Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

24 Μαρτίου 2016

ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ - ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΧΙΤΖΑΜΠ;

ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΧΙΤΖΑΜΠ;
--------

Εις την Αίγυπτον του 1940 όλες, ακόμη και οι θρησκευόμενες, γυναίκες της μεσαίας και της ανωτέρας τάξεως δεν έφερον κάποιου είδους κάλυψιν της κεφαλής διότι την θεωρούσαν παλαιομοδίτικην. Ο εκσυγχρονισμός έβαινε καλώς και αργότερον το καθεστώς Mubarak απέδωσε ωρισμένα κοινωνικά δικαιώματα στις γυναίκες, όμως μία ανερχομένη λαϊκή κουλτούρα "αποφιλελευθεροποιήσεως - illiberalization" τα εροκάνισε. Μετά την ήτταν της Αιγύπτου το 1967 τα έγκατα της Ισλαμικής λαϊκής ψυχής αντέδρασαν με ένα τυπικόν διά την Φιλοσοφίαν της Ιστορίας "κίνημα αρχαϊσμού" και από το 1970 οι γυναίκες άρχισαν να καλύπτονται. Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι εξέφρασαν το λαϊκόν αυτό αίσθημα, τα χρήματα του Σαουδαραβικού Βαχαβισμού το εβοήθησαν και στην πρωτοπορείαν του ετέθησαν οι μορφωμένες γυναίκες των πανεπιστημίων που εκήρυξαν το κίνημα επανακαλύψεως - re-veiling movement, το οποίον κατέλαβε τα πάντα μετά τον πόλεμον του 1973» Την διαδικασίαν αυτήν περιέγραψε η Leila Ahmed εις το βιβλίον της «A Quiet Revolution: The Veil's Resurgence, from the Middle East to America»  (Yale, 2012).
Σήμερον η οπισθοδρόμησις έχει πλήρως ολοκληρωθεί! Το αιγυπτιακόν κορυφαίον ιερονομοθετικόν όργανον, το οποίον είναι κρατικόν ίδρυμα συνδεδεμένον με το υπουργείον Δικαιοσύνης και αρμόδιον διά την έκδοσιν φετφάδων προς αυθεντικήν διευκρίνησιν οιουδήποτε ζητήματος, είναι το Dar al-Ifta al-Misriyyah. Τούτο εις τον πρόσφατον φετφά όπου ορίζει την συμπεριφοράν των Μωαμεθανών που κατοικούν εις μη-Μωαμεθανικάς χώρας, τον Fatawa - What is the fine line between integration and dissolving in non Muslim countries? αναφέρει: As for the issue of hijab, it is obligatory on adult Muslim women and the woman is not permitted to take off her hijab unless she fears harm on herself or her family. Ως προς το ζήτημα του Χιτζάμπ, τούτο  είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΝ διά τας ενηλίκους Μωαμεθανάς και η γυναίκα δεν επιτρέπεται να το βγάζη εκτός εάν υπάρχει κίνδυνος δι' αυτήν ή την οικογένειάν της.
Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ RE-VEILING MOVEMENT
Οι κοσμοπολιτικές θρησκείες έχουν εξάρσεις και υφέσεις οι οποίες αναδύονται από τα σκοτεινά βάθη της ασυνειδήτου συλλογικής ψυχής των πληθυσμών και οι διανοούμενοι, ως ο Sayyid Qutb, και οι πολιτικοί απλώς τας εκφράζουν. Τα κινήματα εκσυγχρονισμού του Ισλάμ, ως ο Κεμαλισμός, απέτυχον όλα διότι η ψυχή του Ισλάμ αντιθέτως από την χριστιανικήν ψυχήν στερείται κάθε δυνατότητος εξελίξεως, επομένως το Ισλάμ είναι υποχρεωμένον να αντιδρά με κινήματα αρχαϊσμού.  Από του 1950 ζώμεν μίαν έξαρσιν του Ισλάμ. Η ψυχή του Ισλάμ γνωρίζει μόνον να κερδίζη, να καταπατά τους άλλους, να είναι πάντα ο νικητής, ο Χαλίφης, κι ο άλλος ο ραγιάς. Αυτό δεν αλλάζει, και είναι εξ άλλου πεποίθησις θεολογική ότι ο χειρότερος Μωαμεθανός είναι πολύ καλύτερος από τον καλύτερον άπιστον. Ο Μωαμεθανός δεν κατανοεί ούτε την έννοιαν της ισότητος και της ανεκτικότητος κι ούτε πολλώ μάλλον ότι είναι δυνατόν στην ζωήν επίσης να χάνης. Όταν χάνει και πληγώνεται ο ανδρισμός του (εννοούμε το συναίσθημα, ουχί το φύλον) ο Μωαμεθανός αλλόφρων και πλήρης οργής επιθυμεί να σώση την τιμήν του και κατά το Ισλάμ το μόνον που σώζει την τιμήν είναι ο φόνος. Τούτο εκφράζεται εναργώς στο Ισλαμικόν δίκαιον με την έννοιαν του "ανταποδοτικού φόνου". Επομένως η από του 1950 έξαρσις του Ισλάμ εξεφράσθη με μίαν ισχυράν κίνησιν αρχαϊσμού η οποία χρησιμοποιεί τους τρόπους τους αρχεγόνους του Ισλάμ, της εποχής του Προφήτου, όπου τα πράγματα εδιόρθωνε ο φόνος. Εις την Αίγυπτον ο Σαντάτ υπέκυψε στο κίνημα αρχαϊσμού και κατέστησε την Μουσουλμανικήν αδελφότητα συνεταίρον του κράτους, όμως αυτό δεν εθεωρήθη αρκετόν και ούτως εδολοφονήθη. Εντός αυτής της ατμοσφαίρας η Τρομοκρατία, η κατατρομοκράτησις και ο φόνος του απίστου προέκυψε ως κάτι φυσικόν και συνάμα θεολογικώς καταξιωμένον. Οι μορφωμένες γυναίκες ησθάνθησαν όλα αυτά να αναδύονται από την ψυχήν τους και απετέλεσαν την ορατήν κεφαλήν του κινήματος. Και τούτο είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνον διότι η εξημμένη γυναικεία ψυχή δεν γνωρίζει χαλινόν.
Διατί η ἐξαφθεῖσα νεαρά φέρει το βέλο; Ουχί φυσικά ως ισχυρίζεται από θρησκευτικότητα, αιδημοσύνη ή σεμνότητα. Αυτά είναι αστείες δικαιολογίες και το γνωρίζει και το γνωρίζω και μόνον οι Ισλαμόφιλοι κοινωνιολόγοι προσπαθούν ατέχνως να τις πιστεύσουν. Ως παρατηρεί η Leila Ahmed: the Western meanings of the veil inspired the movement, το κίνημα της επανακαλύψεως είχε αυτήν την έμπνευσιν από την Δυτικήν έννοιαν του βέλου και αποτελεί a form of Islamic and anti-Western identification, μίαν μορφήν επιδείξεως Ισλαμικής και αντι-Δυτικής ταυτότητος. Δι' αυτές το βέλο είναι ένας τρόπος απορρίψεως του υλισμού του Δυτικού καπιταλισμού. For them the veil is a way of rejecting the materialism of Western capitalism.
Ως λέγει ο Jean-Paul Carvalho , το βέλο αποτελεί social signalling, τουτέστιν "κοινωνικήν διακήρυξιν" και η από του 1970 κίνησις της καλύψεως είχε "την επιθυμίαν να δηλώση ότι η φέρουσα αυτό γυναίκα ανθίσται στην ενσωμάτωσιν των κοσμικών αξιών των εμπεδωμένων στην Δυτικήν κοινωνίαν και των πολιτιστικών προτύπων του κοσμικού τρόπου ζωής και της θρησκευτικώς απηγορευμένης συμπεριφοράς", the desire to resist the transmission of secular values 'embedded' in Western cultural representations of secular lifestyles and religiously prohibited behaviour.
Τα ανωτέρω αποτελούν την "θεωρίαν της πολιτιστικής αντιστάσεως - theory of cultural resistance" εξηγήσεως της σημερινής επανακαλύψεως. Όμως και αυτή δεν είναι αρκετή. Η νεαρά ήτο δυνατόν να είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων χωρίς να το φωνάζη. Ο καθείς άνθρωπος στην ευρωπαϊκήν κοινωνίαν έχει τας ιδέας του όμως ολίγοι τις φορούν ως κονκάρδα στο πέτο κι ακόμη ολιγώτεροι ως ιδιαιτέραν ενδυμασίαν! Η Μωαμεθανίς εφόρεσε το βέλο λόγω της σημασίας που εγώ δίδω εις αυτό, του Western meaning του! Ο Ευρωπαίος έχει συνδέσει το Ισλάμ το μεσαιωνικόν, το επιθετικόν, το κατακτητικόν, με το βέλο κι αν του ζητήσωμε να μας το δείξη με μίαν εικόνα θα εκλέξη την φιγούρα της γυναικός που είναι obumbrata et velata. Επειδή λοιπόν εγώ το βέλο το έχω συνδέσει με το Ισλάμ των Εναρέτων Χαλιφών το οποίον με μία σφαλιάρα εκρήμνισε όλον τον Ελληνορρωμαϊκόν κόσμον, διά τούτο η νεαρά το φέρει ως μίαν επιθετικήν κίνησιν απέναντί μου, εκφράζουσα βιαίως την θέλησίν της να κατακρημνίση την άπιστον κοινωνίαν της Ευρώπης, την οποίαν θεωρεί ως "ηθικώς διαφθείρουσαν", Veiling as an expression of opposition to the morally corrupting cultural influences of the West (Jean-Paul Carvalho). Επομένως το βέλο σημαίνει επιθετικήν και επιδεικτικήν άρνησιν εντάξεως και ενσωματώσεως στην Ευρωπαϊκήν κοινωνίαν. Οπότε είναι απολύτως ορθή η άποψις όσων ενοχλούνται από την θέαν του βέλου και βλέπουν όπισθεν αυτού έναν εχθρόν της Δυτικής κοινωνίας και έναν τρομοκράτην. Ατυχώς, ούτως έχουν τα πράγματα! Το βέλο είναι σύμβολον εχθροπαθείας!  
ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ
------