Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

24 Μαρτίου 2017

ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΧΙΤΖΑΜΠ;

ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΧΙΤΖΑΜΠ;
--------


Εις την Αίγυπτον του 1940 όλες, ακόμη και οι θρησκευόμενες, γυναίκες της μεσαίας και της ανωτέρας τάξεως δεν έφερον κάποιου είδους κάλυψιν της κεφαλής διότι την θεωρούσαν παλαιομοδίτικην.
Ο εκσυγχρονισμός έβαινε καλώς και αργότερον το καθεστώς Mubarak απέδωσε ωρισμένα κοινωνικά δικαιώματα στις γυναίκες, όμως μία ανερχομένη λαϊκή κουλτούρα "αποφιλελευθεροποιήσεως - illiberalization" τα εροκάνισε.
Μετά την ήτταν της Αιγύπτου το 1967 τα έγκατα της Ισλαμικής λαϊκής ψυχής αντέδρασαν με ένα τυπικόν διά την Φιλοσοφίαν της Ιστορίας "κίνημα αρχαϊσμού" και από το 1970 οι γυναίκες άρχισαν να καλύπτονται. Οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι εξέφρασαν το λαϊκόν αυτό αίσθημα, τα χρήματα του Σαουδαραβικού Βαχαβισμού το εβοήθησαν και στην πρωτοπορείαν του ετέθησαν οι μορφωμένες γυναίκες των πανεπιστημίων που εκήρυξαν το κίνημα επανακαλύψεως - re-veiling movement, το οποίον κατέλαβε τα πάντα μετά τον πόλεμον του 1973» Την διαδικασίαν αυτήν περιέγραψε η Leila Ahmed εις το βιβλίον της «A Quiet Revolution: The Veil's Resurgence, from the Middle East to America»  (Yale, 2012).

Σήμερον η οπισθοδρόμησις έχει πλήρως ολοκληρωθεί! Το αιγυπτιακόν κορυφαίον ιερονομοθετικόν όργανον, το οποίον είναι κρατικόν ίδρυμα συνδεδεμένον με το υπουργείον Δικαιοσύνης και αρμόδιον διά την έκδοσιν φετφάδων προς αυθεντικήν διευκρίνησιν οιουδήποτε ζητήματος, είναι το Dar al-Ifta al-Misriyyah. Τούτο εις τον πρόσφατον φετφά όπου ορίζει την συμπεριφοράν των Μωαμεθανών που κατοικούν εις μη-Μωαμεθανικάς χώρας, τον Fatawa - What is the fine line between integration and dissolving in non Muslim countries? αναφέρει: As for the issue of hijab, it is obligatory on adult Muslim women and the woman is not permitted to take off her hijab unless she fears harm on herself or her family.
Ως προς το ζήτημα του Χιτζάμπ, τούτο  είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΝ διά τας ενηλίκους Μωαμεθανάς και η γυναίκα δεν επιτρέπεται να το βγάζη εκτός εάν υπάρχει κίνδυνος δι' αυτήν ή την οικογένειάν της.


Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ RE-VEILING MOVEMENT


Οι κοσμοπολιτικές θρησκείες έχουν εξάρσεις και υφέσεις οι οποίες αναδύονται από τα σκοτεινά βάθη της ασυνειδήτου συλλογικής ψυχής των πληθυσμών και οι διανοούμενοι, ως ο Sayyid Qutb, και οι πολιτικοί απλώς τας εκφράζουν. Τα κινήματα εκσυγχρονισμού του Ισλάμ, ως ο Κεμαλισμός, απέτυχον όλα διότι η ψυχή του Ισλάμ αντιθέτως από την χριστιανικήν ψυχήν στερείται κάθε δυνατότητος εξελίξεως, επομένως το Ισλάμ είναι υποχρεωμένον να αντιδρά με κινήματα αρχαϊσμού.

Από του 1950 ζώμεν μίαν έξαρσιν του Ισλάμ. Η ψυχή του Ισλάμ γνωρίζει μόνον να κερδίζη, να καταπατά τους άλλους, να είναι πάντα ο νικητής, ο Χαλίφης, κι ο άλλος ο ραγιάς. Αυτό δεν αλλάζει, και είναι εξ άλλου πεποίθησις θεολογική ότι ο χειρότερος Μωαμεθανός είναι πολύ καλύτερος από τον καλύτερον άπιστον. Ο Μωαμεθανός δεν κατανοεί ούτε την έννοιαν της ισότητος και της ανεκτικότητος κι ούτε πολλώ μάλλον ότι είναι δυνατόν στην ζωήν επίσης να χάνης. Όταν χάνει και πληγώνεται ο ανδρισμός του (εννοούμε το συναίσθημα, ουχί το φύλον) ο Μωαμεθανός αλλόφρων και πλήρης οργής επιθυμεί να σώση την τιμήν του και κατά το Ισλάμ το μόνον που σώζει την τιμήν είναι ο φόνος.
Τούτο εκφράζεται εναργώς στο Ισλαμικόν δίκαιον με την έννοιαν του "ανταποδοτικού φόνου". Επομένως η από του 1950 έξαρσις του Ισλάμ εξεφράσθη με μίαν ισχυράν κίνησιν αρχαϊσμού η οποία χρησιμοποιεί τους τρόπους τους αρχεγόνους του Ισλάμ, της εποχής του Προφήτου, όπου τα πράγματα εδιόρθωνε ο φόνος.
Εις την Αίγυπτον ο Σαντάτ υπέκυψε στο κίνημα αρχαϊσμού και κατέστησε την Μουσουλμανικήν αδελφότητα συνεταίρον του κράτους, όμως αυτό δεν εθεωρήθη αρκετόν και ούτως εδολοφονήθη. Εντός αυτής της ατμοσφαίρας η Τρομοκρατία, η κατατρομοκράτησις και ο φόνος του απίστου προέκυψε ως κάτι φυσικόν και συνάμα θεολογικώς καταξιωμένον. Οι μορφωμένες γυναίκες ησθάνθησαν όλα αυτά να αναδύονται από την ψυχήν τους και απετέλεσαν την ορατήν κεφαλήν του κινήματος. Και τούτο είναι ιδιαιτέρως επικίνδυνον διότι η εξημμένη γυναικεία ψυχή δεν γνωρίζει χαλινόν.

Διατί η ἐξαφθεῖσα νεαρά φέρει το βέλο; 


Ουχί φυσικά ως ισχυρίζεται από θρησκευτικότητα, αιδημοσύνη ή σεμνότητα. Αυτά είναι αστείες δικαιολογίες και το γνωρίζει και το γνωρίζω και μόνον οι Ισλαμόφιλοι κοινωνιολόγοι προσπαθούν ατέχνως να τις πιστεύσουν.
Ως παρατηρεί η Leila Ahmed: the Western meanings of the veil inspired the movement, το κίνημα της επανακαλύψεως είχε αυτήν την έμπνευσιν από την Δυτικήν έννοιαν του βέλου και αποτελεί a form of Islamic and anti-Western identification, μίαν μορφήν επιδείξεως Ισλαμικής και αντι-Δυτικής ταυτότητος. Δι' αυτές το βέλο είναι ένας τρόπος απορρίψεως του υλισμού του Δυτικού καπιταλισμού. For them the veil is a way of rejecting the materialism of Western capitalism.

Ως λέγει ο Jean-Paul Carvalho , το βέλο αποτελεί social signalling, τουτέστιν "κοινωνικήν διακήρυξιν" και η από του 1970 κίνησις της καλύψεως είχε "την επιθυμίαν να δηλώση ότι η φέρουσα αυτό γυναίκα ανθίσται στην ενσωμάτωσιν των κοσμικών αξιών των εμπεδωμένων στην Δυτικήν κοινωνίαν και των πολιτιστικών προτύπων του κοσμικού τρόπου ζωής και της θρησκευτικώς απηγορευμένης συμπεριφοράς", the desire to resist the transmission of secular values 'embedded' in Western cultural representations of secular lifestyles and religiously prohibited behaviour.

Τα ανωτέρω αποτελούν την "θεωρίαν της πολιτιστικής αντιστάσεως - theory of cultural resistance" εξηγήσεως της σημερινής επανακαλύψεως. Όμως και αυτή δεν είναι αρκετή. Η νεαρά ήτο δυνατόν να είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων χωρίς να το φωνάζη. Ο καθείς άνθρωπος στην ευρωπαϊκήν κοινωνίαν έχει τας ιδέας του όμως ολίγοι τις φορούν ως κονκάρδα στο πέτο κι ακόμη ολιγώτεροι ως ιδιαιτέραν ενδυμασίαν!

Η Μωαμεθανίς εφόρεσε το βέλο λόγω της σημασίας που εγώ δίδω εις αυτό, του Western meaning του! Ο Ευρωπαίος έχει συνδέσει το Ισλάμ το μεσαιωνικόν, το επιθετικόν, το κατακτητικόν, με το βέλο κι αν του ζητήσωμε να μας το δείξη με μίαν εικόνα θα εκλέξη την φιγούρα της γυναικός που είναι obumbrata et velata. Επειδή λοιπόν εγώ το βέλο το έχω συνδέσει με το Ισλάμ των Εναρέτων Χαλιφών το οποίον με μία σφαλιάρα εκρήμνισε όλον τον Ελληνορρωμαϊκόν κόσμον, διά τούτο η νεαρά το φέρει ως μίαν επιθετικήν κίνησιν απέναντί μου, εκφράζουσα βιαίως την θέλησίν της να κατακρημνίση την άπιστον κοινωνίαν της Ευρώπης, την οποίαν θεωρεί ως "ηθικώς διαφθείρουσαν", Veiling as an expression of opposition to the morally corrupting cultural influences of the West (Jean-Paul Carvalho).
Επομένως το βέλο σημαίνει επιθετικήν και επιδεικτικήν άρνησιν εντάξεως και ενσωματώσεως στην Ευρωπαϊκήν κοινωνίαν. Οπότε είναι απολύτως ορθή η άποψις όσων ενοχλούνται από την θέαν του βέλου και βλέπουν όπισθεν αυτού έναν εχθρόν της Δυτικής κοινωνίας και έναν τρομοκράτην. Ατυχώς, ούτως έχουν τα πράγματα! Το βέλο είναι σύμβολον εχθροπαθείας!
    
ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ
--------------------

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ Η ΜΩΑΜΕΘΑΝΗ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ Η ΜΩΑΜΕΘΑΝΗ
 -----------

Η ΥΠΟΘΕΣΙΣ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ:
ΑΣ ΑΚΟΥΣΕΙ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΦΥΛΕΤΙΚΟΤΗΤΟΣ
-----


ΜΕΡΟΣ Α´

==Ἡ Ἑλληνικὴ σημαία εἶναι τὸ Σύμβολον τοῦ Ἑλληνικοῦ Κράτους, τὸ σημερινὸν Σύμβολον τοῦ Ἑλληνισμοῦ, καὶ δικαιοῦται καὶ ἠθικὰ καὶ λογικὰ νὰ τὴν ὑψώνει μόνον -Ναί, μόνον- ὅποιος εἶναι ἀποφασισμένος νὰ ὑπερασπισθῇ τὴν ὕπαρξίν του ἔναντι οἱασδήποτε ἐπιβουλῆς!

==Ὁ δὲ ὑπερασπιστὴς αὐτὸς ΔΕΝ εἶναι δυνατὸν νὰ εἶναι Μωαμεθανός, διότι ὁ Μωαμεθανὸς ἔχει κορώνα στὸ κεφάλι του τὶς προσταγὲς τοῦ Κορανίου περὶ βιαίας ἐντάξεως τῆς ὑφηλίου ὅλης στὸν Οἶκο τοῦ Ἰσλάμ!

==Ἄφρονες ἐκπαιδευτικοὶ ποὺ δώσατε στὴν Μωαμεθανὴ τὴν σημαία πεῖτε μου: Στὸν νέο ἐπὶ θύραις Ἑλληνο-μωαμεθανικὸ πόλεμο ἡ νεαρὰ τί ἆραγε θὰ πράξῃ;

==Ἂς ξαναζήσουμε, κοπέλα μου,τὸν πρῶτον Ἑλληνο-μωαμεθανικὸν πόλεμον, τότε, τὸ 634, ὅπου ὁ Χαλίφης Ἀβουβάχαρ κατέκτησε τὴν Συρία, τὴν Ἑλληνικὴ Ἀνατολή, καὶ τὸ Ἑλληνικὸ αἷμα ἔφθασε ἕως τοῦ χαλινοῦ τῶν ἵππων καὶ ψαλίδισε μιὰ γιὰ πάντα τὰ ὅρια καὶ τὴν ζωὴ τοῦ Ἑλληνισμοῦ ποὺ ἔκτοτε ἀγωνίζεται ἀπεγνωσμένα νὰ ἀναπνεύσῃ! Ἐσὺ νεαρὰ μαθήτρια ποὺ τόλμησες νὰ σηκώσης τὸ σημερινὸν  Σύμβολονν τοῦ Ἑλληνισμοῦ, μὲ ποιοῦ τὸ μέρος θὰ ἤσουν;;;
Τώρα, στὸν νέον ἐρχόμενον  Ἑλληνο-μωαμεθανικὸν πόλεμον, κοπέλα μου,  μὲ ποιοῦ τὸ μέρος θὰ εἶσαι;;;

==Ἕλληνες ἐκπαιδευτικοί! Λυποῦμαι διὰ τὴν ἀφροσύνην σας καὶ τὸν ἐκ μέρους σας ἐξευτελισμὸν τοῦ Ἐθνικοῦ Συμβόλου! Σᾶς θεωρῶ ἀναξίους τοῦ ὑψηλοῦ ἔργου ποὺ σᾶς ἀνέθεσε ἡ Πολιτεία!

ΜΕΡΟΣ Β´

Λέγουν οἱ ἀπερίσκεπτοι καὶ ἀνόητοι:

==Μπορεῖ ἡ κοπέλα νὰ αἰσθάνεται ὅτι ἔχει Ἑλληνικὴ συνείδησι:

Ἂν εἶναι ἔτσι, ἂς μὴν ἀποτάξῃ ἐπισήμως τὸν Μωαμεθανισμόν, διότι τότε οἱ Μωαμεθανοὶ θὰ τὴν δολοφονήσουν [Βασικὸς κανὼν τῆς καταστροφικῆς θρησκείας τοῦ Μωαμεθανισμοῦ, ἐνθρονισμένος μάλιστα σὲ συντάγματα ἰσλαμικῶν κρατῶν, εἶναι ὁ φόνος τοῦ ἀποστάτου -τόσο καλά!], ὄχι! Ὅμως, ἀφοῦ αἰσθάνεται ὅτι ἔχει Ἑλληνικὴ συνείδησι ΟΦΕΙΛΕΙ νὰ βγάλῃ ἀπὸ ἐπάνω της τὰ Μωαμεθανικὰ Σύμβολα, τὸ Χιτζάμπ κι ὅλα τὰ ἄλλα καὶ νὰ ντυθῇ ὅπως οἱ συμμαθήτριές της! Νὰ μὴν διακρίνεται!
Διατί ΔΕΝ τὸ ἔπραξε; Μία καὶ μόνη λογικὴ ἀπάντησις χωρεῖ ἐδῶ: Διότι ἁπλούστατα ἔχει Μωαμεθανικὴν συνείδησιν, διότι ὁ Μωαμεθανισμὸς εἶναι ἐθνικὴ συνείδησις ἐπειδὴ ὡς κοσμοπολιτικὴ θρησκεία εἶναι οἱονεὶ ἐθνισμός! Αἰσθάνεται ὅτι τὴν ἀντιπροσωπεύει τὸ Χιτζάμπ! Τὸ ἄκουσες ἀνόητε;

==Καλύτεροι ἤμαστε ἐμεῖς ποὺ ἤμαστε Χριστιανοί; Μάλιστα κύριε! Καλύτεροι! Διότι ὑπῆρξε μία συνύπαρξις μεταξὺ Ἑλληνισμοῦ καὶ Χριστιανισμοῦ καὶ Χριστιανοὶ ἦταν αὐτοὶ ποὺ πολέμησαν στοὺς πολέμους τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἀπὸ τὸ 634 ἕως τῆς σήμερον! Ἐνῷ ὅσοι Ἕλληνες ἔπεσαν στὸ μωαμεθανικὸν χωνευτήριον ἐξισλαμίσθησαν καὶ ἀπέκτησαν τὸν ἐθνισμὸν ῾Μωαμεθανός᾽!! Τὸ ὅτι ἐγὼ καὶ πιθανῶς ἐσεῖς δὲν είμεθα Χριστιανοὶ δὲν πρέπει νὰ μᾶς τυφλώνῃ! Μόνον πράκτορες τοῦ ἐξισλαμισμοῦ μας εἶναι δυνατὸν νὰ χρησιμοποιοῦν αὐτὸ τὸ γελοῖον ἐπιχείρημα!!

==Καὶ τὸ ἐπιχείρημα κολοσσός: ΔΕΝ ἤμαστε βιολογικὰ Ἕλληνες, ἤμαστε μπάσταρδοι! Ὄχι, κύριε, ἤμαστε βιολογικὰ Ἕλληνες ἀποφαίνεται ἡ ἐπιστήμη! Ἔχεις ἐσὺ ὑπ᾽ὄψιν σου ἄλλες ἐπιστημονικὲς ἐργασίες;;; Μὴν υἱοθετεῖς ἀνόητε τὸ πιὸ αἰσχρὸ ἐπιχείρημα τῶν αἰσχρότερων ἐχθρῶν τοῦ Ἑλληνισμοῦ!

ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
--------
Φίλοι μας, που δεν επιθυμούν να διαβάσουν εκτεταμένα συγγράμματα, όπως η "Ελληνική θρησκεία" κι ούτε πολυσέλιδα κείμενα, καν την "Ομολογία πίστεώς" μας, ζητούν να τους ειπούμε με "δυό λόγια" τί είναι η Ελληνική μας θρησκεία. Αυτό δεν είναι εύκολον αλλά ας δοκιμάσωμε προχείρως:
1. Η Ελληνική θρησκεία είναι θρησκεία του Ελληνικού Πολιτισμού και συγχρόνως το απόσταγμα αυτού. Ο Ελληνικός Πολιτισμός είναι ο καρπός της ελληνικής θρησκείας και το μέτρον αξιολογήσεώς της!
2. Η Ελληνική θρησκεία (όπως και όλες οι άλλες άξιες του ονόματός των θρησκείες) έχει ως θεμελιώδη και πρώτην αρχήν της ότι «ο Κόσμος έχει Σκοπόν και Λόγον και Πρόνοιαν». Τούτο μάλιστα την διαχωρίζει εξ αρχής από την Αθεΐαν την οποίαν και αποδιοπομπεί ως μέγα κακόν κατά το ψήφισμα της Εκκλησίας του Δήμου του 431.
3. Η Ελληνική θρησκεία είναι θρησκεία μεγάλη, πλήρης και δημοσία, ασκεί δημοσίως την λατρείαν της και την διδασκαλίαν της και απαραίτητος προϋπόθεσις διά τους πιστούς της αλλά συνάμα και σωτηριολογική έδρα της είναι η ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ.
4. Η Ελληνική θρησκεία αποτελεί μέγα και πλήρες σύστημα φιλοσοφικόν και ηθικόν, μεγαλοπρεπές οικοδόμημα απολύτως στεγανόν λογικώς και εδραζόμενον επί σταθερού κρηπιδώματος από αξιώματα τα οποία κλειδώνουν πλήρως μεταξύ των.
5. Η Ελληνική θρησκεία λατρεύει Θείες προσωπικότητες, Ήρωες, Δαίμονες και Θεούς, στους οποίους αποδίδει δόξαν τιμήν και προσκύνησιν [διά να το κατανοήσωμε: όπως ακριβώς έχουν και λατρεύουν οι χριστιανοί τον Χριστό, την Παναγία και τους Αγίους]. Θεωρούμε δε από όλην την απειροπληθή πυραμιδοειδή ιεραρχίαν των Ανωτέρων Κόσμων ως κατάλληλον λατρευτικήν κορυφήν διά τον νυν χώρον και χρόνον τους Δώδεκα Θεούς.
Τί ΔΕΝ είναι η Ελληνική θρησκεία:
1. Η Ελληνική θρησκεία, ως θρησκεία πλήρης, μεγάλη και ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ, ΔΕΝ αποτελεί τμήμα, κλάδον, φιλοσοφικήν έκφρασιν ή ερμηνευτικήν πλευράν κάποιας άλλης θρησκείας!
2. Η Ελληνική θρησκεία, ως μέγα και πλήρες φιλοσοφικόν και ηθικόν σύστημα, αποτελεί Κανόναν ρυθμιστικόν του όλου βίου, ΔΕΝ είναι διακήρυξις, ούτε αναρχίας, ούτε ελευθεριότητος!
3. Η Ελληνική θρησκεία, ως θρησκεία πλήρης, μεγάλη, τελετουργική και περίοπτος και καταφανής, ΔΕΝ είναι ούτε Φιλοσοφική μικροθρησκεία, ούτε Θεοσοφική Στοά.
4. Η Ελληνική θρησκεία, ως λατρεύουσα αληθείς και υπαρκτές Θείες προσωπικότητες, Θεούς, ΔΕΝ είναι Θεατρική ψευδοθρησκεία αποδίδουσα τιμάς εις συμβολικάς προσωποποιήσεις αρετών ή καταστάσεων ως η "Θρησκεία της Δημοκρατίας" της Γαλλικής Επαναστάσεως!
5. Η Ελληνική θρησκεία είναι θρησκεία με πλήρες σωτηριολογικόν μεταφυσικόν περιεχόμενον. Η Ελληνική θρησκεία ΔΕΝ είναι Μαγεία, επωδές και λέξεις ισχύος και κατάδεσμοι· ΔΕΝ είναι Συνταγή μεταφυσικής μαγειρικής με μυστήριες τελετές και πρακτικές, ΔΕΝ είναι ούτε Γιόγκα, ούτε Τάντρα!


ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ


 


==========