Ἐγὼ τώρα ἐξαπλώνω ἰσχυρὰν δεξιὰν καὶ τὴν ἄτιμον σφίγγω πλεξίδα τῶν τυράννων δολιοφρόνων . . . . καίω τῆς δεισιδαιμονίας τὸ βαρὺ βάκτρον. [Ἀν. Κάλβος]


******************************************************
****************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.

ΑΙΘΗΡ ΜΕΝ ΨΥΧΑΣ ΥΠΕΔΕΞΑΤΟ… 810 σελίδες, μεγέθους Α4.
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

****************************************************************************************************************************************

TO SALUTO LA ROMANA

TO SALUTO  LA ROMANA
ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
****************************************************************************************************************************************

ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΩΝ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

ΕΥΡΗΜΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΤΟΣΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΝ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑΣ ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΝ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΑΚΛΥΣΜΙΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΝΕΥΡΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΟΜΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΟΥ ΔΑΚΤΥΛΟΥ! ΙΔΕ:
Οι γίγαντες της Αιγύπτου – Ανήκε κάποτε το δάχτυλο αυτό σε ένα «μυθικό» γίγαντα
=============================================

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

.

.
κλικ στην εικόνα

10 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΠΑΝ. ΜΑΡΙΝΗΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
=κείμενον πάντοτε επίκαιρον, πρωτοδημοσιευθέν στο μπλογκ HERCOLANO την 10/10/2012=
----
ΑΚΟΥΣΑ ΜΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΙ, ΟΠΟΥ Ο ΕΝΑΣ "ΔΕΞΙΟΣ" ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ ΥΠΕΣΤΗΡΙΖΕ ΟΤΙ  "Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ", ΕΝΩ Ο ΑΛΛΟΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ "ΔΕΞΙΟΣ" ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ ΥΠΕΣΤΗΡΙΖΕ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ "Αυτό που για χρόνια προσπαθεί να μας πείσει η Αριστερά (ότι δηλαδή, οι οικονομικές διαδικασίες καθορίζουν τις πολιτικές και όχι το αντίστροφο που αποτελεί μια βασική εθνικιστική θέση)" ΚΑΙ ΟΘΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΞΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΣΦΑΛΜΕΝΟ "να πιστεύομε στην «πάλη των τάξεων» και να κάνωμε διαχωρισμό των πολιτικών παρατάξεων με βάση τις απόψεις τους για την Οικονομία (Δεξιά: ελεύθερη οικονομία, Αριστερά: κρατισμός)" ΚΑΙ ΚΑΤ' ΑΥΤΟΝ "Η υπεράσπιση της Εθνικής κοινωνίας και του Εθνικού κράτους είναι η ειδοποιός διαφορά των πολιτικών παρατάξεων και όχι η Οικονομία."  

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑ Η ΟΡΘΗ ΘΕΣΙΣ?

Α. Η "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ ΘΕΣΙΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΙΣ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ.
Αυτήν την οικονομία επεχείρησε να εφαρμόση εις ποσοστόν 100% η Μεταπολίτευσις (ο σοσιαλισμός του ΠΑΣΟΚ ήτο μία γνωστή και από άλλες χώρες μεθόδευσις ξεπουλήματος της λαϊκής περιουσίας, καθιστούμε την ΔΕΚΟ διεφθαρμένη-ελλειματική, οπότε όλοι απαυδίζουν και θέλουν να πωληθή "να απαλλαγούμε"!) και η προσπάθεια ολοκληρούται τώρα ταχέως και βιαίως με τα Μνημόνια! 
Αυτή η θέσις αντιτίθεται οξέως σε κάθε έννοιαν προστασίας του ΕΘΝΟΥΣ ή του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και επιπλέον οδηγεί πάντοτε στην ολική αποδόμισι και καταστροφή της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ καθώς προκαλεί νομοτελειακώς την κοινωνική διάλυσι και την «πάλη των τάξεων», καθώς ο κοινωνικός ιστός έχει διαρραγεί, εξηφανίσθη το μέγα μεσαίον τμήμα του και παραμένουν, αφ' ενός, μία ανωτέρα  καπιταλιστική τάξις, ολιγομελής και εξ ανάγκης και συμφέροντος αντεθνική, ξενόδουλος, ξενομιμητική και αγράμματη αποεθνικοποιημένη (παιδιά σε ξενόγλωσσα σχολεία, παραμονή στο εξωτερικό, μίμησις των ξένων αναλόγων τάξεων κλπ κλπ). Οθεν, μία τάξις που δεν έχει πλέον σχέσι, ούτε όρεξι να υπερασπισθή το Εθνος και τον Πολιτισμό. Είναι, με μία λέξι, μία τάξις ΦΕΛΛΑΧΩΝ (κατά τον Σπεγκλεριανό όρο της Φιλοσοφίας της Ιστορίας), και αφ' ετέρου μία τάξις εργατών-προλεταρίων χωρίς γράμματα (ιδέ την μεθοδευμένη και συνεχή υποβάθμισι του σχολείου και της γλώσσης απο το καθεστώς της Μεταπολιτεύσεως), γνώσι και εθνική συνείδησι (ιδέ την συστηματική, μεθοδευμένη και λυσσαλέα επίθεσι εναντίον οιουδήποτε ελληνικού-εθνικού στοιχείου απο το καθεστώς της Μεταπολιτεύσεως)! 
Βεβαίως, σε μία τέτοια κοινωνία δεν είναι δυνατόν να ομιλούμε γιά ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, καθώς πρόκειται διά μία εργασιακή ζούγκλα με κοινωνική ανυπαρξία. Επιπλέον, ΠΕΡΙΤΤΟΝ ΕΙΠΕΙΝ ότι μία τοιαύτη κοινωνία ΔΕΝ είναι ούτε εθνικιστική, ούτε εθνική, ούτε οτιδήποτε άλλο, καθώς απλούστατα ΔΕΝ είναι κάν ΚΟΙΝΩΝΙΑ! 
ΕΠΟΜΕΝΩΣ, όποιος όντας ΠΡΟΝΕΩΤΕΡΙΚΟΣ (όπως εμείς) πιστεύει ότι ΥΠΕΡΑΝΩ της ατομοκεντρικής νεωτερικής "κοινωνίας" ευρίσκονται ενθρονισμέναι, αι συλλογικαί οντότητες ΠΑΤΡΙΣ, ΕΘΝΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (και εν προκειμένω ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ) και ότι σκοπός πρώτιστος της κοινωνίας είναι το ΚΑΛΩΣ ΕΧΕΙΝ των οντοτήτων τούτων προς τας οποίας αποδίδεται προσέτι δόξα, τιμή και προσκύνησις, και ονομάζει τον εαυτό του Πατριώτη ή Εθνικιστή ή ακριβέστερον ΕΛΛΗΝΑ, δεν είναι δυνατόν να είναι συγχρόνως πιστός της "ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ"! 
Ας λεχθή ακόμη  ότι ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ την κοινωνία προετοιμάζουν τα μέτρα του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ (τα μέτρα είναι προσεκτικά μελετημένα γιά να καταστρέψουν ΠΛΗΡΩΣ την Μικρομεσαία τάξι των Ελευθέρων επαηγγελματιών-επιχειρηματιών-βιοτεχνών, και ΟΧΙ πρόχειρα ή σπασμωδικά όπως θέλουν να πιστέψωμε)! Οικοδομούν με προσοχή και μέθοδο την ΜεταΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ Ελλάδα, η οποία θα αποτελείται από μία καπιταλιστική τάξι (όσοι Ελληνες καπιταλιστές αντέξουν) η οποία θα δεξιώνεται και τους ξένους υπαλλήλους και από ένα άθλιο προλεταριάτο (όσοι επιζήσουν εκ των 'παλαιών Ελλήνων" και κυρίως και κατά πλειονότητα Πακιστανοί), ενώ μέση ΔΕΝ θα υπάρχη! Οπως ΔΕΝ θα υπάρχη Γλώσσα ΕΛΛΗΝΙΚΗ ή οτιδήποτε άλλο ΕΛΛΗΝΙΚΟ! Συγχρόνως ο εθνικός πλούτος, η εθνική-λαϊκή περιουσία θάχει αγορασθή "κοψοχρονιά" από τους ξένους και εδώ θα γίνονται επενδύσεις, ΟΧΙ αυτές πούχει ανάγκη ο τόπος, αλλά αποικιακού τύπου: εκμεταλλευόμεθα το φθηνό εργατικό δυναμικό, την απουσία αντιρρυπαντικών νόμων κλπ κλπ και παράγουμε ότι επιθυμούμε προς πώλησι στο εξωτερικό, εδώ μένει η ρύπανσι, η καταστροφή του περιβάλλοντος και του τοπίου και τίποτε άλλο! ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΔΥΛΛΙΑΚΕΣ ΑΠΟΙΚΙΑΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΟΠΩΣ Η ΠΑΛΙΑ ΤΖΑΜΑΪΚΑ! 
Οθεν, ΔΕΝ είναι δυνατόν να είσαι εθνικιστής ή καλύτερον ΕΛΛΗΝ ή έστω άνθρωπος λογικός και να είσαι ΥΠΕΡ του Μνημονίου και της πορείας "ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ" (πραγματικά: ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ) κλπ. κλπ.! 
-----------------
Β. Ο ΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ ΘΕΣΙΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ ή ΘΑ ΕΛΕΓΑΜΕ ΓΕΝΙΚΩΤΕΡΟΝ, Η ΘΕΣΙΣ ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΩΝ, διότι αυτή η θέσις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ ακόμη και από την "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ", ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΣ διαλύει απαξάπασα την Μικρομεσαία τάξι, μάλιστα την ποινικοποιεί (π.χ. ΔΕΝ μπορείτε να γίνεται οτιδήποτε, είσθε καταδικασμένος μα πεθάνετε αν είσθε "υιός κουλάκου, δηλ. ελευθέρου γεωργού" διότι είσθε ακατάλληλος διά την οικοδόμησι του Σοσιαλισμού, διότι είσθε ψυχασθενής καθώς σας επιβαρύνουν οι αναμνήσεις σας της ωραίας ειδυλλιακής αγροτικής ζωής με το ιδικό σας χωραφάκι, με το μικρό αμπέλι, με το βόδι και τον γάϊδαρο)! 
Ούτως δημιουργείται μία τάξις εξαθλιωμένων και εξ ορισμού άκληρων εργατών-προλεταρίων και η διοικούσα ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΞΙΣ η έχουσα πλήρη και τυραννική την εξουσία καθώς διαθέτει εξ ορισμού άπαντα τα μέσα παραγωγής και ζεί μέσα στον φόβο της εξεγέρσεως των ανεστίων και διά τούτο καταφεύγει στην ΘΑΝΑΤΟΚΡΑΤΙΑ (=Mortacracy, τρομοκρατία που συντηρείται διά καθημερινών φόνων, ουχί μόνον των εξεχόντων πολιτών, αλλά κατά κύριον λόγον των κατωτάτων, οπότε ο φόβος του θανάτου απλούται εφ' όλων π.χ. στην ΕΣΣΔ έφθανε στο Αστυνομικό Τμήμα κωμοπόλεως τινός έγγραφον το οποίον απαιτούσε να αποσταλούν εντός 15ημέρου στο κέντρον διοικήσεως των ΓΚΟΥΛΑΓΚ "20 πράκτορες της Διεθνούς Μπουρζουαζίας" και ΔΕΝ μπορούσε το Αστυνομικό Τμήμα να απαντήση ότι "Ξέρετε, δεν γίνεται, διότι τους τελευταίους 20 πράκτορες τους στείλαμε πριν 15 ημέρες, δεν υπάρχουν πιά εδώ πράκτορες της Διεθνούς Μπουρζουαζίας, καθάρισε η πόλι μας, εξάλλου στα βάθη των Ουραλίων είμεθα, δεν είναι εύκολη η πρόσβασι στην Διεθνή Μπουρζουαζία"! Οπότε άρχιζε η συζήτησι στην Επιτροπή, "να στείλουμε τον Τάδε", "τί λες τώρα! αυτός είναι κουμπάρος μου!" οπότε απεστέλλετο ο μή έχων υπεράσπισιν, ο έσχατος!! ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟ! Το αντίθετον απ' αυτό που είπε ο Περίανδρος ο Κορίνθιος, "κόβω τα στάχυα που εξέχουν", οπότε όσα ΔΕΝ εξέχουν, το 99% δηλαδή, ΔΕΝ φοβάται τον Περίανδρο, είναι έτσι τύραννος "της πλάκας"! ΕΔΩ κόβουμε το κάτω, το ατροφικό, οπότε ο φόβος είναι ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ! Είπαμε γιά την ΕΣΣΔ, όμως πιό "μάστορας" σ' αυτό είχε αναδειχθή ο λεγόμενος Τίτο της Γιουγκοσλαυίας!)! 
Ως οίκοθεν νοείται στο καθεστώς του Κρατισμού ΔΕΝ υπάρχει ούτε κοινωνία, ούτε τίποτε! Η χώρα είναι απλώς μία περιοχή ευρισκομένη ΥΠΟ ΟΜΗΡΙΑΝ από στυγερούς και ολοένα πλέον αδιστάκτους καθώς πλέον φοβισμένους ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣ! 
Φυσικά έτσι ουδεμία αξία είναι δυνατόν να εξυπηρετηθή, ούτε το ΕΘΝΟΣ, ούτε η ΠΑΤΡΙΣ, ούτε οτιδήποτε άλλο!  Στην ΕΣΣΔ (και στις αποικίες της του Σιδηρού Παραπετάσματος) είχε τεθή ως εξυπηρετουμένη συλλογική οντότης η "ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙ", η  οποία βεβαίως ουδέποτε κατορθώθη να εξυπηρετηθή, αντιθέτως, το πράγμα έγινε "ανέκδοτο" και "φθηνό αστείο" καθώς η γραφειοκρατική τάξις το μόνο που φρόντιζε ήτο να ζή σε πρωτοφανή χλιδή! Στην Βόρειο Κορέα το καθεστώς μεταλλάχθηκε γρήγορα σε ΦΡΙΚΩΔΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΗ ΤΥΡΑΝΝΙΑ! Στην ΚΙΝΑ η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΞΙΣ όχι μόνον δεν προώθησε την "Επανάστασι" αλλά μεταμορφώθηκε η ίδια σε ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗ ΤΑΞΙ, πράγμα που δείχνει την εκλεκτική συγγένεια τούτων των δύο άκρων! 
-----------------
Γ. ΟΜΩΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΔΕΞΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΙΣ:
Αυτή ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ εις τα εξής ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ δεδομένα: 
α. Ενας πολίτης διά να είναι τω όντι πολίτης, με ανεξαρτησίαν γνώμης και δυνατότητα εκφράσεώς της πρέπει να αισθάνεται οικονομικώς ασφαλής, πράγμα που επιτυγχάνεται με το ελεύθερον επάγγελμα κυρίως! Τεχνικώς, ένας μισθωτός, όσον υψηλή κι αν είναι η αμοιβή του, υπάγεται πολιτικώς στους προλεταρίους - και έτσι είναι, όσο ανώτερες θέσεις λαμβάνει κανείς, είτε στην δημοσιοϋαλληλία, είτε στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, τόσον ΚΩΛΥΕΤΑΙ να ομιλεί "γιά τα πολιτικά", τω όντι υπάρχει και ενα ρητόν και ενα σιωπηρόν "ασυμβίβαστον"!
β. Αναλόγως, προς το ανωτέρω, ένας λαός διά να είναι τω όντι αυτεξούσιος και να έχη  ανεξαρτησίαν γνώμης και δυνατότητα εκφράσεώς της πρέπει να αισθάνεται οικονομικώς ασφαλής, τουτέστιν να διαθέτη ιδικήν του περιουσίαν, λαϊκήν, η οποία είναι αι μεγάλαι επιχειρήσεις γενικώς και αι ΔΕΚΟ ιδιαιτέρως, εξ ορισμού πρέπει να ανήκη στον λαό και μία επιχείρησις που τον εξυπηρετεί, κοινής ωφελείας, ως ο ΟΤΕ, η ΥΔΡΕΥΣΙΣ, η ΔΕΗ, τα Ταχυδρομεία, αλλά και άλλαι βασικαί, όπως π.χ. τα μεταλλεία και ο ορυκτός πλούτος, αι εθνικαί οδοί, οι λιμένες, τα ναυπηγεία και το ακτοπλοϊκό δίκτυο και ΚΥΡΙΩΣ και ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ οφείλει να υπάρχη η κυρίαρχη κρατική ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ!  
γ. Στήριγμα πάντοτε των κοινωνιών είναι η Μεσαία τάξις και έχομε επ' αυτού αναλύσει τας απόψεις του Αριστοτέλους! Κάθε υγιές πολίτευμα προϋποθέτει την ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΝ των πολιτών, όμως διά να γίνη αυτό πρέπει να υπάρχη τάξις πολιτών, τουτέστιν ανεξάρτητος ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΙΣ! Προσέτι, είναι η Μεσαία Τάξις η οποία συντηρεί τον Πολιτισμόν, τα Γράμματα, τας Τέχνας, την Επιστήμην, μέλη της Μεσαίας τάξεως γεμίζουν τας αιθούσας των Πνευματικών κέντρων, των διαλέξεων, των συναυλιών, των εκθέσεων ζωγραφικής, των θεάτρων κλπ και αντιστοίχως, η Μεσαία Τάξις είναι η τάξις των Επιστημόνων, των Καλλιτεχνών, των Μουσικών, των Λογοτεχνών, των Συγγραφέων, των Εκπαιδευτικών!
δ. ΘΕΛΟΜΕ Εθνική Ανεξαρτησία και διά τούτο εγένετο η ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ, όμως ΘΕΜΕΛΙΟΝ της Εθνικής Ανεξαρτησίας είναι η ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΤΟ ΕΘΝΙΚΟΝ ΝΟΜΙΣΜΑ
  
ΕΠΟΜΕΝΩΣ:
Η ΔΕΞΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΕΙΣ ΤΡΙΑ ΤΙΝΑ:
1. ΕΘΝΙΚΟΝ ΝΟΜΙΣΜΑ. ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. 
2. ΙΣΧΥΡΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ-ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΗ.
3. ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ-ΔΕΚΟ ΚΡΑΤΙΚΕΣ-ΜΕΤΟΧΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ.
-----------------
Καταλήγωμε λοιπόν ότι Η ΔΕΞΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΙΣ αποτελεί την ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΙΝ δι' οιανδήποτε ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΝ, είτε αυτή είναι πολιτεία ΕΘΝΙΚΗ, είτε ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, είτε ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ, είτε οτιδήποτε άλλο είναι δυνατόν να υποθέσωμε!
Επομένως, εάν είμεθα ΕΘΝΙΚΙΣΤΑΙ, ΔΕΞΙΟΙ ή όπως αλλοιώς θέλετε να χαρακτηρισθείτε και θέλωμε μία ΕΘΝΙΚΗ πολιτεία, είμεθα υποχρεωμένοι να ακολουθήσωμε το ΔΕΞΙΟ οικονομικό πρότυπο!
====   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου