεων (IRIS) και «ειδικό» στην άκρα δεξιά, μπορούν να διαλυθούν οι κινήσεις που έχουν νομική υπόσταση - ως οργανισμοί – αλλά τι θα γίνει με τις κινήσεις που δεν έχουν και γνωρίζουμε την ύπαρξή τους επειδή έχουν ένα σύνθημα, κάποιο πανό που εμφανίζουν στις διαδηλώσεις ... . "Ο σχετικός νόμος απαιτεί ειδικά κριτήρια, μεταξύ άλλων «για ομάδες που προβαίνουν σε ένοπλες διαδηλώσεις» ή "που προκαλούν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδες προσώπων λόγω της καταγωγής τους ή της εθνικότητας, της φυλής ή της θρησκείας ή διαδίδουν ιδέες ή θεωρίες οι οποίες επιχειρούν να δικαιολογήσουν ή να προωθήσουν τις διακρίσεις, το μίσος ή τη βία".

Σύμφωνα με τον Sylvain Crepon, κοινωνιολόγο στο Πανεπιστήμιο της Nanterre και συγγραφέα της έρευνας, «Στην καρδιά του νέου Εθνικού Μετώπου», «στις ομάδες που μπορούν να διαλυθούν θα μπορούσε να συμπεριληφθεί η ‘Jeunesses nationalistes’ (Εθνικιστική Νεολαία), ένα νεο-φασιστικό κίνημα πολύ ριζοσπαστικό. Ένας από τους ιδρυτές του, ο Alexander Gabriac, έγινε γνωστός ύστερα από τον αποκλεισμό του από το Εθνικό Μέτωπο (FN), το Μάρτιο του 2011 επειδή εμαφνίστηκε φωτογραφία του όπου έκανε ναζιστικό χαιρετισμό. Πηγαίνει κάθε χρόνο για να προσευχηθεί στον τάφο του Μουσολίνι. Στην πραγματικότητα η JN είναι ο νέος κλάδος της ‘Oeuvre française’, μιας ομάδας που υποστηρίζει ανοιχτά τον Πετέν .
Πόσο εύκολο όμως είναι να διαλυθεί μια τέτοια ομάδα; Όπως εξηγεί ο Sylvain Crepon, «όταν ένα κόμμα ή μια ομάδα διαλυθεί, αναδύεται από τις στάχτες του. Λίγους μήνες από την αποτελεσματική διάλυση του ‘Unité radicale’, αυτό επέστρεψε με την ονομασία «Identitaires». Γέννησαν το ‘Bloc identitair’ και βρίσκονται πλέον στην κορυφή της πυραμίδας του κινήματος αυτού που εξαπλώθηκε σε ολόκληρη τη Γαλλία. Ο Crepon, θεωρεί «ωστόσο ότι μια διάλυση μπορεί να τους τρομάξει».

 KOΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

“My Home Town Fanatics” – Ένα ντοκιμαντέρ του BBC για το ισλαμοποιημένο Λούτον (video)


“My Home Town Fanatics” – Ένα ντοκιμαντέρ του BBC για το ισλαμοποιημένο Λούτον (video)


Παρακολουθείστε παρακάτω το ντοκιμαντέρ του (φιλο-πολυπολιτισμικού) BBC My Home Town Fanatics” (‘Οι Φανατικοί της Γενέτειρας Πόλης μου’) με την νεαρή δημοσιογράφο Stacey Dooley. Το video είναι στα αγγλικά.

Το ντοκιμαντέρ γυρίζεται στο Λούτον (Luton) της Αγγλίας, μια πόλη 50 χλμ. από το Λονδίνο, με πληθυσμό 205.000 κατοίκους. Οι λευκοί Βρετανοί, πλέον, αποτελούν το περίπουμισό του συνολικού πληθυσμού (54%). Το 25% της πόλης είναι μουσουλμάνοι (50.000). Στο Λούτον υπάρχουν 30 τζαμιά! Φανταστείτε μία πόλη σαν την Πάτρα να έχει 30 τζαμιά!

Το Luton τα τελευταία χρόνια θεωρείται η έδρα ατόμων με ακραίες απόψεις. Ήταν η έδρα της τρομοκρατικής ισλαμιστικής ομάδας Al-Muhajiroun’ πριν αυτή απαγορευτεί. Το Luton είναι και η έδρα της θεωρούμενης από τα media «ακροδεξιάς» αντι-ισλαμιστικής ομάδαςEnglish Defence League’ (EDL) που δημιουργήθηκε σαν κίνηση αντίστασης στην ραγδαία ισλαμοποίηση της Αγγλίας. 

 
Κριτική ΚΟ: Η Dooley στο ντοκιμαντέρ δεν εμφανίζεται ως δημοσιογράφος που ερευνά και προσπαθεί να βγάλει κάποιο συμπέρασμα, αλλά παρουσιάζεται σαν ένα (λίγο χαζοχαρούμενο) κοριτσάκι που επιστρέφει μετά από κάποια χρόνια στην πόλη που μεγάλωσε και στα παλιά της λημέρια και - Ω! τι έκπληξη - δεν την αναγνωρίζει. Όπως όλοι οι άνθρωποι αυτού του στυλ και αυτής της επιπόλαιας επιδερμικής προσέγγισης, η Dooley, βλέποντας την σκληρή πραγματικότητα της πολυπολιτισμικότητας, αρνείται να μπει «στα βαθιά», αναπολεί τις παλιές καλές ημέρες, στενοχωριέται πολύ που υπάρχει «φανατισμός», αρκείται σε μορφασμούς «θλίψης» ανακατωμένους με κοριτσίστικες «τσαχπινιές» και τελικά κλείνει τα μάτια μήπως και ψυχοπλακωθεί περισσότερο, καταλήγοντας σε ένα εύκολο και αφελές «αχ, τι καλά να ήμασταν όλοι οι άνθρωποι αγαπημένοι»...». «Η άγνοια» λέει στο τέλος, «είναι αυτή που φταίει». Ευτυχώς οι «φανατικοί» είναι «λίγοι», λέει με ανακούφιση. (Ένας ήταν αρκετός να σκορπίσει τον τρόμο, πρόσφατα).
Στην κατανομή του χρόνου, η Dooley είναι προκλητικά άδικη, καθώς σαφώς δίνει πολύ περισσότερο χρόνο σε μουσουλμάνους, είτε «φανατικούς», είτε «μοντέρνους» που προσπαθεί να τους «καταλάβει» - και ελάχιστο στους «από εκεί μεριά». Δεν αναρωτιέται για το πως κατάντησε έτσι το αγαπημένο της Λούτον (κάποια στιγμή, στην μουσουλμανική γειτονιά, αναφωνεί «άραγε βρίσκομαι σε αγγλική πόλη;»), δεν ρωτάει εάν στις χώρες τους όλοι αυτοί οι «φανατικοί» που διαμαρτύρονται, θα είχαν την ελευθερία να διαδηλώνουν βρίζοντας την κυβέρνηση και τον στρατό και στέλνοντας «στον διάολο» την αστυνομία – και όλα αυτά υπό την προστασία της αστυνομίας! Κάποια στιγμή δήθεν μαλώνει με μία φανατική μουσουλμάνα σε πορεία ισλαμιστών, που της λέει ότι είναι «γυμνή», επειδή δεν φοράει μπούρκα και ότι θέλει να ξελογιάσει τους άνδρες (!), ενώ σχεδόν βάζει τα κλάματα όταν ο φανατικός τζιχαντιστής Anjem Choudary της λέει ότι «θα πάει στη κόλαση» αφού δεν είναι μουσουλμάνα. Στο τέλος φοράει και μπούρκα για «να δει πως είναι».
Δείτε το πάντως και προβληματιστείτε, καθώς σε λίγο και μόλις ολοκληρωθεί το τζαμί, που υποσχέθηκε η τρικομματική, ο Βοτανικός θα αρχίζει να μοιάζει με το Λούτον. Τα δε 30 τζαμιά της αγγλικής πόλης είναι η χαρά του κάθε Καμίνη...

Ακολουθεί κείμενο του BBC, - το οποίο ας ξανασημειωθεί ότι είναι ένα σφόδρα φιλο-πολυπολιτισμικό κανάλι -  ένα κείμενο από την ίδια την Dooley και στο τέλος μετά το βίντεο, ένα κείμενο με κριτική του ντοκιμαντέρ, από το blogVlad Tepes.
Σύμφωνα με το BBC Η Stacey Dooley ερευνά τι συμβαίνει στην γενέτειρά της, το Luton και ανακαλύπτει γιατί αυτή η πόλη είναι γνωστή ως «η πρωτεύουσα του εξτρεμισμού» στη Βρετανία.
Η Stacey έχει περάσει ολόκληρη τη ζωή της στο Luton. Οι διάφοροι δημοσιογράφοι έχουν τις θεωρίες τους σχετικά με το τι συμβαίνει εκεί, αλλά η Stacey βρίσκεται στη μοναδική θέση να πει την ιστορία μέσα από τους ανθρώπους με τους οποίους μεγάλωσε, τους ανθρώπους που διαμορφώνουν πλέον μια από τις πιο αμφιλεγόμενες πόλεις στη Βρετανία.
Η Stacey συναντά τους φίλους και τις φίλες της - ορισμένες φορούν πέπλα και άλλοι είναι φανατικοί υποστηρικτές της EDL. Πηγαίνει στην καρδιά της μουσουλμανικής κοινότητας, που κυριαρχείται από μία από τις πιο ακραίες μουσουλμανικές ομάδες της χώρας και συναντά τόσο αυτοαποκαλούμενους ριζοσπαστικούς μουσουλμάνους όσο και εκείνους που προσπαθούν να τους αντιμετωπίσουν.
Η ίδια η Dooley λέει: Το να κάνω ένα ντοκιμαντέρ για την πατρίδα μου είναι το πιο δύσκολο θέμα που είχα ποτέ! Δεν τίθεται θέμα. Έχω κάνει ντοκιμαντέρ για την σωματεμπορία στην Καμπότζη και για τα παιδιά-στρατιώτες στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, αλλά μια εκπομπή για το Luton ήταν κάτι το διαφορετικό - ήταν κάτι προσωπικό.
Γεννήθηκα στο Luton, μεγάλωσα στο Luton και όλη η οικογένειά μου και οι φίλοι μου είναι ακόμα εκεί. Το Λούτον είναι η πατρίδα μου.
Έχουν ειπωθεί πολλά στον Τύπο. Η πόλη φημολογείται ότι έχει λίγους φανατικούς που είναι αποφασισμένοι να χρησιμοποιούν το Ισλάμ ως δικαιολογία για να δικαιολογήσουν ορισμένες από τις πιο ακραίες πεποιθήσεις και απόψεις τους.
Αυτή η μικρή μειοψηφία που είναι γνωστή σε εμάς, ως ‘Al-Muhajiroun’, ή οι AMs. Είχαν απαγορευτεί το 2010 στο πλαίσιο του Νόμου κατά της Τρομοκρατίας. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν αντιπροσωπεύουν ό, τι εγώ καταλαβαίνω ότι είναι το Ισλάμ - καθόλου.
Ποτέ δεν είχα πραγματικά μια γνώμη για το Al Muhajiroun, δεν ήξερα πραγματικά αρκετά γι 'αυτούς. Η μόνη φορά που άκουσα για αυτούς ήταν, όταν οι Βρετανοί στρατιώτες βάδιζαν μέσα από την πόλη και όλοι είχαν συγκεντρωθεί για να τους υποδεχτούν στο σπίτι.
Οι AMs εμφανίστηκαν με πανό, φωνάζοντας ότι οι στρατιώτες ήταν «βιαστές μωρών» και «δολοφόνοι». Έφτυσαν μερικούς από τους στρατιώτες. Πολλοί Λουτονοί ‘άναψαν’, πιστεύοντας ότι το παράκαναν και εκείνη την ημέρα όλα ξεκίνησαν. Η αστυνομία ήταν παντού. Δεν ήταν μια μεγάλη ημέρα για να είσαι από το Luton.
Ως αποτέλεσμα, το EDL, (English Defence League) σχηματίστηκε.

Και καταλήγει: Υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι πρόθυμοι να δουν την άλλη πλευρά, οι οποίοι πιστεύουν ότι οι φανατικές απόψεις τους είναι ο μόνος δρόμος προς τα εμπρός. Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι υπάρχουν τόσοι, μα τόσοι, τόσοι πολλοί άλλοι στο Luton – λευκοί, Ασιάτες, μουσουλμάνοι, μη-μουσουλμάνοι - που θέλουν να ζήσουν ειρηνικά. Μαζί.

Δείτε το βίντεο:




Από το blog Vlad Tepes : Τον Φεβρουάριο είδα δύο ντοκιμαντέρ, για την English Defence League (EDL).
Το πρώτο ντοκιμαντέρ ήταν μια παιδιάστικη προσπάθεια από το BBC που  φιλοδοξούσε να καλύψει το θέμα του εξτρεμισμού στη Βρετανία σε γενικές γραμμές, και στο Luton ιδίως, που είναι το φυτώριο του ισλαμικού ριζοσπαστισμού που γέννησε την EDL.
Η Dooley, μια νεαρή κοπέλα που - με τα μυαλά που έχει - προφανώς δεν κάνει για ντοκιμαντέρ, απέτυχε να βγάλει συμπεράσματα στην "εξέταση" τόσο του ισλαμισμού, όσο και της EDL, η οποία γεννήθηκε στην πόλη της.
Η αφελής Stacey προσπαθεί να καταπιαστεί με πολύ σοβαρά ζητήματα, τα οποία τα παρουσιάζει ρηχά με έντονες συναισθηματικές αντιδράσεις. Αυτό είναι όλο. Απλά, δεν κάνει ντοκιμαντέρ για θέματα, αλλά χρησιμοποιεί τα θέματα για να κάνει ντοκιμαντέρ για τον εαυτό της.
Ωστόσο, όσο και να προσπάθησαν σκληρά οι ιθύνοντες του προγράμματος του BBC, να κρύψουν την αλήθεια: το μεγαλύτερο μέρος του βίντεο λέει πολλά για την πραγματικότητα της ζωής στο Luton. Και θα ανοίξει τα μάτια σε πολλούς θεατές εκτός της Βρετανίας, για το τι συμβαίνει σε πολλές εργατικές περιοχές στην Αγγλία.

Αλλά μερικές από τις πιο γελοίες σκηνές περιλαμβάνουν:

- Η Stacey φοράει μια νικάμπ για να "καταλάβει" πώς αισθάνονται οι μουσουλμάνες ... αγνοώντας το αν οι μουσουλμάνες κοπέλες το φοράνε από επιλογή τους ή από εξαναγκασμό. Πόσο μάλλον αγνοεί τα εγκλήματα «τιμής» και το διαχωρισμό των φύλων, που είναι στην καρδιά του Ισλάμ.
- Προσπαθεί σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής να πάρει μια συνέντευξη με τον ηγέτη της EDL, Tommy Robinson. Στη συνέχεια, αφού τα έχει καταφέρει, ξοδεύει όλο τον χρόνο λέγοντας τις απόψεις της για ένα θέμα για το οποίο δεν ξέρει τίποτα (αντί να τον ρωτήσει και να ακούσει τις απαντήσεις του).
- Δεν καλύπτει το ζήτημα της δημογραφικής αντικατάστασης των ιθαγενών Βρετανών στο Λούτον από τους Ασιάτες, σαν να είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό, ή απολύτως θαυμάσιο!
- Παρουσιάζει άτομα να μιλήσουν σχετικά με το Ισλάμ τα οποία έχουν σαφώς πολύ ισχυρό συμφέρον να παρουσιάσουν μια ιδιαίτερη και παραμορφωμένη εικόνα. Και είναι η συνηθισμένη εικόνα μουσουλμάνων που δεν γνωρίζουν καν το περιεχόμενο της δικής τους θρησκείας. (Π.χ. ότι το Ισλάμ «καταδικάζει τη δολοφονία των αθώων». Ναι, έτσι είναι, μόνο που καθορίζει επίσης τον «άπιστο», ως κατ’ ανάγκην «ένοχο»).
- Δεν ασχολείται με παράλογες δηλώσεις και καταστάσεις. Μια ιδιαίτερα σκηνή είναι όταν ο ηγέτης της μουσουλμανικής κοινότητας, λέει ότι κανένας από τους υπόλοιπους κατοίκους δεν έχει διαμαρτυρηθεί για το κάλεσμα για προσευχή που μεταδίδεται μέσω μεγάλων ηχείων στις γειτονιές τους. Χμμμ ... αυτό συμβαίνει πάντα με τους ανθρώπους που παραπονιούνται για το Ισλάμ;
-  Για να μην πούμε για το νεαρό μουσουλμάνο που μιλάει με την Stacey που παρουσιάζεται ως ενδεικτικό της «ομαλότητας» της κοινότητας. Αναρωτιέμαι πως θα ήταν ένας μη μουσουλμάνος παρουσιαστής να προσπαθούσε να συζητήσει με μια μουσουλμάνα;
- Η Dooley επιπλήττει επίσης τον Tommy Robinson ως παράλογο επειδή θέλει να σταματήσει οποιαδήποτε συζήτηση για την αποδοχή της επιβολής της Σαρία στη χώρα του (!): Αυτό ενώ ο ίδιος και η Dooley σωματικά εκφοβίζονται από «νέους», επειδή μιλάνε δημόσια και επικριτικά για το Ισλάμ. Και παρά το γεγονός αυτό, επαναλαμβάνει επίμονα τον ισχυρισμό ότι μόνο μια «μικρή, μικρή» μειονότητα είναι μουσουλμάνοι είναι εξτρεμιστές. (Για την ιστορία, επαναλαμβανόμενες έρευνες έχουν συνδέσει ότι το νόμο της Σαρία υποστηρίζει το 60% των μουσουλμάνων της Βρετανίας)...
Το τελικό συμπέρασμα της Dooley είναι ότι αυτό που ευθύνεται στο Λούτον, είναι η "άγνοια", καθώς η άγνοια προκαλεί ακραία συναισθήματα ...
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

ΙΣΠΑΝΙΑ: Η σοσιαλίστρια υπουργός παιδείας της επαρχίας της Αστούριας έστειλε εγκύκλιο στα σχολεία να αφαιρεθεί κάθε αναφορά σε «Χριστούγεννα» και «Μεγάλη Εβδομάδα» για να μην «προσβάλλονται» οι μη χριστιανοί


ΙΣΠΑΝΙΑ: Η σοσιαλίστρια υπουργός παιδείας της επαρχίας της Αστούριας έστειλε εγκύκλιο στα σχολεία να αφαιρεθεί κάθε αναφορά σε «Χριστούγεννα» και «Μεγάλη Εβδομάδα» για να μην «προσβάλλονται» οι μη χριστιανοί


Η περιφερειακή κυβέρνηση της Αστούριας έστειλε μια εγκύκλιο στα σχολεία ζητώντας να αφαιρεθεί κάθε αναφορά για τα Χριστούγεννα από τα ημερολόγια του σχολείου και να αντικατασταθεί με τον όρο "χειμερινές διακοπές"..

* Η επαρχία των Αστουριών βρίσκεται στο βορρά της Ισπανίας και είναι μια από τις 17 αυτόνομες κοινότητες (περιφέρειες) της Ισπανίας. Οι πιο σημαντικές πόλεις είναι η πρωτεύουσα το Οβιέδο και η Χιχόν.

Η κυβέρνηση της Αστούριας έχει αποφασίσει να βάλει το χέρι της στην εξάλειψη των  χριστιανικών πολιτιστικών ριζών της Ισπανίας. Η Υπουργός Παιδείας της  περιφερειακής κυβέρνησης Dona Ana González Rodríguez, απέστειλε εγκύκλιο σε όλα τα σχολεία που υπάγονται στη δικαιοδοσία της, ζητώντας τους να αφαιρέσουν τους όρους"Χριστούγεννα" και "Μεγάλη Εβδομάδα" από το σχολικό ημερολόγιο.
Η κ. Gonzalez (φώτο) θέλει όλες οι αναφορές στον Χριστιανισμό να αντικατασταθούν με τα αντίστοιχα"χειμερινές διακοπές" και "τέλος της δεύτερης περιόδου των διακοπών" που είναι όροι αποδεκτοί από όλους, συμπεριλαμβανομένων των μη χριστιανών.

Υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα όμως. Η απόφαση αυτή ελήφθη χωρίς καμία διαβούλευση με τα εν λόγω σχολεία και τους γονείς. Φυσικά, το Παρατηρητήριο για τη Θρησκευτική Ελευθερία και την Ελευθερία Συνείδησης (OLRC), ζήτησε από την κα Γκονζάλες να λάβει υπόψη το λαϊκό συναίσθημα και να σεβαστεί την παράδοση και την κάλεσε να εργαστεί για να εξασφαλιστεί ότι οι νέοι θα λάβουν μια  ολοκληρωμένη εκπαίδευση που είναι τόσο αναγκαία . Η εκπρόσωπος του ORLC Maria Garcia επέκρινε τις άοκνες προσπάθειες της κα Γκονζάλες να κάνει τους ανθρώπους στην Ισπανία να ξεχάσουν τις χριστιανικές ρίζες της Ισπανίας.

Σύμφωνα με την σοσιαλιστική κυβέρνηση του Πριγκιπάτου της Αστούριας, η απόφαση αυτή ελήφθη έτσι ώστε «να μην πληγωθούν οι ευαισθησίες των ανθρώπων» (!)."Οι «γιορτές» πάντα ονομάζονται Χριστούγεννα και Μεγάλη Εβδομάδα / Πάσχα και κανείς δεν έχει προσβληθεί από αυτό", υποστήριξε η ORLC. "Η υπουργός της Αστούρια σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να επιτύχει αυτή την «εβδομάδα του τίποτα» χωρίς διαβούλευση με τις κορυφαίες προσωπικότητες της εκπαιδευτικής κοινότητας. Στο ORLC δεν μπορούμε να καταλάβουμε πώς ακριβώς οι ευαισθησίες των ανθρώπων προσβάλλονται και ζητάμε από την Dona Ana González να μας εξηγήσει τους λόγους".
«Η ORLC καλεί, συνεπώς, την υπουργό να παραιτηθεί από τις κοσμικές φιλοδοξίες της, και να δει ότι η Ισπανία είναι μια χώρα με χριστιανικές ρίζες, οι οποίες δεν μπορούν να ξεχαστούν από τη μια στιγμή στην άλλη», πρόσθεσε η Maria Garcia. Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι η διαδικασία ανακατάληψης της χώρας από τους Βορειο-Αφρικανούς μουσουλμάνους εισβολείς πριν από πολλούς αιώνες άρχισε στην Αστούριας.

Η σοσιαλιστική κυβέρνηση της Αστούριας αντιγράφει αυτό που πολλές άλλες ευρωπαϊκές σοσιαλιστικές κυβερνήσεις φαίνεται να κάνουν. Υπήρξε μια έντονη αντιπαράθεση στοΒέλγιο τις τελευταίες εβδομάδες, σχετικά με μια υπουργική εγκύκλιο που απαγορεύει τους ανθρώπους να λένε για «Πάσχα», αντικαθιστώντας το με το "διακοπές της άνοιξης". Και εκεί η δικαιολογία ήταν η ανάγκη τα εκκοσμικευμένα δημόσια ιδρύματα να μην "προσβάλλουν" τους μη χριστιανούς μετανάστες.

Οι εθνικιστές της Φλάνδρας και οι Βαλόνοι εθνικιστές έχουν μιλήσει εναντίον των  απανωτών προσπαθειών να καταστραφεί η χριστιανική κληρονομιά του Βελγίου.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ /

Έξαρση ξενοφοβικής βίας στη Ν. Αφρική. Επίθεση σε Σομαλούς λαθρομετανάστες από ντόπιους της φυλής Xhosa. «Οι ξένοι είναι ανεπιθύμητοι», λένε

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

Έξαρση ξενοφοβικής βίας στη Ν. Αφρική. Επίθεση σε Σομαλούς λαθρομετανάστες από ντόπιους της φυλής Xhosa. «Οι ξένοι είναι ανεπιθύμητοι», λένε


Έκρηξη βίας είχαμε την Πέμπτη στο Πορτ Ελίζαμπεθ, καθώς τα μέλη της γηγενούς κοινότητας Xhosa έκαναν επιδρομές σε περιοχές που μένουν μετανάστες. Ο κύριος στόχος ήταν η σομαλική κοινότητα. Ηγέτες των Xhosa λένε ότι οι Σομαλοί στέλνουν τα χρήματα που βγάζουν πίσω στη Σομαλία, κάτι το οποίο συμβάλλει στην περαιτέρω υποβάθμιση της περιοχής.

ΚΟ: Οι άνθρωποι της φυλής Xhosa, (φώτο κάτω) μιλάνε Μπαντού και ζουν στα νότιο-ανατολικά της Νότιας Αφρικής. Οι Xhosa χωρίζονται σε διάφορες υπο-φυλές με κοινή κληρονομιά  Οι κύριες φυλές είναι οι Mpondo, οι Mpondomise, οι Bomvana, οι Xesibe και οι Thembu. ΓνωστοίXhosa είναι ο Nelson Mandela και ο Desmond Tutu.
Οι ταραχές άρχισαν όταν ένας Σομαλός μετανάστης σκότωσε δυο μετανάστες από την Ζιμπάμπουε. Οι Ζιμπαμπουεανοίπροσπάθησαν να τον ληστέψουν.

Τα media στην Αφρική αναφέρουν ότι «τουλάχιστον ένας Σομαλός» σκοτώθηκε στα επεισόδια. Ένας Σομαλός σκοτώθηκε από πυροβολισμό ή μαχαίρωμα. Υπάρχουν ισχυρισμοί ότι άλλος Σομαλός ξυλοκοπήθηκε από τον όχλο και πέθανε όταν ένας νεαρός τον έλιωσε με ένα μεγάλο βράχο.

Οι ταραχές τελείωσαν όταν η τοπική αστυνομία εμφανίστηκε και χρησιμοποίησε χειροβομβίδες κρότου-λάμψης και πλαστικές σφαίρες για να διαλύσει το πλήθος. Αυτή ήταν η δεύτερη διαδήλωση κατά των μεταναστών σε δύο εβδομάδες. Την περασμένη εβδομάδα υπήρχαν ταραχές κατά των μεταναστών στο Γιοχάνεσμπουργκ.

Μεγάλο μέρος της υπόλοιπης Αφρικής βλέπει ακόμα τη Νότια Αφρική ως καλύτερο μέρος, αλλά οι Νοτιοαφρικανοί βλέπουν ότι η παρουσία των μεταναστών επιταχύνει την δική τους υποβάθμιση. Υπάρχουν επίσης πολιτικά κίνητρα στην βία κατά των πολιτών της Ζιμπάμπουε από τους σκληροπυρηνικούς του κυβερνώντος κόμματος, ANC εδώ και χρόνια.

Οι περισσότεροι από τους μετανάστες είναι παράνομοι αλλοδαποί. Το 2012, η ​​κυβέρνηση της Νότιας Αφρικής ξεκίνησε την εκ νέου στρατιωτικοποίηση των συνόρων της για να σταματήσει η παράνομη διέλευση.

Από τη New Zimbabwean…

Εν μέσω εκτεταμένης φτώχειας και ανεργίας, η απογοήτευση για την αύξηση της υποβάθμισης της ζωής στη Νότια Αφρική κάνει τις γειτονιές συχνά να βράζουν και να οδηγούν σε βία κατά των μεταναστών. «Εγώ ρισκάρω τη ζωή μου», δήλωσε ένας Σομαλός άνδρας με το όνομα Χασάν.

"Υπάρχουν πολλά προβλήματα. Πολλοί άνθρωποι λήστεψαν το κατάστημα ", πρόσθεσε. "Θα πρέπει να αφαιρέσω όλα αυτά τα πράγματα."

Μερικοί ντόπιοι ήταν ανυποχώρητοι στο ότι οι ξένοι είναι ανεπιθύμητοι.

«Δεν μας αρέσουν οι Σομαλοί. Πρέπει να φύγουν», είπε ένας κάτοικος.
Την προηγούμενη εβδομάδα αγριεμένοι όχλοι λεηλάτησαν καταστήματα αλλοδαπών σε κωμοπόλεις γύρω από Γιοχάνεσμπουργκ.

Η αστυνομία συνέλαβε 93 άτομα την Πέμπτη και την Παρασκευή για τη δημόσια βία και τις λεηλασίες στο Evaton, το Sebokeng και την Orange Farm στα νότια, ανέφεραν τοπικά ΜΜΕ.

Οι βανδαλισμοί εδώ ξεκίνησαν ως διαμαρτυρία για κάποια κακή παροχή υπηρεσιών.

Τα πρόσφατα επεισόδια έχουν προκαλέσει φόβους για μια επανάληψη των ξενοφοβικών επιθέσεων που έφεραν τον θάνατο περίπου 62 ατόμων το 2008.

 Δείτε το βίντεο:



Σχ. ΚΟ: Αν και ο θάνατος και ο τραυματισμός ανθρώπων δεν επιτρέπει ειρωνεία, εντούτοις δεν μπορούμε παρά με αφορμή αυτά τα επεισόδια «ξενοφοβικής βίας» και εν μέσω του «αντιρατσιστικού παροξυσμού» που έχει κυριεύσει το εγχώριο «συνταγματικό τόξο» και τους ξένους εντολοδότες τους, να ρωτήσουμε τα εξής:  
- «Τάγματα εφόδου» μαύρων εναντίον μαύρων υπάρχουν;
- Θα αποσταλούν εγχώριοι "αντιρατσιστές" να υποστηρίξουν τους μετανάστες; (να πάει άραγε ο Κωνσταντίνου της ανταρσia με ντουντούκα να φωνάζει στην κεντρική πλατεία των Xhosa το συγκινητικό «είμαστε όλοι Σομαλοί!»;)
- Εάν αναλάβουν οι τρομεροί και φοβεροί «Μαύροι Πάνθηρες» ποιον θα υποστηρίξουν; 
- Η Cecilia Mallstrom θα ζητήσει να ληφθούν μέτρα για την «ξενοφοβική ρητορική και βία»; Το Παγκόσμιο Εβραϊκό Συμβούλιο; Ο Μπαρόζο; Η Ντόρα;
-Θα πάει επί τόπου ο Κανάκης να κάνει «αντιρατσιστική» εκπομπή;
- Θα τους στείλει ένα "αντιρατσιστικό νόμο" - πακέτο ο Ρουπακιώτης;
- Εάν δεν τους κάνει, θα τους στείλει τον δικό του (καλύτερο) ο Βενιζέλος;
- Μήπως αντί για το νόμο (τον καλύτερο) είναι προτιμότερο να πάει αυτοπροσώπως ο Βενιζέλος και να στηθεί μπροστά στους δυστυχείς και πεινασμένους (κατά το λαϊκόν ‘η φτώχεια θέλει καλοπέραση’);
 ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ /

Β. Βιλιάρδος-Η ΦΟΥΣΚΑ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ


Η ΦΟΥΣΚΑ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ: Οι παγκόσμιες χρηματαγορές είναι πλέον απολύτως εξαρτημένες από την πολιτική των κεντρικών τραπεζών - με το «κραχ» να τοποθετείται σε εκείνη τη χρονική στιγμή όπου, θα αυξηθούν τα βασικά επιτόκια ή/και θα μειωθεί η ποσότητα χρήματος

Μέχρι σήμερα θέματα όπως το παρακάτω, θεωρούταν ότι ανήκουν στις θεωρίες συνωμοσίας. Ειδικότερα η κυρία KarenHudes, μία πρώην συνεργάτης και σύμβουλος της Παγκόσμιας Τράπεζας, του εργοδότη δηλαδή του ΔΝΤ, δήλωσε δημόσια, σε ελεύθερη μετάφραση ότι,

Το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα κυριαρχείται, ελέγχεται καλύτερα από μία μικρή ομάδα διεφθαρμένων, πεινασμένων για εξουσία και αχόρταγων για δύναμη ανθρώπων. Τα πρόσωπα αυτά ανήκουν με τη σειρά τους σε μία μικρή ομάδα επιχειρήσεων, η οποία «εφάπτεται» της ιδιωτικής κεντρικής τράπεζας των Η.Π.Α. – της Fed. Το διεφθαρμένο αυτό δίκτυο έχει διεισδύσει στα ΜΜΕ και, μέσω αυτών, έχει καταστήσει την Πολιτική άβουλο υπηρέτη του».

Ειδήσεις

Η Ολλανδία, στην προσπάθεια της να καταπολεμήσει την υπερχρέωση των νοικοκυριών, την οποία επιδείνωσε η ραγδαία πτώση των τιμών των ακινήτων (με επακόλουθο να δημιουργηθούν μεγάλα προβλήματα στους τραπεζικούς ισολογισμούς, καθώς επίσης να μεγεθυνθούν τα δημοσιονομικά ελλείμματα), αύξησε τους φορολογικούς συντελεστές – με αποτέλεσμα να καταρρεύσουν τα φορολογικά της έσοδα.

Το επόμενο μεγάλο πρόβλημα της Ολλανδίας είναι το συνταξιοδοτικό – όπου παρουσιάζεται έλλειμμα ύψους 30 δις €. Η βασικότερη αιτία είναι τα χαμηλά επιτόκια τα οποία, μειώνοντας τις αποδόσεις των καταθέσεων, συρρικνώνουν τα κεφάλαια των ασφαλιστικών ταμείων γενικότερα - τα οποία συνήθως τοκίζουν και δεν επενδύουν τα κεφάλαια τους.

Πρόκειται ουσιαστικά για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους με μία μορφή «χρηματοοικονομικής καταστολής»(επεξήγηση στο τέλος του κειμένου), με τη βοήθεια της οποίας μεταφέρονται χρήματα από τους καταθέτες στο δημόσιο – ένας έμμεσος τρόπος «φορολόγησης των αποταμιεύσεων.      

Ένας δεύτερος λόγος είναι το ότι, το 25% των συνταξιούχων στη χώρα είναι κάτω των 60 ετών, όπως και στη Γερμανία – παρά το ότι κατηγορείται μόνο η Ελλάδα, όσον αφορά τη μικρή ηλικία των συνταξιούχων της.   

Περαιτέρω, οι υπόλοιπες ελλειμματικές χώρες, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, με στόχο να αποφύγουν τους «μαυροντυμένους οικονομικούς δολοφόνους» της Τρόικας, προσπαθούν κα κρύψουν τα τεράστια προβλήματα τους «κάτω από το χαλί». Το γεγονός όμως αυτό εμποδίζει τη χρηματοδότηση τους από το ESM – το οποίο μπορεί να δραστηριοποιηθεί, μόνο εφόσον κληθεί από τις ίδιες.

Οι αγορές βέβαια, αντιλαμβανόμενες ότι κάτι δεν πάει καλά με τις δύο αυτές χώρες, αύξησαν το επιτόκιο δανεισμού τους για πρώτη φορά μετά το 2012 – στο 4,36% για την Ισπανία (δεκαετή ομόλογα), καθώς επίσης στο 4,08% για την Ιταλία. Είναι ευνόητο το συμπέρασμα λοιπόν ότι, η κρίση χρέους της Ευρωζώνης θα αναζωπυρωθεί επικίνδυνα εντός του καλοκαιριού – με απρόβλεπτές συνέπειες για όλους.

Πόσο μάλλον όταν στη Γαλλία υπάρχει φόβος κατάρρευσης των πολύ υψηλών τιμών των ακινήτων, ενώ η Ιρλανδία, όπως και η Ελλάδα, πλησιάζουν σε νέα αδιέξοδα – με την Πορτογαλία να υποφέρει από τις «επιδρομές» της οικονομικής αστυνομίας, η οποία στην κυριολεξία «οργιάζει», αναζητώντας απεγνωσμένα φορολογικά έσοδα (ελέγχονται εξονυχιστικά πάνω από 20.000 επιχειρήσεις, καθώς επίσης δεκάδες χιλιάδες νοικοκυριά).       

Εν τούτοις το μεγάλο πρόβλημα, όσον αφορά τις αγορές ομολόγων, δεν είναι η Ευρώπη, αλλά οι Η.Π.Α. και η Ιαπωνία – στις οποίες φαίνεται ότι κινδυνεύει να σπάσει η φούσκα μεγατόνων, η οποία έχει δημιουργηθεί.

Ειδικότερα, από τις αρχές Μαΐου, η απόδοση των δεκαετών ομολόγων των Η.Π.Α. έχει αυξηθεί κατά 0,6% - με έναν ρυθμό δηλαδή, ο οποίος είχε καταγραφεί τελευταία φορά το Δεκέμβρη του 2010, φτάνοντας ακόμη και σε επιτόκιο της τάξης του 2,23% (διάγραμμα Ι). Προφανώς, ένα τόσο υψηλό επιτόκιο σε μία υπερχρεωμένη χώρα, με τεράστια δίδυμα ελλείμματα, θα ήταν καταστροφικό.

 

Στα πλαίσια αυτά, παρατηρείται μία μεγάλη αύξηση των συναλλαγών στα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης στις αγορές παραγώγων, τα οποία αφορούν τα ομόλογα – με αποτέλεσμα να συμπεραίνεται ότι, έχει ξεκινήσει το «ξεπούλημα» τους.

Μία αντίθετη τάση παρατηρήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στις χρηματαγορές της Ιαπωνίας – όπου σταμάτησε η λειτουργία τους για κάποιο χρονικό διάστημα, έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν συνθήκες κραχ. Οι δείκτες των χρηματιστηρίων της όμως παρουσιάζουν απίστευτες διακυμάνσεις (διάγραμμα ΙΙ), όπως και η ισοτιμία του νομίσματος της – γεγονότα που δεν μας προϊδεάζουν θετικά για το μέλλον της χώρας.    

 

Όλα τα παραπάνω είναι προφανώς το αποτέλεσμα της πολιτικής των κεντρικών τραπεζών, οι οποίες έχουν αυξήσει υπερβολικά την ποσότητα χρήματος, ενώ έχουν σχεδόν μηδενίσει τα βασικά επιτόκια – με την πλημμύρα των νέων χρημάτων να έχει οδηγηθεί στις αγορές ομολόγων, μετοχών και εμπορευμάτων, δημιουργώντας τεράστιες, εξαιρετικά επικίνδυνες «φούσκες».

Υστερόγραφο: Η Δημοκρατία είναι ένα πολύ δύσκολο πολίτευμα το οποίο, εκτός των άλλων, απαιτεί σωστά ενημερωμένους πολίτες, θαρραλέους και έτοιμους να θυσιαστούν για την προστασία της  – με την επιλογή των πηγών ενημέρωσης, έτσι ώστε να αποφεύγεται η χειραγώγηση της κοινής γνώμης από ορισμένα ΜΜΕ, να αποτελεί τη σημαντικότερη προτεραιότητα και υποχρέωση τους.

Με κριτήριο τώρα τον πρόλογο, η ανώνυμη εξουσία συγκεκριμενοποιείται – όπως επίσης ο τρόπος «καταπολέμησης» της, ο οποίος αναφέρεται στο κείμενο που την αναλύει (άρθρο). Δυστυχώς για όλους μας, τόσο οι κυβερνήσεις, όσο και τα πολιτικά κόμματα, είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία «άβουλα πιόνια των αγορών» - οπότε, η ενασχόληση μαζί τους είναι χαμένος χρόνος.

Επίσης δυστυχώς για όλους μας, η παγκόσμια τάση που διαπιστώνεται, είναι προς την κατεύθυνση απολυταρχικών πολιτευμάτων – με το κοινωνικό στάδιο της κρίσης (ανάλυση), να χρησιμοποιείται σκόπιμα για την επίτευξη της συγκεκριμένης «αλλαγής».

Εάν οι Πολίτες λοιπόν δεν πάρουν μόνοι τους τα ηνία από την πολιτική, απαιτώντας τη συνταγματική κατοχύρωση της άμεσης δημοκρατίας, το μέλλον τους διαγράφεται εξαιρετικά σκοτεινό και απαισιόδοξο.


Σημείωση: Η έννοια «χρηματοοικονομική καταστολή» ορίζει τη χειραγώγηση των επιτοκίων στις χρηματοπιστωτικές αγορές εκ μέρους της κυβέρνησης, με τη βοήθεια της εκάστοτε κεντρικής τράπεζας - έτσι ώστε τόσο οι αποταμιευτές, όσο και οι επενδυτές να υποστούν ζημίες, προς όφελος του κράτους.  

Για παράδειγμα, εάν η κεντρική τράπεζα υιοθετήσει μία πολιτική χαμηλών βασικών επιτοκίων, τότε οι ιδιώτες καταθέτες δεν μπορούν να απαιτήσουν μεγαλύτερα επιτόκια από τις τράπεζεςακόμη και αν ο πληθωρισμός είναι υψηλότερος - επειδή οι τράπεζες μπορούν να χρηματοδοτούνται φθηνά από την κεντρική. Με τον τρόπο αυτό διατηρούνται χαμηλά τα επιτόκια των ομολόγων που εκδίδει το δημόσιο - οπότε ουσιαστικά ωφελείται, εις βάρος των αποταμιευτών και επενδυτών.

Σύμφωνα με τους οικονομολόγους E.Shaw και R.McKinnon, η έννοια αφορά γενικά τα κρατικά μέτρα ρύθμισης των αγορών, με τα οποία μεταφέρεται μέρος των περιουσιακών στοιχείων των ιδιωτών στο δημόσιο. Κατά τους Reinhart και Sbranciaδε, τα ειδικά χαρακτηριστικά της «χρηματοοικονομικής καταστολής» είναι τα εξής:

(α)  Τα επιτόκια των δημοσίων χρεών δεν επιτρέπεται να ξεπερνούν ένα ανώτατο όριο.

(β)  Οι υφιστάμενες τράπεζες κρατικοποιούνται, ενώ ταυτόχρονα εμποδίζεται η ίδρυση νέων τραπεζών

(γ)  Οι κεντρικές τράπεζες υποχρεώνονται να αγοράζουν ομόλογα του κράτους τους ή να τα διατηρούν ως αποθεματικά κεφάλαια.  

(δ)  Επιβάλλεται έλεγχος στη διακίνηση κεφαλαίων

Προφανώς, ορισμένα από τα παραπάνω μέτρα έχουν επιβληθεί ήδη, άμεσα ή έμμεσα, σε κάποιες χώρες - ενώ δεν είναι απίθανο να ληφθούν όλα μαζί στο μέλλον από τα κράτη, εάν δεν βρεθεί τελικά μία λύση στην κρίση χρέους.